Eğitim Bilgileri
2006 - 2014
2006 - 2014Doktora
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım (Dr), Türkiye
1999 - 2005
1999 - 2005Yüksek Lisans
Yeditepe Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, Türkiye
1989 - 1993
1989 - 1993Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, İngiliz Dili Ve Edebiyatı Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
Kurumsal reklamların kapsam ve içeriğinin belirlenmesine yönelik bir modelin kurumsal bakış açısıyla belirlenmesi: İstanbul Menkul Kıymetler Borsası'nda (İMKB) işlem gören şirketlere uygulanması
İstanbul Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım (Dr)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Unvanlar / Görevler
1997 - Devam Ediyor
1997 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Üniversite Rektörlüğü, Yabancı Diller Bölümü
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
İngilizce
International Brand Management
Consumer Behaviour
Politics and Marketing
Case Studies in Marketing
Hizmet Pazarlamasi ve Yonetimi
Marketing Management
Services Marketing and Management
Principles of Marketing
Corporate Social Responsibility and Business Strategies
Intercultural Communication and Management
Contemporary Approaches in Marketing
Fair Management
Public Relations
Marketing Research
Market Analysis
Marketing Planning
Industrial Marketing
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023