-
2023 - Devam Ediyor Doç. Dr.
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2020 - 2023 Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2014 - 2020 Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2005 - 2014 Araştırma Görevlisi
Sakarya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2024 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
İstanbul Kültür Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
-
2024 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2024 - Devam Ediyor Bölüm Başkanı
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2022 - Devam Ediyor Bölüm Kalite Komisyonu Başkanı
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2020 - Devam Ediyor Akredite edilmiş bir bölüm/program kadrosunda görev almak
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
-
2020 - 2021 Bölüm Başkan Yardımcısı
İstanbul Kültür Üniversitesi
-
Yüksek Lisans
Proje
Eğitim Yönetiminde Araştırma
Seminer
Örgütsel Davranış
Eğitim Yönetiminde Güncel Sorunlar
Örgütsel Davranış
Örgütsel Davranış
Karşılaştırmalı Eğitim
Eğitim Yönetiminde Güncel Sorunlar
Yönetim Bilimi ve Süreçleri
Yönetim ve Organizasyon Teorileri
Eğitimde Denetleme ve Değerlendirme
-
Lisans
Topluma Hizmet Uygulamaları
Eğitim Bilimine Giriş
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Eğitime Giriş
Sürdürülebilir Kalkınma ve Eğitim
Sınıf Yönetimi
Eğitim Yönetimi
Eğitimde Araştırma Yöntemleri
Topluma Hizmet Uygulamaları
Eğitime Gİriş
Okullarda Gözlem
Eğitim Yönetimi
Bilimsel Araştırma Yöntemleri
Kurum Deneyimi
Karşılaştırmalı Eğitim
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
Sınıf Yönetimi
Yönetim Bilimine Giriş
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMADA ALAN ÇALIŞMASI
Eğitim Psikolojisi
Karşılaştımalı Eğitim
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması
Sınıf Yönetimi
-
ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL MUTLULUK DÜZEYLERİ İLE ÖRGÜTSEL SİNERJİ DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
DEMET Z. G. (Danışman)
B.SANSAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
LİSE öĞRETMENLERİNİN YAŞAM DOYUMU VE ÖRGÜTSEL BAĞLILIK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
DEMET Z. G. (Danışman)
S.ALKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
İlkokullarda çalışan öğretmenlerin özerklik davranışları ile iş doyumları arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
Z.KARATAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Okul yöneticilerinin kullandığı motivasyonel dil ile öğretmenlerin örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
E.TAŞKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Okul yöneticilerinin kayırmacı davranışları ile öğretmenlerin örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
D.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Öğretmenlerin örgütsel destek algıları ile örgütsel yaratıcılık düzeyleri arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
M.ÇALIŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
İlkokul bahçelerinin, doğal öğeler ve çocukların fiziksel gelişimi açısından incelenmesi
DEMET Z. G. (Danışman)
D.SAYGIN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
COVİD-19 salgını sürecinde okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin kriz yönetimine ilişkin deneyimlerinin incelenmesi
DEMET Z. G. (Danışman)
S.VAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Öğretmenlerin duygusal zekâları ile örgütsel yaratıcılıkları arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
T.TAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
İlkokul öğretmenlerinin okul iklimi algıları ile örgütsel mutluluk düzeyleri arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
İ.KEÇELİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Pandemi sürecinde okul öncesi öğretmenlerinin iş-aile yaşam dengesi
DEMET Z. G. (Danışman)
F.BENGİSU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Yöneticilerin liderlik stillerinin ortaokullarda görev yapan öğretmenlerin performansına etkisi
DEMET Z. G. (Danışman)
S.CAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
İlkokul öğretmenlerinin algılarına göre okul yöneticilerinin kayırmacılık davranışları ile örgütsel bağlılıkları arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
Ş.UYSAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Örgütsel Bağlılığın Yordayıcısı Olarak Okul Müdürlerinin Kullandıkları Güç Kaynakları
DEMET Z. G. (Danışman)
A.KEVEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ile öğretmenlerin duygusal emek düzeyleri arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
H.UZUN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Okullarda örgütsel mutluluğun yordayıcısı olarak örgüt kültürü
DEMET Z. G. (Danışman)
M.HACIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Pozitif okul yönetimiyle öğretmen motivasyonu arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
H.BIÇAKÇILAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Öğretmenlerin örgütsel affedicilik düzeyleri ile duygusal zeka düzeyleri arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
E.TEKİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Öğretmen özerkliğinin örgütsel vatandaşlık davranışına etkisi: Mesleki benlik saygısının aracılık rolü
DEMET Z. G. (Danışman)
Y.BÜTÜN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Öğretmenlerin örgütsel adalet ve örgütsel destek algılarının örgütsel sinizm tutumuna yönelik etkisinin incelenmesi
DEMET Z. G. (Danışman)
A.AKBULUT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE OKUL MÜDÜRLERİNİN KULLANDIKLARI LİDERLİK STİLLERİNİN ÖĞRETMENLERİN İŞ YAŞAM KALİTESİNE ETKİSİ
DEMET Z. G. (Danışman)
N.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Duygusal emeği yordayan faktörler: Psikolojik iyi oluş, lider üye etkileşimi ve işe bağlılık
DEMET Z. G. (Danışman)
D.FEYZA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Öğretmen Görüşlerine Göre Öğrenen Okul İle Örgüt İklimi Arasındaki İlişki
DEMET Z. G. (Danışman)
N.BAŞER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
Okul öncesi öğretmenlerinin tükenmişlik düzeylerinin yordayıcısı olarak mesleki sosyal destek algısı
DEMET Z. G. (Danışman)
N.TÖRNÜK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Öğretmenlerin örgütsel sessizlik düzeyleri ile okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
S.GİRGİN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Kurum içi etkin iletişim ortamı ile örgütsel sinizm arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
N.YAZICIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Öğretmenlerin duygusal emek düzeyleri ile örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
G.ÖNAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Ortaöğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin algıladıkları örgütsel destek düzeyleri ile örgütsel adalet algıları arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
S.BALIKCI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin örgütsel bağlılıklarının incelenmesi
DEMET Z. G. (Danışman)
E.MERT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Okul yöneticilerinin psikolojik sermaye düzeyleri ile işe bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
C.YİĞİT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Lise öğretmenlerinin örgütsel vatandaşlık davranışlarının ve nedenlerinin incelenmesi
DEMET Z. G. (Danışman)
G.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2019 -
Öğretmenlerin örgütsel güven ve örgütsel sinizm düzeyleri arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
B.UYAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Eğitim kurumlarında okul kültürünün öğretmenlerin iş doyumuna etkisi
DEMET Z. G. (Danışman)
S.KADIOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Öğretmen ve yöneticilerin sosyal kulüp çalışmalarına yönelik tutumları
DEMET Z. G. (Danışman)
C.VURAL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2018 -
Lise öğretmenlerinin işe bağlılık düzeyleri ile duygusal zeka düzeyleri arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
M.KABAR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Sağlıkla ilgili bölümleri olan özel liselerin mevcut sorunlarına yönelik öğrenci ve öğretmen görüşleri
DEMET Z. G. (Danışman)
G.KAP(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Meslek lisesi öğretmenlerinin iş yaşam kalitesine ilişkin algıları ile örgütsel bağlılık düzeyleri arasındaki ilişki
DEMET Z. G. (Danışman)
T.DEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Kadın maarif müfettişlerinin cam tavan sendromuna ilişkin görüşleri
DEMET Z. G. (Danışman)
H.ERGÜL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015 -
İlkokul ve ortaokul öğretmenlerinin mesleki benlik saygılarının belirlenmesi
DEMET Z. G. (Danışman)
M.IRMAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2015