Arş. Gör. KÜBRA KARAPINAR EYVEL


Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları

Eğitim Bilgileri

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Doktora

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Dr), Türkiye

2015 - 2019

2015 - 2019

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Yl) (Tezli), Türkiye

2010 - 2015

2010 - 2015

Lisans

Bahçeşehir Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2019

2019

Yüksek Lisans

HALKLA İLİŞKİLER ALGISI: ALAN ÖĞRENCİLERİNİN VE SEKTÖR UYGULAYICILARININ MESLEĞE İLİŞKİN ALGILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Yl) (Tezli)

Akademik Unvanlar / Görevler

2015 - Devam Ediyor

2015 - Devam Ediyor

Araştırma Görevlisi

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları Bölümü

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Mezunlarla İlişkiler Komisyonu Üyesi

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Staj Komisyonu Üyesi

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları

2020 - Devam Ediyor

2020 - Devam Ediyor

İntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Ders/Sınav Planlama Fakülte/MYO Sorumlusu

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Kurumsal Sosyal Sorumluluk Kampanyaları

Lisans

Lisans

Seminer IV

Sponsorluk

Halkla İlişkiler Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi

İletişim Stratejileri II

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

KURUM KÜLTÜRÜNÜN DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK UYGULAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: BANKACILIK SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

KARAPINAR EYVEL K.

6. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS, Rome, İtalya, 13 - 15 Ağustos 2024, ss.713-720, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE MARKA DEĞERİ İLİŞKİSİ: TÜRKİYE'NİN EN DEĞERLİ MARKALARININ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK STRATEJİLERİ

KARAPINAR EYVEL K.

VI. BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Temmuz 2024, ss.553-560, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

SOSYAL MEDYANIN KİTLE PSİKOLOJİSİ ÜZERİNE ETKİLERİ: GUSTAVE LE BON'DAN ÇIKARIMLAR

Karapınar Eyvel K.

1. ULUSLARARASI BATI KARADENİZ İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, Zonguldak, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2024, ss.76-88, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2022

2022

HALKLA İLİŞKİLER VE MEDYA ARASINDAKİ İLİŞKİYİ TANIMLAMAK: NİMET Mİ LANET Mİ?

KARAPINAR EYVEL K.

İLETİŞİMİN YÖNETİCİSİ HALKLA İLİŞKİLER, Özgen, Ebru, Editör, Himalaya, İstanbul, ss.81-102, 2022

2021

2021

PANDEMİ SÜRECİNDE SAĞLIK İLETİŞİMİ: TÜRKİYE'DEKİ SAĞLIK STK'LARI PANDEMİ SÜRECİNDE SOSYAL MEDYAYI NASIL KULLANIYOR?

KARAPINAR EYVEL K.

SAĞLIK İLETİŞİMİ SALGIN DÖNEMİNDE ÖNLEYİCİ İLETİŞİM FAALİYETLERİ, MELDA CİNMAN, Editör, DER YAYINLARI, İstanbul, ss.167-181, 2021