Eğitim Bilgileri
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDoktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Dr), Türkiye
2015 - 2019
2015 - 2019Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Yl) (Tezli), Türkiye
2010 - 2015
2010 - 2015Lisans
Bahçeşehir Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2019
2019Yüksek Lisans
HALKLA İLİŞKİLER ALGISI: ALAN ÖĞRENCİLERİNİN VE SEKTÖR UYGULAYICILARININ MESLEĞE İLİŞKİN ALGILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler (Yl) (Tezli)
Akademik Unvanlar / Görevler
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorAraştırma Görevlisi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları Bölümü
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorMezunlarla İlişkiler Komisyonu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorStaj Komisyonu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları
2020 - Devam Ediyor
2020 - Devam Ediyorİntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorDers/Sınav Planlama Fakülte/MYO Sorumlusu
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları
Verdiği Dersler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Türkiye’de Sivil Toplum Kuruluşlarında İletişim: Kadın Hakları Odaklı STK’ların İletişim Düzeyi Üzerine Bir Araştırma
Karapınar Eyvel K., Peltekoğlu Z. F.
Sakarya Üniversitesi Kadın Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.17-36, 2024 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024KURUM KÜLTÜRÜNÜN DİJİTAL DÖNÜŞÜM VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK UYGULAMALARI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: BANKACILIK SEKTÖRÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
KARAPINAR EYVEL K.
6. INTERNATIONAL MEDITERRANEAN CONGRESS, Rome, İtalya, 13 - 15 Ağustos 2024, ss.713-720, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK VE MARKA DEĞERİ İLİŞKİSİ: TÜRKİYE'NİN EN DEĞERLİ MARKALARININ SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK STRATEJİLERİ
KARAPINAR EYVEL K.
VI. BASKENT INTERNATIONAL CONFERENCE ON MULTIDISCIPLINARY STUDIES, Ankara, Türkiye, 24 - 26 Temmuz 2024, ss.553-560, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024SOSYAL MEDYANIN KİTLE PSİKOLOJİSİ ÜZERİNE ETKİLERİ: GUSTAVE LE BON'DAN ÇIKARIMLAR
Karapınar Eyvel K.
1. ULUSLARARASI BATI KARADENİZ İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI SEMPOZYUMU, Zonguldak, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2024, ss.76-88, (Tam Metin Bildiri)
2020
2020PANDEMİ SÜRECİNDE MARKALARIN VAR OLMA ÇABALARI: MARKALARIN KORONA VİRÜS DÖNEMİNDE GERÇEKLEŞTİRDİĞİ PAZARLAMA İLETİŞİM ÇALIŞMALARINA GENEL BİR BAKIŞ
KARAPINAR EYVEL K.
17th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 05 Kasım 2020, ss.140, (Özet Bildiri)
2018
2018SOSYAL MEDYADA SOSYAL SORUMLULUĞUN YANSIMALARI VE İTİBARA ETKİSİ: FİLLİ BOYA’NIN OZGECANİCİN SOSYAL MEDYA ÇALIŞMASI İLE İLGİLİ GERİ BİLDİRİMLERİN İNCELENMESİ
KARAPINAR K.
5. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 2 - 03 Kasım 2018, cilt.3, ss.384-404, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
2022HALKLA İLİŞKİLER VE MEDYA ARASINDAKİ İLİŞKİYİ TANIMLAMAK: NİMET Mİ LANET Mİ?
KARAPINAR EYVEL K.
İLETİŞİMİN YÖNETİCİSİ HALKLA İLİŞKİLER, Özgen, Ebru, Editör, Himalaya, İstanbul, ss.81-102, 2022
2021
2021PANDEMİ SÜRECİNDE SAĞLIK İLETİŞİMİ: TÜRKİYE'DEKİ SAĞLIK STK'LARI PANDEMİ SÜRECİNDE SOSYAL MEDYAYI NASIL KULLANIYOR?
KARAPINAR EYVEL K.
SAĞLIK İLETİŞİMİ SALGIN DÖNEMİNDE ÖNLEYİCİ İLETİŞİM FAALİYETLERİ, MELDA CİNMAN, Editör, DER YAYINLARI, İstanbul, ss.167-181, 2021
2020
2020