Eğitim Bilgileri
2009 - 2012
2009 - 2012Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
2007 - 2009
2007 - 2009Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
Ülke imajının tüketici ürün kalite algısı üzerindeki rolü
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
2009
2009Yüksek Lisans
Marka Değerinin Satınaldırma Üzerindeki Etkileri ve Bir Uygulama
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Akademik Unvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat Ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorProf. Dr.
Nişantaşı Üniversitesi
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Nişantaşı Üniversitesi
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Nişantaşı Üniversitesi
2013 - 2014
2013 - 2014Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Aydın Üniversitesi
2010 - 2013
2010 - 2013Araştırma Görevlisi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat Ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları
Yönetimsel Görevler
2013 - 2014
2013 - 2014Bölüm Başkanı
İstanbul Aydın Üniversitesi
2013 - 2014
2013 - 2014Erasmus Programı Kurum Koordinatörü
İstanbul Aydın Üniversitesi
2012 - 2013
2012 - 2013Farabi Programı Kurum Koordinatörü
İstanbul Kültür Üniversitesi
2012 - 2013
2012 - 2013Farabi Programı Bölüm Koordinatörü
İstanbul Kültür Üniversitesi
Verdiği Dersler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2022
2022Examining the relationship between consumer innovation and trust in chatbot applications: A study on Turkish banking sector
DENEÇLİ S., YILDIZ Ö. E., DENEÇLİ ARIBAKAN C.
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES , 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Lüks Marka Değeri Algısının Sadakat Oluşumu Üzerindeki Etkisi
DENEÇLİ S., DENEÇLİ C., YILDIZ Ö. E.
USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , cilt.4, sa.9, ss.763-782, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Kolayda Mallarda Markaların Sürdürülebilirlik Politikalarının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi
DENEÇLİ S., DENEÇLİ C., YILDIZ Ö. E.
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.110-124, 2022 (Hakemli Dergi)
2015
2015The Relationship between Skepticism towards Advertising and the Five Factor Personality Traits
DENEÇLİ C.
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , cilt.37, sa.2, ss.213-232, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015The Relationship between the Attitude towards the Use of Sexuality in Advertising and the Advertising Credibility
DENEÇLİ S., DENEÇLİ C., YILDIZ Ö. E.
The TIIKM Journal of Film, Media and Communication , cilt.1, sa.1, ss.46-52, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Reklamlarda Ünlü Kullanımında Cinsiyetin Marka İmajı Üzerindeki Etkisi
DENEÇLİ C.
ÖNERİ , cilt.11, sa.44, ss.337-350, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Impact of Utilitarian and Hedonic Attitudes on the Dimensions of Brand Trust
DENEÇLİ C., TOSUN N. Z.
İleti-ş-im
, cilt.0, sa.23, ss.151-168, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Propagandada İknanın Yeri
DENEÇLİ S., DENEÇLİ C.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.28, ss.35-48, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013Küresel Markalar Yerellik ve Kültürel Göstergeler
DENEÇLİ C.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC) , cilt.3, sa.1, ss.1-11, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
2012Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak
DENEÇLİ C., DENEÇLİ S.
Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , sa.40, ss.29-33, 2012 (Hakemsiz Dergi)
2010
2010Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının İkna Sürecinde Sosyal İçerikli Reklamların Kullanımı Bir Çözümleme Örneği
Yıldız Ö. E., Deneçli C.
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi , sa.1, ss.96-110, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024Çevresel Sürdürülebilirlik Kavramının Moda Markaları Bağlamında Değerlendirilmesi
TURFANDA S., DENEÇLİ ARIBAKAN C.
1. Ulusal Marka Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, ss.212-235, (Tam Metin Bildiri)
2022
2022Video Reklamlara Yönelik Tüketici Değerlendirmelerinin Satın Alma Tercihleri Üzerindeki Rolü
SATILMIŞ M., DENEÇLİ ARIBAKAN C.
8th International “Communication in the World”Congress, Adıyaman, Türkiye, 1 - 03 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)
2022
2022Maskot İçeren Reklamlara Yönelik Tutumun Marka Güveni Üzerindeki Rolü
Davut S. H., DENEÇLİ ARIBAKAN C.
8th International “Communication in the World”Congress, Adıyaman, Türkiye, 01 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021Z Kuşağına Yönelik Yapılan Çevrim İçi Reklamcılıkta Oyunlaştırma Uygulaması
Deneçli C., Yıldız Ö. E., Deneçli S.
VIII. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 24 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
2019
2019Role of Credibility of Phenomena in Attitude Toward Advertising
DENEÇLİ C., DENEÇLİ S.
Communication and Technology Congress, 17 Nisan 2019, ss.75-85, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015The Impact of Mobil Advertisements on Impulse Buying Behavior
DENEÇLİ C., YILDIZ Ö. E.
Approaches on New Media: Proceedings of 1st International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs 2015, ss.28-42, (Tam Metin Bildiri)
2012
2012The Impacts of Consumer Generated Advertisements on Purchase Intention
DENEÇLİ C.
VISUALIST 2012 / International Congress on Visual Culture New Approaches in Communication, Art And Design "DIGITALIZATION", Bologna, İtalya, 7 - 09 Mart 2012, ss.64-70, (Tam Metin Bildiri)
2011
2011Görsel İletişim Sürecinde Algı Yaratıcılık İlişkisinin Eğitimle Aktarılması
YILDIZ Ö. E., DENEÇLİ C.
Başkent Üniversitesi 1. Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyumu-dün,bugün,gelecek, Ankara, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.481-484, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2023
2023Dijital İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi
DENEÇLİ ARIBAKAN C., DENEÇLİ S.
Tüketiciyi Anlamak: Reklam Araştırmalarında Disiplinlerarası Yaklaşımlar ve Yeni Yönelimler, Cihan Becan, Editör, EfeAkademi Yayınları, İstanbul, ss.45-60, 2023
2022
2022Dijital Yıkım ve Vergilendirme
ORTAÇ F. R., DENEÇLİ ARIBAKAN C.
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II, Prof.Dr. Ceyda Deneçli Arıbakan, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.141-157, 2022
2020
2020Dijital Çağda Lüks Marka
DENEÇLİ C.
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Yayınevi, ss.55-76, 2020
2019
2019Dijital İtibar Yönetimi
DENEÇLİ C.
Dijital Halkla İlişkiler, Elif Sarpça Sarıoğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.29-50, 2019
2018
2018Etkileyen Pazarlama ve Fenomenler
DENEÇLİ S., DENEÇLİ C.
Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar Demren, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.189-210, 2018
2016
2016Kurumiçi Halkla İlişkilerin İlişkili Olduğu Alanlar
DENEÇLİ S., DENEÇLİ C.
Kurumiçi Halkla İlişkiler, Bülend Aydın Ertekin, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.130-156, 2016
2015
2015Impact of Companies' Facebook Pages on Consumer Brand Preference
DENEÇLİ C.
Contextual Approaches in Communication, Daba-Buzoianu Corina /Arslan Hasan / Icbay Mehmet Ali , Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.125-134, 2015
2014
2014Reklamda Kadın İmajı
DENEÇLİ C.
İmaj Üretimi, Ilıcak Aydınalp Güzin , Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.71-86, 2014
2012
2012A General Outlook of Conjugal Union and Marriage in Turkey in the Context of Popular Culture, New Media
YILDIZ Ö. E., DENEÇLİ C., DENEÇLİ S.
Challanges in International Communication, Kefalaki Margarita / Pasadeos Yorgo , Editör, Athens Institute For Education and Research, Atina, ss.309-320, 2012
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam Ediyorİletişim Araştırmaları Derneği
Üye
2008 - Devam Ediyor
2008 - Devam EdiyorISMMMO
Üye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Nisan-2025
Nisan 2025Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Kültür Üniversitesi
Şubat-2025
Şubat 2025Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- İstanbul Kültür Üniversitesi
Şubat-2025
Şubat 2025Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Üsküdar Üniversitesi
Şubat-2025
Şubat 2025Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
- Marmara Üniversitesi
Ocak-2025
Ocak 2025Doktora Yeterlik Sınavı
- Nişantaşı Üniversitesi
Eylül-2024
Eylül 2024Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
- Nişantaşı Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
- Üsküdar Üniversitesi
Şubat-2024
Şubat 2024