Prof. Dr. CEYDA DENEÇLİ ARIBAKAN


Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları

Metrikler

Yayın

30

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

8

Tez Danışmanlığı

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2009 - 2012

2009 - 2012

Doktora

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

2007 - 2009

2007 - 2009

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkiye

1997 - 2001

1997 - 2001

Lisans

İstanbul Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2012

2012

Doktora

Ülke imajının tüketici ürün kalite algısı üzerindeki rolü

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

2009

2009

Yüksek Lisans

Marka Değerinin Satınaldırma Üzerindeki Etkileri ve Bir Uygulama

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü

Akademik Unvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat Ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Nişantaşı Üniversitesi

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Nişantaşı Üniversitesi

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Yrd. Doç. Dr.

Nişantaşı Üniversitesi

2013 - 2014

2013 - 2014

Yrd. Doç. Dr.

İstanbul Aydın Üniversitesi

2010 - 2013

2010 - 2013

Araştırma Görevlisi

İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat Ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları

Yönetimsel Görevler

2013 - 2014

2013 - 2014

Bölüm Başkanı

İstanbul Aydın Üniversitesi

2013 - 2014

2013 - 2014

Erasmus Programı Kurum Koordinatörü

İstanbul Aydın Üniversitesi

2012 - 2013

2012 - 2013

Farabi Programı Kurum Koordinatörü

İstanbul Kültür Üniversitesi

2012 - 2013

2012 - 2013

Farabi Programı Bölüm Koordinatörü

İstanbul Kültür Üniversitesi

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Marka Yaratım Süreci

Araştırma Yöntemleri

Lisans

Lisans

Medya Planlama

Yeni Medyada Araştırma Yöntemleri

Marka İtibar Yönetimi

Pazarlamanın Temel İlkeleri II

Medya Planlama

Pazarlamanın Temel İlkeleri I

Tüketici Davranışları

Dijital Reklamcılık

Araştırma Yöntemleri

Tüketici Davranışları Sürdürülebilir Kalkınma

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

Çevresel Sürdürülebilirlik Kavramının Moda Markaları Bağlamında Değerlendirilmesi

TURFANDA S., DENEÇLİ ARIBAKAN C.

1. Ulusal Marka Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, ss.212-235, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

Video Reklamlara Yönelik Tüketici Değerlendirmelerinin Satın Alma Tercihleri Üzerindeki Rolü

SATILMIŞ M., DENEÇLİ ARIBAKAN C.

8th International “Communication in the World”Congress, Adıyaman, Türkiye, 1 - 03 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

Maskot İçeren Reklamlara Yönelik Tutumun Marka Güveni Üzerindeki Rolü

Davut S. H., DENEÇLİ ARIBAKAN C.

8th International “Communication in the World”Congress, Adıyaman, Türkiye, 01 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

Z Kuşağına Yönelik Yapılan Çevrim İçi Reklamcılıkta Oyunlaştırma Uygulaması

Deneçli C., Yıldız Ö. E., Deneçli S.

VIII. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 24 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

2019

2019

Role of Credibility of Phenomena in Attitude Toward Advertising

DENEÇLİ C., DENEÇLİ S.

Communication and Technology Congress, 17 Nisan 2019, ss.75-85, (Tam Metin Bildiri) identifier

2015

2015

The Impact of Mobil Advertisements on Impulse Buying Behavior

DENEÇLİ C., YILDIZ Ö. E.

Approaches on New Media: Proceedings of 1st International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs 2015, ss.28-42, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

The Impacts of Consumer Generated Advertisements on Purchase Intention

DENEÇLİ C.

VISUALIST 2012 / International Congress on Visual Culture New Approaches in Communication, Art And Design "DIGITALIZATION", Bologna, İtalya, 7 - 09 Mart 2012, ss.64-70, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

Görsel İletişim Sürecinde Algı Yaratıcılık İlişkisinin Eğitimle Aktarılması

YILDIZ Ö. E., DENEÇLİ C.

Başkent Üniversitesi 1. Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyumu-dün,bugün,gelecek, Ankara, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.481-484, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

Dijital İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi

DENEÇLİ ARIBAKAN C., DENEÇLİ S.

Tüketiciyi Anlamak: Reklam Araştırmalarında Disiplinlerarası Yaklaşımlar ve Yeni Yönelimler, Cihan Becan, Editör, EfeAkademi Yayınları, İstanbul, ss.45-60, 2023

2022

2022

Dijital Yıkım ve Vergilendirme

ORTAÇ F. R., DENEÇLİ ARIBAKAN C.

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II, Prof.Dr. Ceyda Deneçli Arıbakan, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.141-157, 2022

2020

2020

Dijital Çağda Lüks Marka

DENEÇLİ C.

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Yayınevi, ss.55-76, 2020

2019

2019

Dijital İtibar Yönetimi

DENEÇLİ C.

Dijital Halkla İlişkiler, Elif Sarpça Sarıoğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.29-50, 2019

2018

2018

Etkileyen Pazarlama ve Fenomenler

DENEÇLİ S., DENEÇLİ C.

Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar Demren, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.189-210, 2018

2016

2016

Kurumiçi Halkla İlişkilerin İlişkili Olduğu Alanlar

DENEÇLİ S., DENEÇLİ C.

Kurumiçi Halkla İlişkiler, Bülend Aydın Ertekin, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.130-156, 2016

2015

2015

Marka Konumlandırma ve Algılama

DENEÇLİ C.

Kriter Yayınevi, İstanbul, 2015

2015

2015

Impact of Companies' Facebook Pages on Consumer Brand Preference

DENEÇLİ C.

Contextual Approaches in Communication, Daba-Buzoianu Corina /Arslan Hasan / Icbay Mehmet Ali , Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.125-134, 2015

2014

2014

Reklamda Kadın İmajı

DENEÇLİ C.

İmaj Üretimi, Ilıcak Aydınalp Güzin , Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.71-86, 2014

2012

2012

A General Outlook of Conjugal Union and Marriage in Turkey in the Context of Popular Culture, New Media

YILDIZ Ö. E., DENEÇLİ C., DENEÇLİ S.

Challanges in International Communication, Kefalaki Margarita / Pasadeos Yorgo , Editör, Athens Institute For Education and Research, Atina, ss.309-320, 2012

Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

İletişim Araştırmaları Derneği

Üye

2008 - Devam Ediyor

2008 - Devam Ediyor

ISMMMO

Üye



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2

h-indeksi (WOS): 1

Jüri Üyelikleri

Nisan-2025

Nisan 2025

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- İstanbul Kültür Üniversitesi

Şubat-2025

Şubat 2025

Tez Savunma (Yüksek Lisans)

- İstanbul Kültür Üniversitesi

Şubat-2025

Şubat 2025

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

- Üsküdar Üniversitesi

Şubat-2025

Şubat 2025

Akademik Kadroya Atama-Profesörlük

- Marmara Üniversitesi

Ocak-2025

Ocak 2025

Doktora Yeterlik Sınavı

- Nişantaşı Üniversitesi

Eylül-2024

Eylül 2024

Akademik Kadroya Atama-Profesörlük

- Nişantaşı Üniversitesi

Haziran-2024

Haziran 2024

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

- Üsküdar Üniversitesi

Şubat-2024

Şubat 2024

Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği

- Üsküdar Üniversitesi