Metrikler
Eğitim Bilgileri
2019 - 2024
2019 - 2024Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı, Türkiye
2016 - 2018
2016 - 2018Yüksek Lisans
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım (Yl) (Tezli), Türkiye
2011 - 2016
2011 - 2016Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2024
2024Doktora
Halkla ilişkiler bağlamında paydaş ilişkisi: Aristoteles'in retorik üçgeni perspektifiyle Stk örneği üzerine bir araştırma
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı
2018
2018Yüksek Lisans
Medya ve ifade özgürlüğü bağlamında internet sansürü: Elektronik iletişim web sitelerinin incelenmesi
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Unvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
İstanbul Kültür Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım
2022 - 2025
2022 - 2025Bölüm Başkanı
İstanbul Kültür Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, E-Ticaret Ve Pazarlama
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
SOSYAL MEDYADA HALKLA İLİŞKİLER
PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ I
İTİBAR YÖNETİMİ
KURUM KÜLTÜRÜ
PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ II
HALKLA İLİŞKİLER KAMPANYALARI II
SEMİNER IV
Ön Lisans
Ön Lisans
ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ
BİTİRME PROJESİ
İLETİŞİM
KRİZ YÖNETİMİ
ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ
ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER
İLETİŞİM KURAMLARI
ONLINE İTİBAR YÖNETİMİ
MESLEKİ YAZIŞMA TEKNİKLERİ
HALKLA İLİŞKİLER
SOSYAL MEDYA VE İÇERİK PAZARLAMA
İTİBAR YÖNETİMİ
İLETİŞİM TARİHİ
ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER
KRİZ YÖNETİMİ
İLETİŞİM
ETKİLİ SUNUM TEKNİKLERİ
SOSYAL MEDYA VE İÇERİK PAZARLAMASI
BİTİRME PROJESİ
KİŞİLERARASI İLETİŞİM VE İKNA
İLETİŞİM KURAMLARI
İŞ ETİĞİ VE ETİK YÖNETİMİ
DİJİTAL PLATFORMLAR
ONLINE İTİBAR YÖNETİMİ
İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI
SUNUM TEKNİKLERİ
KİTLE İLETİŞİMİ
KRİZ VE STRES YÖNETİMİ
KURUMSAL İLETİŞİM
SAĞLIK KURUMLARINDA ETKİLİ İLETİŞİM
İLETİŞİMDE ANLAMA VE ANLATMA YÖNTEMLERİ
MEDYA VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ TARİHİ
MESLEKİ ETİK VE SORUMLULUK
SOSYAL MEDYA
ÖRGÜT İLETİŞİMİ
İLETİŞİM TEKNİKLERİ
BEDEN DİLİ
ETKİLİ İLETİŞİM YÖNTEMLERİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
MESLEK ETİĞİ
İLETİŞİM DİLİ
KİŞİLER ARASI İLETİŞİM
MESEKİ SORUMLULUK VE ETİK
Siyasal İletişim
Etkili Sunum Yöntemleri
Temel Fotoğrafçılık
Mesleki Sorumluluk ve Etik
İletişim Tasarımı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024ARİSTOTELES’İN RETORİK ÜÇGENİ BAĞLAMINDA KURUMSAL PAYDAŞLIK
PELTEKOĞLU Z. F., AYDOĞDU İ.
SOCIAL SCIENCES STUDIES JOURNAL , cilt.10, sa.5, ss.798-808, 2024 (Hakemli Dergi)
2021
2021SOSYAL REKLAM KAVRAMI VE STK REKLAMLARI ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ANALİZ
KARAYEL BİLBİL E., AYDOĞDU İ.
E kurgu , Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Uluslararası Hakemli Dergisi , cilt.29, sa.2, ss.191-215, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021EVALUATION OF PUBLIC RELATIONS CURRICULUM ON STUDENT AND SECTOR EXPECTATIONS: A RESEARCH ON ISTANBUL PROVINCE
ozgen e., Yıldız E., Aydoğdu İ.
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.127-156, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020TOPLUMSAL GÜVEN VE SİVİL TOPLUM KURULUŞLARI: EĞİTİM, SAĞLIK, ÇEVRE KURULUŞLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
ÖZGEN E., AYDOĞDU İ., YILDIZ E.
Karadeniz İletişim Araştırmaları Dergisi , cilt.10, sa.2, ss.101-118, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020YENİ KORONAVİRÜS (COVID-19) SALGINININ SAĞLIK SEKTÖRÜNDE KULLANILAN İLETİŞİM MODELLERİ BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ: İSTANBUL’DAKİ ÖZEL HASTANELERİNINSTAGRAM PAYLAŞIMLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME
AYDOĞDU İ.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.13, sa.71, ss.832-848, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2021
2021SİVİL TOPLUM KURULUŞLARINA YÖNELİK GÜVENİN OLUŞMASI KAPSAMINDA BİR DEĞERLENDİRME
ÖZGEN E., AYDOĞDU İ., YILDIZ E.
4.ULUSLARARASI YENİ DÜNYADA İLETİŞİM KONGRESİ, Türkiye, 19 - 21 Şubat 2021, (Tam Metin Bildiri)
2019
2019Seyahat Acentalarında Pazarlama Açısından Dijital Uygulamaların Kullanımı: İstanbul İli Örneği
GÜNDOĞAN H., AYDOĞDU İ., AKSAN E.
20. Ulusal Turizm Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2019, ss.1166-1171, (Tam Metin Bildiri)
2017
2017Gerilla Pazarlama Faaliyetlerine yönelik İçerik Çözümlemesi: Gerilla Pazarlama örneği olarak Advergaming, Arama Motorları’nda öne çıkan markaların Advergame Uygulamaları
AYDOĞDU İ.
2. Uluslararası İletişim Bilimi ve Medya Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 1 - 04 Kasım 2017, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2022
2022