Arş. Gör. KÜBRA KARAPINAR EYVEL
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
İstanbul Kültür Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
PANDEMİ SÜRECİNDE MARKALARIN VAR OLMA ÇABALARI: MARKALARIN KORONA VİRÜS DÖNEMİNDE GERÇEKLEŞTİRDİĞİ PAZARLAMA İLETİŞİM ÇALIŞMALARINA GENEL BİR BAKIŞ
KARAPINAR EYVEL K.
17th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 05 Kasım 2020, ss.140
SOSYAL MEDYADA SOSYAL SORUMLULUĞUN YANSIMALARI VE İTİBARA ETKİSİ: FİLLİ BOYA’NIN OZGECANİCİN SOSYAL MEDYA ÇALIŞMASI İLE İLGİLİ GERİ BİLDİRİMLERİN İNCELENMESİ
KARAPINAR K.
5. Uluslararası Multidisipliner Çalışmaları Kongresi, 2 - 03 Kasım 2018, cilt.3, ss.384-404
Kitap & Kitap Bölümleri
HALKLA İLİŞKİLER VE MEDYA ARASINDAKİ İLİŞKİYİ TANIMLAMAK: NİMET Mİ LANET Mİ?
KARAPINAR EYVEL K.
İLETİŞİMİN YÖNETİCİSİ HALKLA İLİŞKİLER, Özgen, Ebru, Editör, Himalaya, İstanbul, ss.81-102, 2022
PANDEMİ SÜRECİNDE SAĞLIK İLETİŞİMİ: TÜRKİYE'DEKİ SAĞLIK STK'LARI PANDEMİ SÜRECİNDE SOSYAL MEDYAYI NASIL KULLANIYOR?
KARAPINAR EYVEL K.
SAĞLIK İLETİŞİMİ SALGIN DÖNEMİNDE ÖNLEYİCİ İLETİŞİM FAALİYETLERİ, MELDA CİNMAN, Editör, DER YAYINLARI, İstanbul, ss.167-181, 2021
Eleştirel Aklın Işığında Kurumların İletişim Çalışmalarına Post-Modernist Yaklaşım: Tüketiciler Markaları Nasıl ve Nerede Sorguluyor?
KARAPINAR K.
Postmodernizmin İz Düşümleri, Ekin Volkan, Editör, Kriter, İstanbul, ss.179-191, 2020
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
6
Atıf (Scholar)
2
H-İndeks (Scholar)
1