SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Türk Üniversite Öğrencilerinin Yaşam Doyumları ve Akademik Ertelemelerini Belirlemede Akademik Motivasyonun Rolü
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
, cilt.11, sa.60, ss.129-146, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Psikolojik Danışman Adaylarının Olası Benliklerinin Incelenmesi: Bir Metafor Analizi
14. UluslararasıPsikolojik Danışma ve Rehberlik Konferansı’xxnda, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2019
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı Programlarındaki Okul Psikolojik Danışmanlığı ile İlgili Uygulamalı Derslerin Taslak Standartlarının Geliştirilmesi Süreci ve Son Şeklinin Verilmesi İçin Öneriler.
III. International Teacher Education and Accreditation Congress, Ankara, Türkiye, 30 Kasım - 01 Aralık 2019
University students academic motivation profiles: relationships with academic procrastination and life satisfaction
7th International Self-Determination Theory Conference, Amsterdam, Hollanda, 21 Mayıs 2019
Relationships Between Autonomous Academic Motivation, Perceived Autonomy Support and Burnout in University Students
International Academic Conference on Teaching, Learning and E-learning in Vienna, 18 - 19 Ağustos 2017
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinde Yaşam Doyumu Yaşamda Anlam ve Bilinçli Farkındalık Arasındaki İlişkiler
XII. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
Motivasyon
PSİKOLOJİYE GİRİŞ - Zihin ve Davranışın Derinliklerine Bilimsel Bakış, Begüm Satıcı, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.309-334, 2023
Yaşlılıkta Bilişsel Gelişim
Yaşlı Psikolojisi, Kurtyılmaz, Yıldız, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.1-178, 2017
Yaşlılıkta Kişilik Gelişimi
Yaşlı Psikolojisi, Kurtyılmaz, Yıldız, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.1-178, 2017
Algı ve Algısal Örgütleme Yasaları
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Ekici, Gülay, Editör, Paradigma Akademi., Edirne, ss.1-291, 2014