Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Propagandada İknanın Yeri
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.28, ss.35-48, 2014 (Hakemli Dergi)

Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak
Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, sa.40, ss.29-33, 2012 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Z Kuşağına Yönelik Yapılan Çevrim İçi Reklamcılıkta Oyunlaştırma Uygulaması
VIII. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
The Impact of E Shopping Website Quality on E Loyalty
Approaches on New Media: 1. International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs 2015, ss.135-151, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Dijital İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi
Tüketiciyi Anlamak: Reklam Araştırmalarında Disiplinlerarası Yaklaşımlar ve Yeni Yönelimler, Cihan Becan, Editör, EfeAkademi Yayınları, İstanbul, ss.45-60, 2023
Dijital Hizmetler ve Vergilendirilmesi
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.187-200, 2020
Dijital Kurumsal Sosyal Sorumluluk
Dijital Halkla İlişkiler, Elif Başak Sarıoğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.99-116, 2019
Etkileyen Pazarlama ve Fenomenler
Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar Demren, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.189-210, 2018
Halkla İlişkilerin İlişkili Olduğu Alanlar
Kurumiçi Halkla İlişkiler, Bülend Aydın Ertekin, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.130-156, 2016
Markaların Sosyal Medya Yönetimi
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2015
Impact of Viral Marketing through Social Media on Corporate İmage
Contextual Approaches in Communication, Daba Buzoianu Corina / Arslan Hasan / Icbay Mehmet Ali, Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.397-404, 2015
Marka İmajı ve Maskotlar
İmaj Üretimi, Ilıcak Aydınalp Güzin, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.155-167, 2014
A General Outlook of Conjugal Union and Marriage in Turkey in the Context of Populer Culture, New Media
Challanges in International Communication, Kefalaki Margarita / Pasadeos Yorgo, Editör, Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.309-320, 2012