Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 10
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 4

1. Markaların Sürdürülebilirlik Bağlamında Oyunlaştırma Pratikleri

1. Ulusal Marka Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, ss.47-67, (Tam Metin Bildiri)

2. Z Kuşağına Yönelik Yapılan Çevrim İçi Reklamcılıkta Oyunlaştırma Uygulaması

VIII. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

3. Role of Credibility of Phenomena in Attitude Toward Advertising

Communication and Technology Congress, 17 Nisan 2019, ss.75-85, (Tam Metin Bildiri) identifier

4. The Impact of E Shopping Website Quality on E Loyalty

Approaches on New Media: 1. International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs 2015, ss.135-151, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. Dijital Çağın Halkla İlişkiler Stratejisi: Transmedya Hikaye Anlatımı

Halkla İlişkilere Dair, ÖZGEN EBRU,AKAY RAFET AYKUT, Editör, Pozitif Basin Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.308-318, 2024

2. Dijital İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi

Tüketiciyi Anlamak: Reklam Araştırmalarında Disiplinlerarası Yaklaşımlar ve Yeni Yönelimler, Cihan Becan, Editör, EfeAkademi Yayınları, İstanbul, ss.45-60, 2023

3. Dijital Hizmetler ve Vergilendirilmesi

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.187-200, 2020

4. Dijital Kurumsal Sosyal Sorumluluk

Dijital Halkla İlişkiler, Elif Başak Sarıoğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.99-116, 2019

5. Etkileyen Pazarlama ve Fenomenler

Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar Demren, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.189-210, 2018

6. Halkla İlişkilerin İlişkili Olduğu Alanlar

Kurumiçi Halkla İlişkiler, Bülend Aydın Ertekin, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.130-156, 2016

8. Impact of Viral Marketing through Social Media on Corporate İmage

Contextual Approaches in Communication, Daba Buzoianu Corina / Arslan Hasan / Icbay Mehmet Ali, Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.397-404, 2015

9. Marka İmajı ve Maskotlar

İmaj Üretimi, Ilıcak Aydınalp Güzin, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.155-167, 2014

10. A General Outlook of Conjugal Union and Marriage in Turkey in the Context of Populer Culture, New Media

Challanges in International Communication, Kefalaki Margarita / Pasadeos Yorgo, Editör, Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.309-320, 2012
Metrikler

Yayın

24

Yayın (WoS)

2

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

9

Tez Danışmanlığı

9