Metrikler
Eğitim Bilgileri
2008 - 2012
2008 - 2012Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı, Türkiye
2007 - 2008
2007 - 2008Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı, Türkiye
2000 - 2004
2000 - 2004Lisans
Işık Üniversitesi, İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi, İşletme, Türkiye
Yaptığı Tezler
2012
2012Doktora
Marka Genişlemesinin Kurumsal İtibar Üzerindeki Rolü
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Tanıtım Anabilim Dalı
Yabancı Diller
C2 Ustalık
C2 Ustalıkİngilizce
Araştırma Alanları
İşletme
Kitle İletişimi ve Araçları
Akademik Unvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat Ve Tasarım Fakültesi, Yeni Medya Ve İletişim
Yönetimsel Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat Ve Tasarım Fakültesi, Yeni Medya Ve İletişim
2012 - 2013
2012 - 2013Enstitü Müdür Yardımcısı
İstanbul Aydın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Verdiği Dersler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Yeşil Reklamlara Yönelik Hedonik, Faydacı ve Sembolik Değer Algısının Marka Sadakati Üzerindeki Etkisi
Aydın E., DENEÇLİ S.
Tarih Okulu Dergisi , 2025 (Hakemli Dergi)
2022
2022Lüks Marka Değeri Algısının Sadakat Oluşumu Üzerindeki Etkisi
DENEÇLİ S., DENEÇLİ C., YILDIZ Ö. E.
USBAD Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , cilt.4, sa.9, ss.763-782, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Kolayda Mallarda Markaların Sürdürülebilirlik Politikalarının Tüketici Tercihleri Üzerindeki Etkisi
DENEÇLİ S., DENEÇLİ C., YILDIZ Ö. E.
Kuram ve Uygulamada Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.110-124, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Examining the relationship between consumer innovativeness and trust in chatbot applications: A study on Turkish banking sector
Denecli S., Yıldız Balaban Ö. E., Aribakan C. D.
CONNECTIST-ISTANBUL UNIVERSITY JOURNAL OF COMMUNICATION SCIENCES
, sa.63, ss.59-85, 2022 (ESCI)
2015
2015Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projelerinin Marka Farkındalığına Etkisi
DENEÇLİ S.
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi
, cilt.0, sa.40, ss.315-328, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015The Relationship between the Attitude towards the Use of Sexuality in Advertising and the Advertising Credibility
DENEÇLİ S., DENEÇLİ C., YILDIZ Ö. E.
The TIIKM Journal of Film, Media and Communication , cilt.1, sa.1, ss.46-52, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015The Effect of Consumers Attitudes Towards Logos or Emblems on Brand Preference
DENEÇLİ S.
ÖNERİ , cilt.11, sa.44, ss.319-335, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Propagandada İknanın Yeri
DENEÇLİ S., DENEÇLİ C.
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.28, ss.35-48, 2014 (Hakemli Dergi)
2012
2012Kategori Genişlemesinin Marka Sadakatindeki Rolünün İncelenmesi
DENEÇLİ S., TOSUN N. Z.
İletişim Araştırmaları Dergisi , cilt.8, sa.1, ss.9-37, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
2012Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak
DENEÇLİ C., DENEÇLİ S.
Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , sa.40, ss.29-33, 2012 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024Markaların Sürdürülebilirlik Bağlamında Oyunlaştırma Pratikleri
Yıldız Balaban Ö. E., Deneçli S.
1. Ulusal Marka Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, ss.47-67, (Tam Metin Bildiri)
2021
2021Z Kuşağına Yönelik Yapılan Çevrim İçi Reklamcılıkta Oyunlaştırma Uygulaması
Deneçli C., Yıldız Ö. E., Deneçli S.
VIII. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 24 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
2019
2019Role of Credibility of Phenomena in Attitude Toward Advertising
DENEÇLİ C., DENEÇLİ S.
Communication and Technology Congress, 17 Nisan 2019, ss.75-85, (Tam Metin Bildiri)
2015
2015The Impact of E Shopping Website Quality on E Loyalty
DENEÇLİ S.
Approaches on New Media: 1. International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs 2015, ss.135-151, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
2024Dijital Çağın Halkla İlişkiler Stratejisi: Transmedya Hikaye Anlatımı
Deneçli S.
Halkla İlişkilere Dair, ÖZGEN EBRU,AKAY RAFET AYKUT, Editör, Pozitif Basin Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.308-318, 2024
2023
2023Dijital İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi
DENEÇLİ ARIBAKAN C., DENEÇLİ S.
Tüketiciyi Anlamak: Reklam Araştırmalarında Disiplinlerarası Yaklaşımlar ve Yeni Yönelimler, Cihan Becan, Editör, EfeAkademi Yayınları, İstanbul, ss.45-60, 2023
2020
2020Dijital Hizmetler ve Vergilendirilmesi
ORTAÇ F. R., DENEÇLİ S., Ortaç C. S.
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.187-200, 2020
2019
2019Dijital Kurumsal Sosyal Sorumluluk
DENEÇLİ S.
Dijital Halkla İlişkiler, Elif Başak Sarıoğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, Konya, ss.99-116, 2019
2018
2018Etkileyen Pazarlama ve Fenomenler
DENEÇLİ S., DENEÇLİ C.
Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar Demren, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.189-210, 2018
2016
2016Halkla İlişkilerin İlişkili Olduğu Alanlar
DENEÇLİ C., DENEÇLİ S.
Kurumiçi Halkla İlişkiler, Bülend Aydın Ertekin, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.130-156, 2016
2015
2015Impact of Viral Marketing through Social Media on Corporate İmage
DENEÇLİ S.
Contextual Approaches in Communication, Daba Buzoianu Corina / Arslan Hasan / Icbay Mehmet Ali, Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.397-404, 2015
2014
2014Marka İmajı ve Maskotlar
DENEÇLİ S.
İmaj Üretimi, Ilıcak Aydınalp Güzin, Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.155-167, 2014
2012
2012A General Outlook of Conjugal Union and Marriage in Turkey in the Context of Populer Culture, New Media
YILDIZ Ö. E., DENEÇLİ C., DENEÇLİ S.
Challanges in International Communication, Kefalaki Margarita / Pasadeos Yorgo, Editör, Athens Institute for Education and Research, Atina, ss.309-320, 2012
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 3
h-indeksi (WOS): 1
Jüri Üyelikleri
Ocak-2025
Ocak 2025Doktora Yeterlik Sınavı
Şirin BACGEROĞLU Doktora Yeterlik Jüri Üyesi - Nişantaşı Üniversitesi
Ocak-2025
Ocak 2025Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
Makbule Esen KUNT Dr. Öğretim Üyesi Kadro Atama Jürisi - Nişantaşı Meslek Yüksekokulu
Ocak-2025
Ocak 2025Doktora Yeterlik Sınavı
Yeliz ÖZKAN Doktora Yeterlik Jüri Üyesi - Nişantaşı Üniversitesi
Ocak-2025
Ocak 2025Akademik Kadroya Atama-Doçentlik
Sinem GÜDÜM Doçentlik Kadro Ataması - Marmara Üniversitesi
Ocak-2025
Ocak 2025Doktora Yeterlik Sınavı
Shaden AHMED MOHAMMAD Doktora Yeterlik Jüri Üyesi - Nişantaşı Üniversitesi
Aralık-2024
Aralık 2024Doçentlik Sınavı
Emel KUŞKU ÖZDEMİR Doçenlik Sınav Jüri Üyesi 2024 - İstanbul Kültür Üniversitesi
Eylül-2024
Eylül 2024Tez Savunma (Doktora)
İlker MÜFTÜOĞLU Doktora Tez Savunma Jüri Üyesi - Marmara Üniversitesi
Eylül-2024
Eylül 2024Akademik Kadroya Atama-Profesörlük
Sıdıka Gözde DEDEOĞLU Profesörlük Kadro Ataması Jüri Üyesi - Nişantaşı Üniversitesi
Temmuz-2024
Temmuz 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Buse Nur ACAR Yüksek Lisans Tez Savunma Jüri Üyesi - İstanbul Kültür Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Tez Savunma (Doktora)
Özlem SEZER Doktora Tez Savunma Jüri Üyesi - Marmara Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Tez Savunma (Doktora)
Elif AKÇAY Doktora Tez Savunma Jüri Üyesi - Marmara Üniversitesi
Haziran-2024
Haziran 2024Doktora Tez İzleme Komitesi (TİK) Üyeliği
Matthew ANEMIKAYE GOODLUCK Doktora Tez İzleme Kurulu Üyesi - Kocaeli Üniversitesi
Şubat-2024
Şubat 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Ceren GÜNEL Yüksek Lisans Tez Savunma Jüri Üyesi - Galatasaray Üniversitesi
Şubat-2024
Şubat 2024Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Özlem BEYKOZ Yüksek Lisans Tez Savunma Jüri Üyesi - Nişantaşı Üniversitesi
Şubat-2024
Şubat 2024