Eğitim Bilgileri
2006 - 2011
2006 - 2011Doktora
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi (Dr), Türkiye
2001 - 2005
2001 - 2005Yüksek Lisans
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Yl) (Tezli), Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Lisans
Selçuk Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2011
2011Doktora
Sokakta Çalışan Çocukların Eğitim İhtyaçları ve Buna Yönelik Okul Yönetimi Uygulamaları
Gazi Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi Ve Denetimi (Dr)
2005
2005Yüksek Lisans
Ortaöğretim Okullarında Kitaplık İşleri
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması Ve Ekonomisi (Yl) (Tezli)
Akademik Unvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorProf. Dr.
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2019 - 2023
2019 - 2023Doç. Dr.
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2018 - 2019
2018 - 2019Doç. Dr.
İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2014 - 2018
2014 - 2018İstanbul Sabahattin Zaim Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2012 - 2014
2012 - 2014Yrd. Doç. Dr.
İstanbul Okan Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2020 - 2021
2020 - 2021Bölüm Başkanı
İstanbul Kültür Üniversitesi
2019 - 2020
2019 - 2020Dekan Yardımcısı
İstanbul Kültür Üniversitesi
2012 - 2014
2012 - 2014Bölüm Başkanı
İstanbul Okan Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2001 - 2012
2001 - 2012Öğretmen
Milli Eğitim Müdürlüğü, MEB, MEB, Öğretmen
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2024
2024Yüksek Lisans
Okul müdürlerinin iletişim sürecinde öğretmenler ile yaşadıkları sorunların ve uyguladıkları çözüm yollarının X ve Y kuşağı çerçevesinde incelenmesi
Keskinkılıç Kara S. B. (Danışman)
K.ATAŞ(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Öğretmenlerin iş yükü algıları ile örgüt sağlığı arasındaki ilişkinin incelenmesi
Keskinkılıç Kara S. B. (Danışman)
Ü.YAKUT(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Öğretmenlerin örgütsel bağlılık düzeyleri ile okul müdürlerinin sergilediği otantik liderlik özellikleri arasındaki ilişki
Keskinkılıç Kara S. B. (Danışman)
Ş.ALKAN(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Okul yöneticilerinin yöneticilik görevlerinden istifa süreçlerinin incelenmesi
Keskinkılıç Kara S. B. (Danışman)
Y.HARMANDAOĞLU(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Öğretmenlerin bireysel yenilikçilik düzeyleri ile öğrenen okul algıları arasındaki ilişki
Keskinkılıç Kara S. B. (Danışman)
İ.UÇAR(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Yöneticilerin kullandıkları güdüleyici dil ile öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışları arasındaki ilişki
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
B.ÖZÜNAL(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Örgütsel yaratıcılığın yordayıcısı olarak okul müdürlerinin kullandıkları güç kaynakları
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
G.KEPENEK(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Wattpad öykülerinde okul, yönetici ve öğretmen imgesi
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
H.ERGÜN(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Öğretmenlerin bireysel yenilikçilik düzeylerinin yordayıcısı olarak öğrenen örgüt profili ve örgüt kültürü
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
S.HAZAL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Okul müdürü yönetim tarzları ile öğretmen özerkliği arasındaki ilişki
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
A.SUBAŞI(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Öğretmenlerin örtülü liderlik modellerinin belirleyicisi olarak sahip oldukları eğitim inançları
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
D.SİNAL(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Okul yöneticilerinin epistemolojik inançları ile yenilik yönetimi arasındaki ilişki
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
S.BOZDOĞAN(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Öğretmenlerin meslekten ayrılma nedenleri: Bir durum çalışması
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
B.KEÇECİ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Öğretmenlerin örgütsel atalet düzeylerinin yordayıcısı olarak örgütsel adalet algısı
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
H.YASİN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Öğretmenlerin bireysel yenilikçilik düzeylerinin yordayıcısı olarak okul müdürlerinin kuantum liderlik davranışları
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
E.YOZ(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Ödül alan öğretmenlerin mesleki deneyimleri
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
N.ERGÜVEN(Öğrenci)
2020
2020Yüksek Lisans
Okul müdürlerinin kullandıkları güdüleyici dil ile öğretmenlerin örgütsel mutluluk düzeyleri arasındaki ilişki
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
H.ERGÜVEN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
LİSELERDE FARKLILIKLARIN YÖNETİMİ VE İŞ DOYUMU ARASINDAKİ İLİŞKİ
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
N.YILMAZ(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Göreve yeni başlayan okul yöneticilerinin karşılaştıkları sorunlar ve çözüm önerileri
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
F.YASİN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Görme engelli öğretmenlerin iş yaşamında karşılaştığı sorunlar ve çözüm önerileri
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
H.TÜRKAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Öğretmenlerin psikolojik iyi oluş düzeylerinin yordayıcısı olarak okul iklimi algıları
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
İ.AYDOĞAN(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
ÇOCUK İHMALİ VE ÇOCUK İSTİSMARINA YÖNELİK OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ: İSVEÇ VE TÜRKİYE KARŞILAŞTIRMASI
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
S.KARTAL(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Öğretmenlerin iş doyumunun yordayıcısı olarak örgütsel güven ve örgütsel destek algısı
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
Ş.SARIKAYA(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Örgütsel yabancılaşmanın yordayıcısı olarak farklılıkların yönetimi
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
A.ÇELİK(Öğrenci)
2019
2019Yüksek Lisans
Almanya'da Türk derneklerinin çocukların eğitimine yönelik eğitsel etkinlikleri, sorunları ve beklentileri
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
T.CAN(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Yönetici ve öğretmen görüşlerine göre geçici eğitim merkezlerinin sorunları ve çözüm önerileri
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
R.SÖNMEZ(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Okul müdürlerinin iş-aile yaşam çatışması düzeyleri ile iş doyum düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
T.UZLU(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Okul yöneticilerinin çocuk haklarına yönelik tutumlarının belirlenmesi
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
B.ŞENTÜRK(Öğrenci)
2018
2018Yüksek Lisans
Özel okullarda iş doyumu ve örgütsel güvenin yordayıcısı olarak yetenek yönetimi
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
S.DAĞ(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Okul yöneticilerinin kullandıkları güç kaynakları ile öğretmenlerin sinizm düzeyleri arasındaki ilişki
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
K.DEMİR(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Okul müdürlerinin bayrak törenlerinde yaptıkları konuşmaların çocuk hakları açısından incelenmesi
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
M.KEMAL(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Okul müdürlerinin sahip olması gereken değerlere ilişkin öğretmen ve yönetici görüşleri
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
M.FATİH(Öğrenci)
2017
2017Yüksek Lisans
Lise öğretmenlerinin örgütsel vatandaşlık davranışlarının yordayıcısı olarak örgütsel sosyalleşme
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
Ç.YILDIRIM(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Öğretmenlerin iş-aile çatışma düzeylerinin incelenmesi
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
M.ÖZALPER(Öğrenci)
2016
2016Yüksek Lisans
Eğitim fakültelerinde çalışan öğretim elemanlarının sanal kaytarma düzeylerinin yordayıcısı olarak örgüt iklimi: İstanbul ili örneği
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
M.ARIK(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Okul yöneticilerinin iletişim becerileri ile çatışmayı yönetme stratejileri arasındaki ilişki (Kartal ilçesi örneği)
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
M.SÜREN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Öğretmenlerin finansal iyi hal düzeylerinin mesleki haz düzeylerine etkisi (Kartal ilçesi örneği)
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
B.TÜFEKÇİ(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
İlkokul öğretmenlerinin umutsuzluk düzeyleri
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
B.YILDIRIM(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Üniversitelerde görev yapan öğretim elemanlarının genel özyeterlik düzeylerinin belirlenmesi
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
M.ERTÜRK(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Ortaöğretim öğretmenlerinin örgütsel atalet düzeyleri: Bayrampaşa ilçesi örneği
SULTAN BİLGE K. K. (Danışman)
G.KARAYEL(Öğrenci)
Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri
TA ile Sınıfta Sağlıklı İletişim
Kurumsal Temsil, Tesam Akademi, Azerbaycan, Baku, 2025 - 2025
TESAM Staj Programı
Kurumsal Tanıtım, TESAM, Türkiye, İstanbul, 2024 - 2024
Etkili SInıf Yönetimi
Kurumsal Temsil, Nömre Tedris Merkezi, Azerbaycan, Baku, 2024 - 2024
Yetenek Yönetimi
Kurumsal Temsil, İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Türkiye, İstanbul, 2023 - 2023
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2025
2025Z Kuşağı Odaklı Okul Yöneticisi Yeterlikleri: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
AKPOLAT T., ZAFER GÜNEŞ D., OĞUZ E., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Uluslararası Disiplinlerarası Mükemmellik Arayışı Dergisi , 2025 (Hakemli Dergi)
2025
2025Benevolent Sexism Towards Female Teachers in Schools: A Mixed Methods Study
Keskinkılıç Kara S. B., Şentürk B., Pınarcıoğlu M.
IInternational Journal on Lifelong Education and Leadership
, cilt.11, sa.1, ss.62-74, 2025 (Hakemli Dergi)
2023
2023The Challenges Faced by Visually Impaired Teachers in Their Professional Life
TÜRKAN H., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Journal of Sustainable Educational Studies , cilt.4, sa.4, ss.292-306, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023Why Do Teachers Leave the Profession: A Case Study
Keçeci B., Keskinkılıç Kara S. B.
International Journal of Educational Research Review
, cilt.8, sa.4, ss.773-787, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Okulların Uzaktan Yönetimi
Keskinkılıç Kara S. B., Zafer Gunes D.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.9, sa.2, ss.728-741, 2022 (Hakemli Dergi)
2021
2021Öğretmenlerin Bireysel Yenilikçilik Düzeylerinin Yordayıcısı Olarak Okul Müdürlerinin Kuantum Liderlik Davranışları
YOZ E., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
MSGSÜ Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.1, sa.23, ss.349-370, 2021 (Hakemli Dergi)
2021
2021Work-Family Conflict During Working from Home Due to Pandemic:A Qualitative Research on Female Teachers
Keskinkılıç Kara S. B., Zafer Güneş D., Şentürk Tüysüzer B.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI) , cilt.13, sa.1, ss.251-273, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
2020Organizational trust and organizational support as a predictor of job satisfaction
Sarıkaya Ş., Keskinkılıç Kara S. B.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRICULUM AND INSTRUCTION (IJCI) , cilt.12, ss.435-466, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Örgütsel Yabancılaşmanın Yordayıcısı Olarak Farklılıkların Yönetimi
Çelik A., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
YAŞADIKÇA EĞITIM , cilt.33, sa.2, ss.333-356, 2019 (Hakemli Dergi)
2018
2018Öğretmenlerin Örgütsel Vatandaşlık Davranışlarının Yordayıcısı Olarak Örgütsel Sosyalleşme
Yıldırım Ç., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.2, ss.43-54, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
2017Sığınmacı öğrencilerin eğitim sürecinde yaşanan sorunlara ilişkin yönetici, öğretmen ve veli görüşler
KESKİNKILIÇ KARA S. B., Şentürk Tüysüzer B.
Asos Journal , cilt.5, sa.44, ss.236-250, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Özel okullarda yetenek yönetimi uygulamalarıı
ZAFER GÜNEŞ D., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION , cilt.7, sa.1, ss.142-154, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Öğretmenlerin umutsuzluk düzeylerinin incelenmesi
Yıldırım B., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Ulakbilge , cilt.5, sa.11, ss.571-587, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Üniversitelerde unvan ayrımcılığı
KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.6, sa.1, ss.85-101, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
2017Relationship between implicit leadership and proactive behaviors of school principals
KESKİNKILIÇ KARA S. B., ZAFER GÜNEŞ D.
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE , cilt.8, sa.3, ss.78-88, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
2016Duygusal emek ve psikolojik iyi oluş bir yordayıcı olarak yönetsel destek algısı
ERTÜRK A., KESKİNKILIÇ KARA S. B., ZAFER GÜNEŞ D.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.4, ss.1723-1744, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Okul öncesi öğretmenlerin farklılıkların yönetimine ilişkin algıları
KESKİNKILIÇ KARA S. B., ALABAY E.
Hitit Sosyal Bilimler Dergisi (Online) , cilt.9, sa.2, ss.721-742, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Duygusal Emek Ve Psikolojik İyi Oluş Bir Yordayıcı Olarak Yönetsel Destek Algısı
ERTÜRK A., KESKİNKILIÇ KARA S. B., ZAFER GÜNEŞ D.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, sa.4, ss.1723-1744, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Okul yöneticilerinin iletişim becerileri ile çatışmayı yönetme stratejileri arasındaki ilişki
Süren Kaymak M., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.7, sa.12, ss.349-364, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Okullarda yaşanan siyasi ayrımcılığın bireysel ve örgütsel etkileri
KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.24, sa.3, ss.1371-1384, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Relationship between political discrimination level perceived by teachers and teachers organizational cynicism levels
KESKİNKILIÇ KARA S. B., OĞUZ E.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.16, sa.63, ss.55-70, 2016 (Scopus)
2016
2016İlkokulların sorunlarının öğretmenler kurulu toplantılarına dayalı olarak incelenmesi
KESKİNKILIÇ KARA S. B., ZAFER GÜNEŞ D.
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.5, sa.1, ss.142-153, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015The Mobbing Behavior ın Secondary Schools and Differences by Province
ERTÜRK A., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY , ss.650-655, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Perceived organizational support and organizational trust in primary schools
KESKİNKILIÇ KARA S. B., ZAFER GÜNEŞ D., Nazlı Nazar A.
International Journal of Human Sciences , cilt.12, sa.2, ss.385-393, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Relationship between political discrimination and dissent behavior displayed by teachers
KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Educational Research and Reviews , cilt.10, sa.7, ss.933-940, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
2015Mental models of the school principals on leadership
KESKİNKILIÇ KARA S. B., ERTÜRK A.
PROCEDIA SOCIAL AND BEHAVIOURAL SCIENCES , cilt.174, ss.2145-2152, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
2014Öğretmenler için siyasi ayrımcılık ölçeğinin geliştirilmesi çalışması
KESKİNKILIÇ KARA S. B., BÜYÜKÖKSÜZ E.
İZU Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.5, sa.3, ss.97-113, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
2014Educational level and future expectations of the children who pick waste papers
KESKİNKILIÇ KARA S. B.
International Journal of Human Sciences , cilt.11, sa.1, ss.78-88, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
2013Yeni Bilim ve Liderlik
KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Akademik Bakış , cilt.34, ss.1-13, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
2012Sokakta Çalışan Çocukların Eğitim İhtiyaçları
KESKİNKILIÇ KARA S. B., ÇALIK T.
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.32, sa.3, ss.673-695, 2012 (Hakemli Dergi)
2009
2009Eğitim bilimleri doktora öğrencilerinin istatistiksel bilgi yeterlilikleri
KESKİNKILIÇ KARA S. B., ERTÜRK A.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.10, sa.1, ss.141-151, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2025
2025Z Kuşağı Öğretmenlerle Çalışma Sürecinde Okul Yöneticilerinin Becerileri: Bir Karma Desen Çalışması
Akpolat T., Zafer Güneş D., Oğuz E., Keskinkiliç Kara S. B.
ICEA2025, Mersin, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2025, ss.111, (Özet Bildiri)
2024
2024Okul Müdürlerinin İletişim Sürecinde Öğretmenler ile Yaşadıkları Sorunların ve Uyguladıkları Çözüm Yollarının X ve Y Kuşağı Çerçevesinde İncelenmesi
Ataş K., Keskinkılıç Kara S. B.
8. TESAM Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2024, ss.222-225, (Özet Bildiri)
2024
2024Örgütsel Yaratıcılığın Yordayıcısı Olarak Okul Müdürlerinin Kullandıkları Güç Kaynakları
Kepenek G., Keskinkılıç Kara S. B.
ESEPCongress24, Nevşehir, Türkiye, 12 - 17 Kasım 2024, (Yayınlanmadı)
2022
2022Sınıfta Duygusal Güvenlik
KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Eğitimde Mükemmeliyet Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
2022
2022Okullarda kadın öğretmenlere yönelik korumacı cinsiyetçilik ve yer alma biçimleri: Bir karma yöntem çalışması
KESKİNKILIÇ KARA S. B., ŞENTÜRK B., PINARCIOĞLU M.
EDUCongress, Antalya, Türkiye, 16 Kasım 2022, (Özet Bildiri)
2022
2022ALMANYA’DAKİ TÜRK DERNEKLERİNİN ÇOCUKLARIN EĞİTİMİNE YÖNELİK EĞİTSEL ETKİNLİKLERİ, SORUNLARI VE BEKLENTİLERİ
CAN T., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
EJER Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, cilt.1, (Özet Bildiri)
2022
2022Özel Okullarda İşe Alım Sürecinde Yaşanan Ayrımcılık
KESKİNKILIÇ KARA S. B., ZAFER GÜNEŞ D., PINARCIOĞLU M.
EJER Congress, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2022
2022ÖZEL OKULLARDA İŞE ALIM SÜRECİNDE YAŞANAN AYRIMCILIK
KESKİNKILIÇ KARA S. B., ZAFER GÜNEŞ D., PINARCIOĞLU M.
Xth International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, Türkiye, 22 Haziran 2022, (Özet Bildiri)
2020
2020Görme Engelli Öğretmenlerin İş Yaşamında Karşılaştıkları Sorunlar
Türkan H., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Econder 2020 II. Uluslararası İktisat, İşletme ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kastamonu, Türkiye, 22 - 24 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
2020
2020Akademisyenlerin Sanal Kaytarma Düzeylerinin Bir Yordayıcısı Olarak Örgüt İklimi
Eren M., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Econder 2020 II. Uluslararası İktisat, İşletme ve Sosyal Bilimler Kongresi, Kastamonu, Türkiye, 22 - 24 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
2020
2020Pandemi Nedeniyle Evden Çalışma Sürecinde İş Aile Çatışması:Kadın Öğretmenler Üzerine Nitel Bir Araştırma
KESKİNKILIÇ KARA S. B., ZAFER GÜNEŞ D., Şentürk Tüysüzer B.
6 th INTERNATIONAL CONFERENCE ON LIFELONG EDUCATION and LEADERSHIP FOR ALL, 16 - 18 Temmuz 2020, (Özet Bildiri)
2020
2020Dört Dönemlik Eğitim Sistemine Yönelik Yönetici, Öğretmen, Öğrenci ve Veli GörüĢleri
Şentürk Tüysüzer B., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
FSMVÜ Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, (Özet Bildiri)
2020
2020Araştırma Görevlilerinin Eğticilerin Eğitimi Programına İlişkin Görüşleri: İstanbul Kültür Üniversitesi Örneği
GÜNDÜZ G. F., YILDIZ R., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020, (Özet Bildiri)
2020
2020Araştırma Görevlilerinin Eğiticilerin EğitimiProgramına İlişkin Görüşleri: İstanbul KültürÜniversitesi Örneği
gündüz küçüker g. f., KESKİNKILIÇ KARA S. B., YILDIZ R.
Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 24 Şubat 2020, (Özet Bildiri)
2019
2019Göreve Yeni Başlayan Okul Müdürlerinin Sorunları
Keman F. Y., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
ICLEL 2019, 9 - 11 Temmuz 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Öğretmenlerin İş Doyumunun Yordayıcısı Olarak Örgütsel Güven ve Örgütsel Destek Algısı
Sarıkaya Ş., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, (Özet Bildiri)
2018
2018The effects of organızatıonal clımate on the level of the teachers’xxPsychologıcal well-beıng
Aydoğan İ., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
International Conference on Education Research and Technologies, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Özel okullarda örgütsel güvenin yordayıcısı olarak yetenek yönetimi.
DAĞ S., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
10. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2018
2018Okullar acil durumlara hazır mı?
KESKİNKILIÇ KARA S. B., ŞENTÜRK TÜYSÜZER B.
10. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
2017
2017Okul müdürlerinin iş-aile yaşam çatışması düzeyleri ile iş doyumu düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Uzlu T., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
1. Uluslararası Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Okul müdürü konuşmalarının çocuk hakları açısından incelenmesi
Ergen M. K., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
EYFOR 2017, Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017School principlas’ attitudes on childrens’ rights
Şentürk B., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
7th International AGP Conference on Humanities and Social Sciences, 19 - 22 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
2017Turkish students' perception of discrimination in Germany
KESKİNKILIÇ KARA S. B., ZAFER GÜNEŞ D., Can T.
26th International Conference on Educational Sciences, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016Örgütsel adalet ve üretim karşıtı iş davranışları arasındaki ilişki
KESKİNKILIÇ KARA S. B.
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Kuşadası, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
2015
2015Organizational inertia levels of high school teachers
GÜLŞEN K., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
International Social Sciences and Education Research Conference, Paris, Fransa, 13 - 15 Nisan 2015, (Özet Bildiri)
2011
2011Ortaöğretim okullarında kitaplık işleri
KESKİNKILIÇ KARA S. B., BAŞAR H.
2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications. Antalya, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, (Tam Metin Bildiri)
2008
2008Eğitim bilimleri doktora öğrencilerinin istatistiksel uygulama ve yorumlama yeterlikleri
ERTÜRK A., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
International Conference on Educational Sciences, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, (Tam Metin Bildiri)
2007
2007Vizyoner bir lider olarak Rauf Raif Denktaş
GÜÇLÜ N., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
5. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, Calalabat, Kırgızistan, 11 - 13 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri)
2006
2006İlköğretim ve ortaöğretim okullarında kendi kendini örgütleme
KESKİNKILIÇ KARA S. B.
15. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, cilt.2, ss.34-42, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2022
2022Olumlu Sınıf İklimi ve Öğrenmeyi Destekleyici Sınıflar
Keskinkiliç Kara S. B.
Eğitim Psikolojisi, M. Yüksel Erdoğdu, Editör, Vizetek, İstanbul, ss.387-411, 2022
2019
2019Hayat Boyu Öğrenmenin Amacı, Kapsamı ve Tarihsel Gelişimi
KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Yetişkin Eğitimi ve Hayat Boyu Öğrenme, Figen Ereş, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.94-110, 2019
2016
2016Yönetim Kuramları
KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi, Kadir Keskinkılıç, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.129-147, 2016
2016
2016From Guests to Citizens: Syrian Children
KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Educational Policies in Turkey and its reflection, Figen EREŞ, Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.81-102, 2016
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorSakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Haziran 2025
Haziran 2025Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2025
Nisan 2025Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2025
Mart 2025Journal of Sustainable Education Studies
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2024
Ekim 2024Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2024
Nisan 2024Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2024
Mart 2024SAKARYA UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2024
Mart 2024Journal of Sustainable Education Studies
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2023
Temmuz 2023International Journal of Educational Research Review
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2023
Mart 2023Yaşadıkça Eğitim
Hakemli Bilimsel Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Nisan 2023
Nisan 2023TÜBİTAK Projesi
4004 - Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları, Tübitak, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
02 Mayıs 2025 - 04 Mayıs 2025
02 Mayıs 2025 - 04 Mayıs 2025
ICEA2025
Katılımcı
Mersin-Türkiye
12 Kasım 2024 - 17 Kasım 2024
12 Kasım 2024 - 17 Kasım 2024
2.Uluslarası ESEP Kongresi
Katılımcı
Nevşehir-Türkiye
16 Ekim 2024 - 18 Ekim 2024
16 Ekim 2024 - 18 Ekim 2024