Dr. Öğr. Üyesi EMİNE ANIK


Meslek Yüksekokulu, E-Ticaret ve Pazarlama


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler (SOC)


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, İşletme, Pazarlama

Eğitim Bilgileri

2019 - 2023

2019 - 2023

Doktora

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Türkiye

2008 - 2011

2008 - 2011

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye

2006 - 2008

2006 - 2008

Lisans

Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

2006 - 2006

2006 - 2006

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye

2004 - 2006

2004 - 2006

Lisans

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Bilecik İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Pr. (İö), Türkiye

Yaptığı Tezler

2023

2023

Doktora

Kurumsal sosyal sorumluluk algısının tüketici marka ilişkilerine etkisi: Marka vefası üzerine bir çalışma

Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü

2011

2011

Yüksek Lisans

Bütünleşik pazarlama iletişimi açısından ürün yerleştirme ve sinema filmleri üzerine bir araştırma

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

İşletme

Pazarlama

Akademik Unvanlar / Görevler

2024 - Devam Ediyor

2024 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

İstanbul Kültür Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, E-Ticaret Ve Pazarlama

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi

İstanbul Kültür Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, İşletme Yönetimi

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Sosyal Medya Koordinatörü

İstanbul Kültür Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, E-Ticaret Ve Pazarlama

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Bölüm Başkanı

İstanbul Kültür Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, E-Ticaret Ve Pazarlama

2023 - 2025

2023 - 2025

Bölüm Başkanı

İstanbul Kültür Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, İşletme Yönetimi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

PAZAR ARAŞTIRMALARI VE UYGULAMALARI

Ön Lisans

Ön Lisans

ÜRETİM YÖNETİMİ Sürdürülebilir Kalkınma

İŞLETME YÖNETİMİ Sürdürülebilir Kalkınma

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI Sürdürülebilir Kalkınma

ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK Sürdürülebilir Kalkınma

ÜRETİM YÖNETİMİ Sürdürülebilir Kalkınma

PAZARLAMA İLKELERİ Sürdürülebilir Kalkınma

ULUSLARARASI PAZARLAMA Sürdürülebilir Kalkınma

İŞLETME YÖNETİMİ Sürdürülebilir Kalkınma

DİJİTAL PAZARLAMA

PAZARLAMA YÖNETİMİ

PAZARLAMA İLKELERİ

İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ

PAZARLAMA YÖNETİMİ

İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ

PAZARLAMA İLKELERİ

MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ

PAZARLAMA İLKELERİ

ÜRETİM YÖNETİMİ

ISY4918

PAZARLAMA İLKELERİ Sürdürülebilir Kalkınma

DİJİTAL ÇAĞDA MÜŞTERİ DENEYİMİ

ULUSLARARASI PAZARLAMA

PAZARLAMA İLKELERİ

PAZARLAMA İLKELERİ Sürdürülebilir Kalkınma

İŞLETME YÖNETİMİ

PAZARLAMA İLKELERİ

İŞLETME YÖNETİMİ

DİJİTAL ÇAĞDA MÜŞTERİ DENEYİMİ

MARKA YÖNETİMİ

İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ

ÜRETİM YÖNETİMİ

PAZARLAMA İLKELERİ

PAZARLAMA İLETİŞİMİ

E-TİCARET

İŞLETMECİLİK TERMİNOLOJİSİ

IDT0518

MOBİL PAZARLAMA

E-TİCARET

PERAKENDECİLİK YÖNETİMİ

ÜRETİM YÖNETİMİ

E-TİCARET

ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK

ÜRETİM YÖNETİMİ VE TEKNİKLERİ

PAZARLAMA İLKELERİ

PAZARLAMAYA GİRİŞ

BANKA VE SİGORTACILIKTA HİZMET PAZARLAMASI

PAZARLAMA

ÜRETİM YÖNETİMİ

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

ÇEVRİMİÇİ PLATFORMLARDA DENEYİM PAZARLAMASI TEKRAR SATIN ALMA NİYETİNİ ETKİLER Mİ?

ANIK E.

3. BİLSEL INTERNATIONAL SUMELA SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Trabzon, Türkiye, 6 - 07 Nisan 2024, ss.785-786, (Özet Bildiri)

2024

2024

AKIŞ TEORİSİ ÇEVRİMİÇİ SATIN ALMA DAVRANIŞINI ETKİLER Mİ?

ANIK E.

3. BİLSEL INTERNATIONAL SUMELA SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Trabzon, Türkiye, 6 - 07 Nisan 2024, ss.783-784, (Özet Bildiri)

2024

2024

Dijital İnsan Kaynakları Yönetimi Ve Dijital Pazarlama Yönetimi; Yenilikçi İş Birliği

ÖZTÜRK K., ANIK E.

International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies-VI, Portekiz, 09 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

ÇEVRİMİÇİ ALIŞVERİŞLERDE ALGILANAN DEĞER, E- GÜVEN VE E- SADAKAT

ANIK E.

3. BİLSEL INTERNATIONAL EFES SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Mart 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

GELİŞMELERİ KAÇIRMANIN KORKUSU MU? KEYFİ Mİ?: FOMO VE JOMO”

ANIK E.

3. BİLSEL INTERNATIONAL EFES SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Mart 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

DİJİTAL PAZARLAMADA SİHİRLİ TREND CGI REKLAMLARININ ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME ETKİSİ

ANIK E.

7. INTERNATIONAL ANKARA MULTIDISCIPLINARY STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Mart 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

YAPAY ZEKA TEMELLİ SOHBET ROBOTLARI MÜŞTERİLERİN DUYGUSAL DENEYİM BEKLENTİLERİNİ KARŞILIYOR MU?

ANIK E.

7. INTERNATIONAL ANKARA MULTIDISCIPLINARY STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Mart 2024, (Tam Metin Bildiri)

2024

2024

KURUMSAL DİJİTAL SORUMLULUK KÜLTÜRÜNE KAVRAMSAL BAKIŞ

ANIK E.

3. INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 28 - 29 Şubat 2024, (Özet Bildiri)

2020

2020

Türkiye’de Pazarlama Açısından Medikal Turizm Ve Sürdürülebilirlik

ANIK E., BULUT C., BAYRAKTAR M.

Uluslararası Katılımlı Ekonomi Araştırmaları ve Finansal Piyasalar Kongresi (IERFM), Ankara, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Mart 2023

Mart 2023

TURKISH JOURNAL OF MARKETING RESEARCH (TUJOMR)

Diğer İndekslerce Taranan Dergi