Eğitim Bilgileri
2019 - 2023
2019 - 2023Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalı, Türkiye
2008 - 2011
2008 - 2011Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli), Türkiye
2006 - 2008
2006 - 2008Lisans
Marmara Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2006 - 2006
2006 - 2006Lisans
Anadolu Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Türkiye
2004 - 2006
2004 - 2006Lisans
Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Bilecik İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Pr. (İö), Türkiye
Yaptığı Tezler
2023
2023Doktora
Kurumsal sosyal sorumluluk algısının tüketici marka ilişkilerine etkisi: Marka vefası üzerine bir çalışma
Marmara Üniversitesi, İşletme Fakültesi, İşletme Bölümü
2011
2011Yüksek Lisans
Bütünleşik pazarlama iletişimi açısından ürün yerleştirme ve sinema filmleri üzerine bir araştırma
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Pazarlama (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
İşletme
Pazarlama
Akademik Unvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, E-Ticaret Ve Pazarlama
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, İşletme Yönetimi
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorSosyal Medya Koordinatörü
İstanbul Kültür Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, E-Ticaret Ve Pazarlama
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
İstanbul Kültür Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, E-Ticaret Ve Pazarlama
2023 - 2025
2023 - 2025Bölüm Başkanı
İstanbul Kültür Üniversitesi, Meslek Yüksekokulu, İşletme Yönetimi
Verdiği Dersler
Ön Lisans
ÜRETİM YÖNETİMİ
İŞLETME YÖNETİMİ
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK
ÜRETİM YÖNETİMİ
PAZARLAMA İLKELERİ
ULUSLARARASI PAZARLAMA
İŞLETME YÖNETİMİ
PAZARLAMA İLKELERİ
PAZARLAMA İLKELERİ
Ön Lisans
ÜRETİM YÖNETİMİ
İŞLETME YÖNETİMİ
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK
ÜRETİM YÖNETİMİ
PAZARLAMA İLKELERİ
ULUSLARARASI PAZARLAMA
İŞLETME YÖNETİMİ
DİJİTAL PAZARLAMA
PAZARLAMA YÖNETİMİ
PAZARLAMA İLKELERİ
İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ
PAZARLAMA YÖNETİMİ
İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ
PAZARLAMA İLKELERİ
MÜŞTERİ DENEYİMİ YÖNETİMİ
PAZARLAMA İLKELERİ
ÜRETİM YÖNETİMİ
ISY4918
PAZARLAMA İLKELERİ
DİJİTAL ÇAĞDA MÜŞTERİ DENEYİMİ
ULUSLARARASI PAZARLAMA
PAZARLAMA İLKELERİ
PAZARLAMA İLKELERİ
İŞLETME YÖNETİMİ
PAZARLAMA İLKELERİ
İŞLETME YÖNETİMİ
DİJİTAL ÇAĞDA MÜŞTERİ DENEYİMİ
MARKA YÖNETİMİ
İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ
ÜRETİM YÖNETİMİ
PAZARLAMA İLKELERİ
PAZARLAMA İLETİŞİMİ
E-TİCARET
İŞLETMECİLİK TERMİNOLOJİSİ
IDT0518
MOBİL PAZARLAMA
E-TİCARET
PERAKENDECİLİK YÖNETİMİ
ÜRETİM YÖNETİMİ
E-TİCARET
ULUSLARARASI İŞLETMECİLİK
ÜRETİM YÖNETİMİ VE TEKNİKLERİ
PAZARLAMA İLKELERİ
PAZARLAMAYA GİRİŞ
BANKA VE SİGORTACILIKTA HİZMET PAZARLAMASI
PAZARLAMA
ÜRETİM YÖNETİMİ
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Kurumsal sosyal sorumluluk algısının marka vefasına etkisinden marka aşkının aracılık rolü
ANIK E., TIĞLI M.
Business and Management Studies: An International Journal , cilt.12, sa.1, ss.161-175, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024A Conceptual Study on Brand Fidelity in terms of Consumer Brand Relationships
ANIK E., TIĞLI M.
TURKISH JOURNAL OF MARKETING RESEARCH (TUJOMR) , 2024 (Hakemli Dergi)
2020
2020TÜRKİYE’DE PAZARLAMA AÇISINDAN MEDİKAL TURİZM VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK/ MEDICAL TOURISM AND SUSTAINABILITY IN TERMS OF MARKETING
ANIK E., BULUT C., BAYRAKTAR M.
JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES , cilt.6, sa.33, ss.1951-1960, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020ONLINE EĞİTİMDE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN HİZMET KALİTESİNDEKİ BEKLENTİ VE MEMNUNİYET DÜZEYLERİNİN DAVRANIŞSAL NİYETE ETKİSİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA
Bilgiseven B., ANIK E., Gürpınar N., Doğu Y.
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH , cilt.13, sa.72, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024ÇEVRİMİÇİ PLATFORMLARDA DENEYİM PAZARLAMASI TEKRAR SATIN ALMA NİYETİNİ ETKİLER Mİ?
ANIK E.
3. BİLSEL INTERNATIONAL SUMELA SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Trabzon, Türkiye, 6 - 07 Nisan 2024, ss.785-786, (Özet Bildiri)
2024
2024AKIŞ TEORİSİ ÇEVRİMİÇİ SATIN ALMA DAVRANIŞINI ETKİLER Mİ?
ANIK E.
3. BİLSEL INTERNATIONAL SUMELA SCIENTIFIC RESEARCHES CONGRESS, Trabzon, Türkiye, 6 - 07 Nisan 2024, ss.783-784, (Özet Bildiri)
2024
2024Dijital İnsan Kaynakları Yönetimi Ve Dijital Pazarlama Yönetimi; Yenilikçi İş Birliği
ÖZTÜRK K., ANIK E.
International Conference on Global Practice of Multidisciplinary Scientific Studies-VI, Portekiz, 09 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024ÇEVRİMİÇİ ALIŞVERİŞLERDE ALGILANAN DEĞER, E- GÜVEN VE E- SADAKAT
ANIK E.
3. BİLSEL INTERNATIONAL EFES SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Mart 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024GELİŞMELERİ KAÇIRMANIN KORKUSU MU? KEYFİ Mİ?: FOMO VE JOMO”
ANIK E.
3. BİLSEL INTERNATIONAL EFES SCIENTIFIC RESEARCHES AND INNOVATION CONGRESS, İzmir, Türkiye, 22 Mart 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024DİJİTAL PAZARLAMADA SİHİRLİ TREND CGI REKLAMLARININ ELEKTRONİK AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİME ETKİSİ
ANIK E.
7. INTERNATIONAL ANKARA MULTIDISCIPLINARY STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Mart 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024YAPAY ZEKA TEMELLİ SOHBET ROBOTLARI MÜŞTERİLERİN DUYGUSAL DENEYİM BEKLENTİLERİNİ KARŞILIYOR MU?
ANIK E.
7. INTERNATIONAL ANKARA MULTIDISCIPLINARY STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Mart 2024, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024KURUMSAL DİJİTAL SORUMLULUK KÜLTÜRÜNE KAVRAMSAL BAKIŞ
ANIK E.
3. INTERNATIONAL CANKAYA SCIENTIFIC STUDIES CONGRESS, Ankara, Türkiye, 28 - 29 Şubat 2024, (Özet Bildiri)
2020
2020Türkiye’de Pazarlama Açısından Medikal Turizm Ve Sürdürülebilirlik
ANIK E., BULUT C., BAYRAKTAR M.
Uluslararası Katılımlı Ekonomi Araştırmaları ve Finansal Piyasalar Kongresi (IERFM), Ankara, Türkiye, 15 - 17 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mart 2023
Mart 2023