Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kitap & Kitap Bölümleri
NÖROPAZARLAMA VE ALIŞVERİŞ
NÖROPAZARLAMA - Kavram ve Teori, Bayır Talha, Akel Gökhan, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.141-162, 2022
Kuşakların Satın Alma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler Ve Duygular.
Sosyal, Beşeri Ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV. Pazarlama Çalışmaları, Prof. Dr. Hasan BABACAN,Prof. Dr. Tanja SOLDATOVIĆ,Doç. Dr. Nihada DELOBEGOVIĆ DZANIĆ,Prof. Dr. Fikret ÇANKAYA,Doç. Dr. Sabrina KAYIKÇI, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.9-26, 2018
Ege Bölgesindeki Büyükşehir Belediyelerinin Sürdürülebilirlik Anlatısının Sürdürülebilir Pazarlama Planı Açısından Değerlendirilmesi
Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı 2018 İktisadi ve İdar Bilimler Cilt III, Azmi YALÇIN, Editör, Akademisyen Kitabevi A.Ş., Ankara, ss.87-100, 2018