Articles Published in Other Journals
Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
, vol.17, no.38, pp.25-46, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Stratejik Kent Yönetiminde Paydaşlar: Şehirlerin Misyonlarına Yönelik Bir İnceleme
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, vol.8, no.30, pp.852-858, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Books & Book Chapters
NÖROPAZARLAMA VE ALIŞVERİŞ
in: NÖROPAZARLAMA - Kavram ve Teori, Bayır Talha, Akel Gökhan, Editor, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, pp.141-162, 2022
Kuşakların Satın Alma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler Ve Duygular.
in: Sosyal, Beşeri Ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV. Pazarlama Çalışmaları, Prof. Dr. Hasan BABACAN,Prof. Dr. Tanja SOLDATOVIĆ,Doç. Dr. Nihada DELOBEGOVIĆ DZANIĆ,Prof. Dr. Fikret ÇANKAYA,Doç. Dr. Sabrina KAYIKÇI, Editor, Gece Kitaplığı, Ankara, pp.9-26, 2018
Ege Bölgesindeki Büyükşehir Belediyelerinin Sürdürülebilirlik Anlatısının Sürdürülebilir Pazarlama Planı Açısından Değerlendirilmesi
in: Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı 2018 İktisadi ve İdar Bilimler Cilt III, Azmi YALÇIN, Editor, Akademisyen Kitabevi A.Ş., Ankara, pp.87-100, 2018