Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Etkili Bir Reklam İçin Nöropazarlama
Sosyal ve Beşeri Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.17, sa.38, ss.25-46, 2016 (Hakemli Dergi)
Stratejik Kent Yönetiminde Paydaşlar: Şehirlerin Misyonlarına Yönelik Bir İnceleme
THE JOURNAL OF INTERNATIONAL SOCIAL RESEARCH
, cilt.8, sa.30, ss.852-858, 2015 (Hakemli Dergi)
Muğla Şehir Markası ve İmaj AlgısıMuğla Sıtkı Koçman Üniversitesi ÖğrencileriÜzerine Bir Alan Araştırması
Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.13, sa.26, ss.285-304, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Göz İzleme Teknolojisinin Mobilya Satışlarını Arttırmak İçin Kullanılabilirliği Üzerine Bir Model
Manisa Celal Bayar Üniversitesi 4. Ulusal Üniversite Sanayi İşbirliği AR-GE ve İnovasyon Kongresi, Manisa, Türkiye, 15 Aralık 2021, cilt.1, ss.187-193
Ege Bölgesindeki Büyükşehir Belediyelerinin Sürdürülebilirlik Anlatısının Sürdürülebilir Pazarlama Planı Açısından Değerlendirilmesi
UMTEB- III. Uluslararası Mesleki ve TeknikBilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2018, ss.730
Kitap & Kitap Bölümleri
NÖROPAZARLAMA VE ALIŞVERİŞ
NÖROPAZARLAMA - Kavram ve Teori, Bayır Talha, Akel Gökhan, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.141-162, 2022
Kuşakların Satın Alma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler Ve Duygular.
Sosyal, Beşeri Ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV. Pazarlama Çalışmaları, Prof. Dr. Hasan BABACAN,Prof. Dr. Tanja SOLDATOVIĆ,Doç. Dr. Nihada DELOBEGOVIĆ DZANIĆ,Prof. Dr. Fikret ÇANKAYA,Doç. Dr. Sabrina KAYIKÇI, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.9-26, 2018
Ege Bölgesindeki Büyükşehir Belediyelerinin Sürdürülebilirlik Anlatısının Sürdürülebilir Pazarlama Planı Açısından Değerlendirilmesi
Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı 2018 İktisadi ve İdar Bilimler Cilt III, Azmi YALÇIN, Editör, Akademisyen Kitabevi A.Ş., Ankara, ss.87-100, 2018