Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

A Model of Customers Attention That Occurs on the Furniture by Using Eye-tracking Technology and Determination ıts Efecct on New Product Design

1st international conference on advances in engineering, architecture, science and technology, Erzurum, Türkiye, 15 Aralık 2021, cilt.1, ss.531-536, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Göz İzleme Teknolojisinin Mobilya Satışlarını Arttırmak İçin Kullanılabilirliği Üzerine Bir Model

Manisa Celal Bayar Üniversitesi 4. Ulusal Üniversite Sanayi İşbirliği AR-GE ve İnovasyon Kongresi, Manisa, Türkiye, 15 Aralık 2021, cilt.1, ss.187-193, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

Ege Bölgesindeki Büyükşehir Belediyelerinin Sürdürülebilirlik Anlatısının Sürdürülebilir Pazarlama Planı Açısından Değerlendirilmesi

UMTEB- III. Uluslararası Mesleki ve TeknikBilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 21 - 22 Haziran 2018, ss.730, (Özet Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma
Kitaplar

YEŞİL PAZARLAMA VE TÜRKİYE’DEKİ İŞLETMELERDE KULLANILAN UYGULAMA ÖRNEKLERİ

YEŞİL EKONOMİDE GÜNCEL EĞİLİMLER, Vatansever Deviren, Nursen., Duran, Tarık, Editör, NOBEL BİLİMSEL ESERLER SERTİFİKA NO.: 20779, Ankara, ss.199-220, 2023 Creative Commons License

NÖROPAZARLAMA VE ALIŞVERİŞ

NÖROPAZARLAMA - Kavram ve Teori, Bayır Talha, Akel Gökhan, Editör, Nobel Bilimsel Eserler, Ankara, ss.141-162, 2022

COVİD-19 PANDEMİSİNİN TÜKETİCİLERİN İÇGÜDÜSEL SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ

BİREYDEN TOPLUMA COVİD-19 PANDEMİSİ VE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR, Dr. Sümeyye ALTIPARMAK, Editör, iksad publishing house, Ankara, ss.183-216, 2021

Kuşakların Satın Alma Kararı Vermelerinde Etkili Olan Nedenler Ve Duygular.

Sosyal, Beşeri Ve İdari Bilimler’de Akademik Araştırmalar-IV. Pazarlama Çalışmaları, Prof. Dr. Hasan BABACAN,Prof. Dr. Tanja SOLDATOVIĆ,Doç. Dr. Nihada DELOBEGOVIĆ DZANIĆ,Prof. Dr. Fikret ÇANKAYA,Doç. Dr. Sabrina KAYIKÇI, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.9-26, 2018

Ege Bölgesindeki Büyükşehir Belediyelerinin Sürdürülebilirlik Anlatısının Sürdürülebilir Pazarlama Planı Açısından Değerlendirilmesi

Akademisyen Yayınevi Bilimsel Araştırmalar Kitabı 2018 İktisadi ve İdar Bilimler Cilt III, Azmi YALÇIN, Editör, Akademisyen Kitabevi A.Ş., Ankara, ss.87-100, 2018
Metrikler

Yayın

13

Atıf (Scholar)

101

H-İndeks (Scholar)

5

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

5

Toplam Atıf Sayısı

101

Proje

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları