Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Bir Reklam Platformu Olarak TikTok Shop: Z Kuşağı Satın Alma Davranışı Üzerindeki Rolü

1. Uluslararası Batı Karadeniz İletişim Araştırmaları Sempozyumu (BİSEM24), Zonguldak, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

Mcdonaldlaşma Kavramı Bağlamında Çevrı̇mı̇çı̇ Market Alışverı̇şı̇ Pratı̇klerı̇ Üzerı̇ne Bı̇r İnceleme: Getı̇r Uygulaması

18th International Symposium Communication in the Millennium (CIM 2021), Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

Serbest Zaman, Oyun ve Mekan İlişkisi Bağlamında Google İdeolojisi Üzerine Marksist Bir Analiz: Yemek Sepeti Örneği.

17th International Symposium Communication in the Millennium (CIM 2020)., Eskişehir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

İLETİŞİM EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMI: CATS UZAKTAN EĞİTİM PORTALI ÖRNEĞİ

4. Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 30 Nisan 2020, (Özet Bildiri)

Reklam Mesajlarının Marka Kişiliği Bağlamında Göstergebilimsei İncelenmesi- Vespa ve Harley Davidson Örneği

3rd International Conference on Cultural Informatics, CommunicationMedia Studies, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2020, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Dijital Çağın Yeni Tartışması: Verinin Metalaşması

Medya, İletişim ve Toplum, TEMELLİ COŞGUN ASENA, EKEN İHSAN, Editör, Çizgi Kitapevi, İstanbul, ss.83-104, 2024

Yaratıcı Reklam Stratejilerinde Yapay Zeka Kullanımı

Dijital Düzlemde İletişim, Koç Rezal, Editör, Eğitim Yayınları, İstanbul, ss.297-318, 2020

Postmodernizm Çerçevesinde Dijital Reklam Pratikleri: Oyunlaştırma (Gamefication)

Postmodernizmin İz Düşümleri, Ekin Volkan, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.217-230, 2020

Yaratıcı Reklam Stratejilerinde Yapay Zeka Kullanımı

Dijital Düzlemde İletişim, Koç Rezal, Editör, Eğitim Yayınları, İstanbul, ss.297-318, 2020

Sosyal Medyada Modernizm Yansımaları

Dijital Çağda İletişim, Gezgin Suat, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.169-194, 2018
Metrikler

Yayın

13

Atıf (Sobiad)

122

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

1

Toplam Atıf Sayısı

123

Açık Erişim

1