Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Sinemanın Yalnız Flanörleri: Dijital Dönüşüm ve Seyir Kültürü
VARLIK
, sa.1401, ss.16-19, 2024 (Hakemsiz Dergi)
Film Uyarlamalarında Anlatının Dönüşümü: Yetişkinlere Masallar-Pamuk Prenses
KÜLTÜR ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.3, sa.4, ss.170-193, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Televizyon Dizilerinde Toplumsal Cinsiyet Bağlamında Kadının Temsili: Örnek İnceleme: Televizyon Dizisi ”Kadın”
2. Uluslararası Kadın Kongresi: Güçlendirmek Yerine Güçlenmek ve İlerlemek, İzmir, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2018, ss.1167-1173
Korku Filmlerindeki Fantastik Korku İkonları: Toprağın Kabul Etmediği Lanetliler
Halk Kültüründe Toprak Uluslararası Sempozyumu, Sivas, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2017, ss.19
”Self Othering” via Representation in Film Narratives: Mustang (2015)
PARIS 7th International Conference on Literature, Humanities, Fashon and Hospitality Management, Paris, Fransa, 5 - 06 Ekim 2017, ss.90
Film Uyarlamalarında Anlatının Dönüşümü Yetişkinlere Masallar: Pamuk Prenses
Innovation and Global Issues in Social Sciences 2017, Antalya, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2017, ss.649-655
Religious Evils in Turkish Horror Films
16th Global Confeence-Perspectives on Evil, Lizbon, Portekiz, 18 - 20 Mart 2015
Kitap & Kitap Bölümleri
Dijitalleşme Bağlamında COVID-19 Pandemi Sürecinin Film Festivallerine Yansıması: 39. İstanbul Film Festivali
Dijital Dünya ve Teknolojik Gelişmelerin Sosyal Bilimlere Etkisi, Eken İhsan, Gezmen Başak, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.63-84, 2020
Brecht, Godard ve Sinemasal Anlatının Tiyatroda Yeniden-İnşası Örnek İnceleme: Dünyada Karşılaşmış Gibi
Don Kişot’tan Günümüze Toplum ve Medya, Aydoğan, Filiz, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.51-78, 2019
Gerçekliğin Kurgulanmasında Reality-Show’lar
İletişim Çalışmaları, Filiz Aydoğan, Editör, Derin Yayınları, İstanbul, ss.217-234, 2015
Space-Time-Body Transformations in Monsters of Horror Films
Contextual Approaches in Communication, Daba-Buzoianu, C. İçbay, M.A., Editör, Peter Lang, Frankfurt am Main, ss.539-546, 2015