Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Çevresel Sürdürülebilirlik Kavramının Moda Markaları Bağlamında Değerlendirilmesi

1. Ulusal Marka Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, ss.212-235, (Tam Metin Bildiri)

Video Reklamlara Yönelik Tüketici Değerlendirmelerinin Satın Alma Tercihleri Üzerindeki Rolü

8th International “Communication in the World”Congress, Adıyaman, Türkiye, 1 - 03 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

Maskot İçeren Reklamlara Yönelik Tutumun Marka Güveni Üzerindeki Rolü

8th International “Communication in the World”Congress, Adıyaman, Türkiye, 01 Temmuz 2022, (Tam Metin Bildiri)

Z Kuşağına Yönelik Yapılan Çevrim İçi Reklamcılıkta Oyunlaştırma Uygulaması

VIII. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 24 Aralık 2021, (Özet Bildiri)

Role of Credibility of Phenomena in Attitude Toward Advertising

Communication and Technology Congress, 17 Nisan 2019, ss.75-85, (Tam Metin Bildiri) identifier

The Impact of Mobil Advertisements on Impulse Buying Behavior

Approaches on New Media: Proceedings of 1st International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs 2015, ss.28-42, (Tam Metin Bildiri)

The Impacts of Consumer Generated Advertisements on Purchase Intention

VISUALIST 2012 / International Congress on Visual Culture New Approaches in Communication, Art And Design "DIGITALIZATION", Bologna, İtalya, 7 - 09 Mart 2012, ss.64-70, (Tam Metin Bildiri)

Görsel İletişim Sürecinde Algı Yaratıcılık İlişkisinin Eğitimle Aktarılması

Başkent Üniversitesi 1. Sanat ve Tasarım Eğitimi Sempozyumu-dün,bugün,gelecek, Ankara, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2011, ss.481-484, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Dijital İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi

Tüketiciyi Anlamak: Reklam Araştırmalarında Disiplinlerarası Yaklaşımlar ve Yeni Yönelimler, Cihan Becan, Editör, EfeAkademi Yayınları, İstanbul, ss.45-60, 2023

Dijital Yıkım ve Vergilendirme

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II, Prof.Dr. Ceyda Deneçli Arıbakan, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.141-157, 2022

Dijital Çağda Lüks Marka

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Yayınevi, ss.55-76, 2020

Dijital İtibar Yönetimi

Dijital Halkla İlişkiler, Elif Sarpça Sarıoğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.29-50, 2019

Etkileyen Pazarlama ve Fenomenler

Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar Demren, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.189-210, 2018

Kurumiçi Halkla İlişkilerin İlişkili Olduğu Alanlar

Kurumiçi Halkla İlişkiler, Bülend Aydın Ertekin, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.130-156, 2016

Marka Konumlandırma ve Algılama

Kriter Yayınevi, İstanbul, 2015

Impact of Companies' Facebook Pages on Consumer Brand Preference

Contextual Approaches in Communication, Daba-Buzoianu Corina /Arslan Hasan / Icbay Mehmet Ali , Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.125-134, 2015

Reklamda Kadın İmajı

İmaj Üretimi, Ilıcak Aydınalp Güzin , Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.71-86, 2014

A General Outlook of Conjugal Union and Marriage in Turkey in the Context of Popular Culture, New Media

Challanges in International Communication, Kefalaki Margarita / Pasadeos Yorgo , Editör, Athens Institute For Education and Research, Atina, ss.309-320, 2012
Metrikler

Yayın

30

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

9

Tez Danışmanlığı

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları