Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Relationship between Skepticism towards Advertising and the Five Factor Personality Traits
Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.213-232, 2015 (Hakemli Dergi)
Impact of Utilitarian and Hedonic Attitudes on the Dimensions of Brand Trust
İleti-ş-im
, cilt.0, sa.23, ss.151-168, 2015 (Hakemli Dergi)

Propagandada İknanın Yeri
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.11, sa.28, ss.35-48, 2014 (Hakemli Dergi)

Küresel Markalar Yerellik ve Kültürel Göstergeler
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DESIGN, ART AND COMMUNICATION (TOJDAC)
, cilt.3, sa.1, ss.1-11, 2013 (Hakemli Dergi)
Nabza Göre Şerbet Kuşağa Göre Etkinlik Eğlencenin Pazarlanması ve Kuşak
Pİ Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, sa.40, ss.29-33, 2012 (Hakemsiz Dergi)
Sosyal Sorumluluk Kampanyalarının İkna Sürecinde Sosyal İçerikli Reklamların Kullanımı Bir Çözümleme Örneği
Yalova Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.1, ss.96-110, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Z Kuşağına Yönelik Yapılan Çevrim İçi Reklamcılıkta Oyunlaştırma Uygulaması
VIII. YILDIZ ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 24 Aralık 2021, (Özet Bildiri)
The Impact of Mobil Advertisements on Impulse Buying Behavior
Approaches on New Media: Proceedings of 1st International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 21 Mayıs 2015, ss.28-42, (Tam Metin Bildiri)
The Impacts of Consumer Generated Advertisements on Purchase Intention
VISUALIST 2012 / International Congress on Visual Culture New Approaches in Communication, Art And Design "DIGITALIZATION", Bologna, İtalya, 7 - 09 Mart 2012, ss.64-70, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
Dijital İçerik Pazarlamasının Tüketicilerin Markaya Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisi
Tüketiciyi Anlamak: Reklam Araştırmalarında Disiplinlerarası Yaklaşımlar ve Yeni Yönelimler, Cihan Becan, Editör, EfeAkademi Yayınları, İstanbul, ss.45-60, 2023
Dijital Yıkım ve Vergilendirme
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II, Prof.Dr. Ceyda Deneçli Arıbakan, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.141-157, 2022
Dijital Çağda Lüks Marka
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Yayınevi, ss.55-76, 2020
Dijital İtibar Yönetimi
Dijital Halkla İlişkiler, Elif Sarpça Sarıoğlu, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.29-50, 2019
Etkileyen Pazarlama ve Fenomenler
Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar Demren, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.189-210, 2018
Kurumiçi Halkla İlişkilerin İlişkili Olduğu Alanlar
Kurumiçi Halkla İlişkiler, Bülend Aydın Ertekin, Editör, Anadolu Üniversitesi, ss.130-156, 2016
Marka Konumlandırma ve Algılama
Kriter Yayınevi, İstanbul, 2015
Impact of Companies' Facebook Pages on Consumer Brand Preference
Contextual Approaches in Communication, Daba-Buzoianu Corina /Arslan Hasan / Icbay Mehmet Ali , Editör, Peter Lang, Frankfurt, ss.125-134, 2015
Reklamda Kadın İmajı
İmaj Üretimi, Ilıcak Aydınalp Güzin , Editör, Nobel Yayınları, Ankara, ss.71-86, 2014
A General Outlook of Conjugal Union and Marriage in Turkey in the Context of Popular Culture, New Media
Challanges in International Communication, Kefalaki Margarita / Pasadeos Yorgo , Editör, Athens Institute For Education and Research, Atina, ss.309-320, 2012