Akademik Unvanlar
-
2018 - Devam Ediyor
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları Bölümü
Verdiği Dersler
-
Lisans Reklam Söylemi II
-
Lisans Sözbilim ve Tartışma
-
Lisans Bitirme Projesi II
-
Lisans Etkili Sunum Teknikleri
-
Lisans Halkla İlişkilerde Metin Yazarlığı II
-
Lisans Mitoloji
-
Lisans Bitirme Projesi I
-
Lisans Göstergebilim ve Uygulamalar
-
Lisans Kişilerarası İletişim
-
Yüksek Lisans Göstergebilim ve Medya Okumaları
-
Lisans Reklam Söylemi I
-
Lisans Yaratıcı Düşünce
-
Lisans Halkla İlişkilerde Metin Yazarlığı I
-
Lisans Sosyoloji
-
Lisans Görsel Göstergebilim
-
Lisans Göstergebilim
-
Lisans Açıkhava Reklamcılığı
-
Yüksek Lisans Seminer
-
Yüksek Lisans Seminer 2
-
Lisans Protokol Bilgisi
-
Lisans Seminer 2
-
Lisans Yaşam Kültürü
-
Lisans Kurumsal Reklamcılık
Yönetilen Tezler
-
Çalışanların etkili iletişim becerilerinin kişiler arası problem çözme davranışlarına etkisi
GÜLNUR I. (Danışman)
İ.KAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Halkla ilişkiler perspektifinden yapay zekanın popüler kültüre etkisi
GÜLNUR I. (Danışman)
S.DEMİRKAYA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Değişen ve dönüşen halkla ilişkiler uygulamaları doğrultusunda kurumsal kimlik çalışmaları üzerine bir araştırma
GÜLNUR I. (Danışman)
C.BAYLAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Tüketim kültürü ekseninde dijital reklamların tüketicinin satın alma davranışlarındaki rolü: Youtube reklamları üzerine bir inceleme
GÜLNUR I. (Danışman)
Ş.MAVİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
İç mekanlarda kullanılan göstergelerin ileti aktarımı üzerine bir inceleme örneği: Sait Faik Abasıyanık ve Tevfik Fikret müze evleri
GÜLNUR I. (Danışman)
H.GÜMÜŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Sinema sanatında ikonik simgelerin göstergebilimsel çözümleme modeline örnek ve uygulama
GÜLNUR I. (Danışman)
G.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Reklamlarda algı kodlarının göstergebilimsel çözümlemesi ve arketip analizi
GÜLNUR I. (Danışman)
M.HASANOVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
Günümüzde değişen ve gelişen halkla ilişkiler uygulamalarında, fanatizm ve bireysellik olgusunun incelenmesi; Fenerbahçe Spor Kulübü Fener Ol kampanyası örneği
GÜLNUR I. (Danışman)
Ö.SARICAOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İzleyicilerin demografik özelliklerine göre medya okuryazarlığının dijital ortamda paylaşılan haberler bağlamında incelenmesi
GÜLNUR I. (Danışman)
B.FETTAHOĞLU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020 -
İmgelerin toplumsal işlevinde anlamın görüntüsü
GÜLNUR I. (Danışman)
N.UMAY(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2020