Prof. Dr. BİRSEN TÜTÜNİŞ


Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi

Metrikler

Yayın

55

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

3

H-İndeks (Scopus)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

3

Tez Danışmanlığı

23

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1987 - 1991

1987 - 1991

Doktora

University of Sussex, İngiltere

1984 - 1986

1984 - 1986

Yüksek Lisans

Boğaziçi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Türkiye

1978 - 1982

1978 - 1982

Lisans

Boğaziçi Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri Ve Edebiyatları Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

1991

1991

Doktora

CALL

University of Sussex

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

Almanca

Akademik Unvanlar / Görevler

2014 - Devam Ediyor

2014 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

2010 - 2014

2010 - 2014

Prof. Dr.

İstanbul Aydın Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

1998 - 2004

1998 - 2004

Doç. Dr.

Trakya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

1992 - 1998

1992 - 1998

Boğaziçi Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

Yönetimsel Görevler

2023 - Devam Ediyor

2023 - Devam Ediyor

Akredite edilmiş bir bölüm/program kadrosunda görev almak

İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi

2014 - 2017

2014 - 2017

Bölüm Başkanı

İstanbul Kültür Üniversitesi

2001 - 2004

2001 - 2004

Dekan Yardımcısı

Trakya Üniversitesi

1994 - 2004

1994 - 2004

Bölüm Başkanı

Trakya Üniversitesi

1996 - 1997

1996 - 1997

Enstitü Müdürü

Trakya Üniversitesi

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi

Öğretmenlik uygulaması

Dil Becerilerinin Öğretimi

Materyal analizi

Yönetilen Tezler

2021

2021

Yüksek Lisans

The beliefs of tertiary level teachers and students on digital learning

BİRSEN T. (Danışman)

A.BAHADIR(Öğrenci)

2014

2014

Yüksek Lisans

Writing poems with target vocabulary and its effect on retention.

BİRSEN T. (Danışman)

İ.HACIOĞLU(Öğrenci)

2013

2013

Yüksek Lisans

The role of mass media tools on efl speaking skills

BİRSEN T. (Danışman)

M.YANAR(Öğrenci)

2011

2011

Yüksek Lisans

The role of extensive reading on vocabulary development

BİRSEN T. (Danışman)

Z.MERVE(Öğrenci)

2011

2011

Yüksek Lisans

Cultural items in reading texts in efl classes

BİRSEN T. (Danışman)

İ.BASAR(Öğrenci)

2011

2011

Yüksek Lisans

Creative writing and foreign language development

BİRSEN T. (Danışman)

S.KÜÇÜKALİ(Öğrenci)

2003

2003

Yüksek Lisans

The Effective use of visual aids in young learner English classes

BİRSEN T. (Danışman)

A.SARVAN(Öğrenci)

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2024

2024

EFL Teachers' digital competence: use of AI in EFL classes

Tütüniş B.

GlobELT 2024, Konya, Türkiye, 25 - 29 Ekim 2024, ss.21, (Özet Bildiri)

2024

2024

THE RELATION BETWEEN TEACHER MOTIVATION AND TEACHER REFLECTION IN EFL CONTEXT

TÜTÜNİŞ B., YAĞMUR B.

IATEFL, İngiltere, 15 - 19 Nisan 2024, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

Self evaluation via reflection during pre-service education

TÜTÜNİŞ B., KÖKSAL Ö., YALMAN POLATLAR D.

20th ISATT Biennial Conference: Living and Leading in the Next Era: Connecting Teaching,Research, Citizenship and Equity, 3 - 07 Temmuz 2023, ss.66-68, (Tam Metin Bildiri)

2023

2023

Impact of work cycles on autonomous digital learning

TÜTÜNİŞ B., Aydın Z.

EJER CONGRESS 2023, Ankara, Türkiye, 13 Haziran 2023, ss.241-254, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

KÜLTÜRLERARASI YETERLİLİĞİNİN ÇOCUKLARA İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNE ENTEGRASYONU- STORY TELLING AND SONGS

TÜTÜNİŞ B.

TÜBİTAK 2237-A KÜLTÜRLERARASI YETERLİLİĞİNİN ÇOCUKLARA İNGİLİZCE ÖĞRETİMİNE ENTEGRASYONU, İstanbul, Türkiye, 04 Kasım 2022, (Tam Metin Bildiri)

2022

2022

21ST CENTURY SKILLS

TÜTÜNİŞ B.

ERASMUS+LINGUA MATHEMATICA, İstanbul, Türkiye, 05 Ekim 2022, (Tam Metin Bildiri)

2021

2021

Incorporating Advising Strategies into One-to-One Tutoring: Effects on the Awareness towards Vocabulary Learning

Birsen Tütüniş D. A.

Self-Directed Learning and Advising in Language Education, Chiba, Japonya, 24 Nisan 2021, cilt.12, ss.4-20, (Tam Metin Bildiri)

2020

2020

Quality in Foreign Language Teaching, 21st Century Skills and Professional Development

TÜTÜNİŞ B.

GLOBETS Online, Ankara, Türkiye, 5 - 06 Haziran 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

21. YÜZYILDA YABANCI DİL ÖĞRENME

TÜTÜNİŞ B.

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI B.ÇEKMECE M.E. MÜDÜRLÜĞÜ MESLEKİ GELİŞİM SEMİNERİ, İstanbul, Türkiye, 19 Kasım 2019

2019

2019

New Trends in ELT: Blending Disciplines for 21st Century Foreign Language Learning

TÜTÜNİŞ B.

TELLSI, TEBRIZ, İran, 20 - 21 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

TEACHER EDUCATION FRAMEWORKS

TÜTÜNİŞ B.

ULEAD 3RD INTERNATIONAL CONFERENCE ON RESEARCH IN APPLIED LINGUISTICS, Konya, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Teacher Education and Training Policy for the Development pf Teacher Identity

TÜTÜNİŞ B.

KOTESOL, Seoul, Güney Kore, 12 - 13 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

POSITIVE PSYCHOLOGY, POSITIVE DISCIPLINE, BLENDING DISCIPLINES IN ELT CLASSROOM

TÜTÜNİŞ B.

KOTESOL, Seoul, Güney Kore, 12 - 13 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Teacher Education and Training Policy for tha Development of Teacher Identity

TÜTÜNİŞ B.

KOTESOL, Seoul, Güney Kore, 12 - 13 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Quality in Foreign Language Teacher Education, 21st Century Skills and Professional Development

TÜTÜNİŞ B.

Language in Focus, Dubrovnik, Hırvatistan, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

YABANCI DİL ÖĞRETMENİ YETİŞTİRME PROGRAMLARI VE 21. YÜZYIL BECERİLERİ

TÜTÜNİŞ B.

2023 Eğitim Vizyonu, Van, Türkiye, 21 - 22 Mart 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Digital Creative Writing

TÜTÜNİŞ B.

IATEFL, Liverpool, İngiltere, 1 Nisan - 05 Eylül 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

STUDENT TEACHER TRAINING ON PRAGMATIC COMPETENCE

TÜTÜNİŞ B.

Language Discourse and Pragmatics, AHWAZ, 1 - 03 Şubat 2019, (Özet Bildiri)

2018

2018

AKADEMİSYENLERİN YABANCI DİL SORUNLARI VE ÖZERK ÖĞRENME

KÜÇÜKLER H., TÜTÜNİŞ B.

3.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 17 Aralık - 18 Ekim 2018, cilt.1, ss.235-240, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

Teacher Education in Turkey

TÜTÜNİŞ B.

ULEAD, Malatya, Türkiye, 11 - 12 Ekim 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Turkish Teacher education System compared to other countries

TÜTÜNİŞ B.

Yabancı Diller Kurultayı, Isparta, Türkiye, 15 - 16 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

Yabancı Dil Öğretmenlerinin mesleki gelişimi

TÜTÜNİŞ B.

Yabancı Diller Kurultayı, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

ELT Student Teachers’xx Attitude towards Teaching Profession

TÜTÜNİŞ B., YALMAN D.

IV. International Forum on Teachers’xx Education, 22 - 24 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

21st Century Skills for English Teachers

TÜTÜNİŞ B.

NTELT Conference, 30 Mart 2018, (Özet Bildiri)

2017

2017

THE WIND OF CHANGE: FROM STUDENT TO TEACHER IDENTITIES

TÜTÜNİŞ B.

INGED International Conference The Wind of Change, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

THE JOURNEY OF FOREIGN LANGUAGE TEACHER PROFESSIONALISM AND AGENCY DEVELOPMENT

TÜTÜNİŞ B.

The First International Conference on Language Focus LLTTL, Urmia, İran, 4 - 05 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

The Impact of Reflective Practices of English Language Teachers on the Development of a Sense of Agency

TÜTÜNİŞ B., HACIFAZLIOĞLU Ö.

ISATT 18th Biennial Conference on Teachers and Teaching, Salamanca, Meksika, 3 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Student Teachers’ Journey in Professionalism

TÜTÜNİŞ B., YALMAN D.

ISATT 18th Biennial Conference on Teachers and Teaching, 3 - 07 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

PROFESSIONALISM ANDTEACHER AGENCIES

TÜTÜNİŞ B.

LIF 2017 Conference, FAMAGUSA, 2 - 04 Mart 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

Metacognitive awareness ofreading strategies andachievement

TÜTÜNİŞ B., CAROL G.

IATEFL 2017 CONFERENCE, Glasgow, İngiltere, 3 - 07 Nisan 2017, (Özet Bildiri)


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 2

h-indeksi (WOS): 1