-
2019 - Devam Ediyor Dr. Öğr. Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2018 - Devam Ediyor Öğretim Görevlisi Dr.
Işık Üniversitesi
-
2019 - 2019 Öğretim Görevlisi
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2024 - 2027 Birim Kalite Komisyonu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2024 - 2027 Bölüm Kalite Komisyonu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
İnsan odaklı tasarım yaklaşımı ve iş modeli yeniliği arasındaki ilişkide dijital dönüşümün aracı rolünün incelenmesi
Yılmaz K. Ö. (Danışman)
-
The impact of sensory marketing on consumer buying behavior:An empirical analysis of a retail chain
Yılmaz K. Ö. (Danışman)
-
İşveren markası yönetimi ile stratejik insan kaynakları yönetiminin örgütsel bağlılık üzerine etkileri
Yılmaz K. Ö. (Danışman)
-
Sosyal Medya Pazarlama Aktivitelerinin Türkiye'dekiTurizm Seyahat Acentalarının Tüketici Algısına Etkisi
Yılmaz K. Ö. (Danışman)
-
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİNDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM: YAPAY ZEKA VE MAKİNE ÖĞRENMESİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN BİBLİYOMETRİK ANALİZ
KEMAL ÖZKAN Y. (Danışman)
M.YÜCESAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2024 -
Lider- üye etkileşiminde ego durumları ve yaşam pozisyonlarının iletişim kalite düzeyine etkisi: Özel sektör saha çalışması
KEMAL ÖZKAN Y. (Danışman)
E.HATİCE(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Yalın liderlik kavramı ve örgüt kültürünün yöneticilerin yalın liderlik özellikleri göstermelerine etkisi: Bir saha araştırması
KEMAL ÖZKAN Y. (Danışman)
S.KURT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
The effect of successful branding on consumer behavior and loyalty
KEMAL ÖZKAN Y. (Danışman)
C.EL(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2023 -
Omni kanallı perakendeciliğin perakendeci marka değerine etkisi: Migros örneği
KEMAL ÖZKAN Y. (Danışman)
A.ÖZER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Digital marketing during the covid-19 pandemic: A field study in the education sector
KEMAL ÖZKAN Y. (Danışman)
L.MIRZAYEVA(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2022 -
Türkiye'deki tüketicilerin Airbnb kullanma niyetlerinin planlı davranış kuramı ve algılanan risk bağlamında tahlili: Bir saha araştırması
KEMAL ÖZKAN Y. (Danışman)
A.UĞUR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021