­

Dr. Öğr. Üyesi KEMAL ÖZKAN YILMAZ


İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Metrikler

Yayın

13

Atıf (WoS)

2

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (Diğer Toplam)

1

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

1

Eğitim Bilgileri

2002 - 2017

2002 - 2017

Doktora

Işık Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye

1999 - 2001

1999 - 2001

Yüksek Lisans

Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yönetim Ve Organizasyon (Yl) (Tezli), Türkiye

1994 - 1998

1994 - 1998

Lisans

Yıldız Teknik Üniversitesi, Makine Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2017

2017

Doktora

Customer retention dynamics of organized ready-to-wear textiles retailers in real and virtual markets

Işık Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)

Akademik Unvanlar / Görevler

2019 - Devam Ediyor

2019 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Öğretim Görevlisi Dr.

Işık Üniversitesi

2019 - 2019

2019 - 2019

Öğretim Görevlisi

İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Yönetimsel Görevler

2024 - 2027

2024 - 2027

Birim Kalite Komisyonu Üyesi

İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

2024 - 2027

2024 - 2027

Bölüm Kalite Komisyonu Üyesi

İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme

Verdiği Dersler

Doktora

Doktora

PAZARLAMA KURAMLARI VE UYGULAMALARI

PAZARLAMA KURAMLARI VE UYGULAMALARI

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

SİSTEMATİK YENİLİK

SUSTAINABLE IMPROVEMENT

SCIENTIFIC RESEARCH METHODS AND ETHICS

SCIENTIFIC RESEARCH TECHNIQUES AND PUBLICATION ETHICS

STRATEGIC MARKETING

Yönetilen Tezler

Kitaplar

2023

2023

1. Digital Maturity Models: A Holistic Framework for Digital Transformation

YILMAZ K. Ö.

Handbook of Research on Digitalization Solutions for Social and Economic Needs, Richard Pettinger (University College London, UK), Brij B. Gupta (Asia University, Taiwan), Alexandru Roja (West University of Timisoara, Romania), and Diana Cozmiuc (West University of Timisoara, Romania), Editör, IGI GLOBAL, ss.119-139, 2023

2022

2022

2. Bankalarda Müşteri Deneyimi Yönetimi

Soyaltın T. E., Yılmaz K. Ö.

Banka Hizmetleri Pazarlaması, Çakırer,Mehmet Akif, Editör, Ekin Yayınevi, İstanbul, ss.249-265, 2022

2021

2021

3. Mind the Gap: It's About Digital Maturity, Not Technolog

YILMAZ K. Ö.

Managerial Issues in Digital Transformation of Global Modern Corporations, T. Esakki, Editör, IGI Global, ss.222-243, 2021