Metrikler
Duyurular & Dokümanlar
Dosya İndir
Eğitim Bilgileri
2002 - 2017
2002 - 2017Doktora
Işık Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr), Türkiye
1999 - 2001
1999 - 2001Yüksek Lisans
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Yönetim Ve Organizasyon (Yl) (Tezli), Türkiye
1994 - 1998
1994 - 1998Lisans
Yıldız Teknik Üniversitesi, Makine Fakültesi, Endüstri Mühendisliği Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2017
2017Doktora
Customer retention dynamics of organized ready-to-wear textiles retailers in real and virtual markets
Işık Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme (Dr)
Akademik Unvanlar / Görevler
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorÖğretim Görevlisi Dr.
Işık Üniversitesi
2019 - 2019
2019 - 2019Öğretim Görevlisi
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Yönetimsel Görevler
2024 - 2027
2024 - 2027Birim Kalite Komisyonu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
2024 - 2027
2024 - 2027Bölüm Kalite Komisyonu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Verdiği Dersler
Yönetilen Tezler
2024
2024Doktora
İnsan odaklı tasarım yaklaşımı ve iş modeli yeniliği arasındaki ilişkide dijital dönüşümün aracı rolünün incelenmesi
Yılmaz K. Ö. (Danışman)
A.UĞUR(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
The impact of sensory marketing on consumer buying behavior:An empirical analysis of a retail chain
Yılmaz K. Ö. (Danışman)
M.UMER(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
İşveren markası yönetimi ile stratejik insan kaynakları yönetiminin örgütsel bağlılık üzerine etkileri
Yılmaz K. Ö. (Danışman)
E.İNANÇ(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
Sosyal Medya Pazarlama Aktivitelerinin Türkiye'dekiTurizm Seyahat Acentalarının Tüketici Algısına Etkisi
Yılmaz K. Ö. (Danışman)
B.AYDIN(Öğrenci)
2024
2024Yüksek Lisans
TEDARİK ZİNCİRİ YÖNETİMİNDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM: YAPAY ZEKA VE MAKİNE ÖĞRENMESİ UYGULAMALARINA İLİŞKİN BİBLİYOMETRİK ANALİZ
KEMAL ÖZKAN Y. (Danışman)
M.YÜCESAN(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Lider- üye etkileşiminde ego durumları ve yaşam pozisyonlarının iletişim kalite düzeyine etkisi: Özel sektör saha çalışması
KEMAL ÖZKAN Y. (Danışman)
E.HATİCE(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
Yalın liderlik kavramı ve örgüt kültürünün yöneticilerin yalın liderlik özellikleri göstermelerine etkisi: Bir saha araştırması
KEMAL ÖZKAN Y. (Danışman)
S.KURT(Öğrenci)
2023
2023Yüksek Lisans
The effect of successful branding on consumer behavior and loyalty
KEMAL ÖZKAN Y. (Danışman)
C.EL(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Omni kanallı perakendeciliğin perakendeci marka değerine etkisi: Migros örneği
KEMAL ÖZKAN Y. (Danışman)
A.ÖZER(Öğrenci)
2022
2022Yüksek Lisans
Digital marketing during the covid-19 pandemic: A field study in the education sector
KEMAL ÖZKAN Y. (Danışman)
L.MIRZAYEVA(Öğrenci)
2021
2021Yüksek Lisans
Türkiye'deki tüketicilerin Airbnb kullanma niyetlerinin planlı davranış kuramı ve algılanan risk bağlamında tahlili: Bir saha araştırması
KEMAL ÖZKAN Y. (Danışman)
A.UĞUR(Öğrenci)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
20241. “Design Thinker Profile – İnsan Odaklı Tasarım” Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması
Yılmaz K. Ö.
Aurum Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.39-62, 2024 (Hakemli Dergi)
2017
20172. AN APPLIED STUDY ON THE CUSTOMER RETENTION DYNAMICS OF ORGANIZED READY-TO-WEAR TEXTILES RETAILERS IN REAL AND VIRTUAL MARKETS IN TURKEY
YILMAZ K. Ö., FERMAN A. M.
Journal of Management, Marketing and Logistics , cilt.4, sa.4, ss.366-383, 2017 (Hakemli Dergi)
Kitaplar
2023
20231. Digital Maturity Models: A Holistic Framework for Digital Transformation
YILMAZ K. Ö.
Handbook of Research on Digitalization Solutions for Social and Economic Needs, Richard Pettinger (University College London, UK), Brij B. Gupta (Asia University, Taiwan), Alexandru Roja (West University of Timisoara, Romania), and Diana Cozmiuc (West University of Timisoara, Romania), Editör, IGI GLOBAL, ss.119-139, 2023
2022
20222. Bankalarda Müşteri Deneyimi Yönetimi
Soyaltın T. E., Yılmaz K. Ö.
Banka Hizmetleri Pazarlaması, Çakırer,Mehmet Akif, Editör, Ekin Yayınevi, İstanbul, ss.249-265, 2022
2021
20213. Mind the Gap: It's About Digital Maturity, Not Technolog
YILMAZ K. Ö.
Managerial Issues in Digital Transformation of Global Modern Corporations, T. Esakki, Editör, IGI Global, ss.222-243, 2021
2020
20204. Klantenbindingsdynamiek: Een Onderzoek naar Praktijken en de Elementen Ervan
YILMAZ K. Ö.
GlobeEdit, 2020
2020
20205. Dinâmica de Retenção de Clientes: Uma Pesquisa sobre Práticas e seus Elementos
YILMAZ K. Ö.
Novas Edições Acadêmicas, 2020
2020
20206. Dynamique de Rétention des Clients: Une Recherche sur les Pratiques et ses Éléments
YILMAZ K. Ö.
Editions Universitaires Europeennes, 2020
2020
20207. Dinámica de Retención de Clientes: Una Investigación Sobre las Prácticas y sus Elementos
YILMAZ K. Ö.
Editorial Académica Española, 2020
2020
20208. Dinamica di Ritenzione del Cliente: Una ricerca sulle pratiche e i suoi elementi
YILMAZ K. Ö.
Edizioni Accademiche Italiane, 2020
2020
20209. Dynamik der Kundenbindung: Eine Forschung über Praktiken und ihre Elemente
YILMAZ K. Ö.
AV Akademikerverlag, 2020
2020
202010. Dynamika Zatrzymywania Klientów: A Badania nad Praktykami i ich Eelementami
YILMAZ K. Ö.
Wydawnictwo Bezkresy Wiedzy, 2020
2018
2018