Dr. Öğr. Üyesi TUĞÇE EZGİ SOYALTIN
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
İstanbul Kültür Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TEAM PERCEPTION AND LEARNING ORIENTATION AS THE PREDICTORS OF R&D PERFORMANCE
Cebeci C.
,
Kamaşak R.
,
Soyaltın T. E.
Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.8, sa.4, ss.203-217, 2021 (Scopus)
ERIC SHAW’UN PAZARLAMA TARİHİ VE DÜŞÜNCESİ ÜZERİNE YAPTIĞI ARAŞTIRMALARA İLİŞKİN BİR DERLEME
Soyaltın T. E.
Uluslararası Akademik Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.10, ss.48-73, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Analyzing Consumer Behavior: The Impact of Retro Music in Advertisements on a Chocolate Brand and Consumer Engagement
Filiz G.
,
Cakar T.
,
SOYALTIN T. E.
,
Girisken Y.
,
Turkyilmaz C. A.
2023 Innovations in Intelligent Systems and Applications Conference, ASYU 2023, Sivas, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2023
INVESTIGATION OF THE EFFECTS OF RETRO MUSIC ON CREATING A CONSUMER BRAND PERCEPTION WITH NEUROMARKETING TECHNIQUE
Soyaltın T. E.
,
Aysuna Türkyılmaz C.
Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Haziran 2021, cilt.13, ss.107-108
Osmanlı'dan Günümüze Perakendeci ticaretin Gelişimi
Soyaltın T. E.
,
Huseynli B.
,
Türker O.
,
Kandemir Çomoğlu G.
2. İşletme Tarihi Konferansı, İstanbul, Türkiye, 21 Mart 2019
The Effects of Responsive and Proactive Market Orientation on New Product Success
Soyaltın T. E.
,
Özer A.
,
Korkmaz S.
Nineteenth International Conference on Knowledge, Culture and Change in Organizations, Vancouver, Kanada, 21 - 23 Şubat 2019
Marka ve Aile İşletmeleri
Soyaltın T. E.
8. AİLE İŞLETMELERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Nisan 2018
Kitap & Kitap Bölümleri
Start Up'larda Kurumsal İmaj ve Marka Yönetimi
Soyaltın T. E.
Girişimciliğin Dijital Hali Start Up, Çakırer,Mehmet Akif, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.235-248, 2023
Satış Gücünün Motivasyonu
Soyaltın T. E.
A'dan Z'ye Satış ve Satış Yönetimi, Mehmet Akif Çakırer, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.165-178, 2022
Bankalarda Müşteri Deneyimi Yönetimi
Soyaltın T. E.
,
Yılmaz K. Ö.
Banka Hizmetleri Pazarlaması, Çakırer,Mehmet Akif, Editör, Ekin Yayınevi, İstanbul, ss.249-265, 2022
Dijital Pazarlamada Ödeme Altyapısı ve Yöntemleri
Soyaltın T. E.
Dijital Pazarlama, ÇAKIRER MEHMET AKİF, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.239-257, 2021
Promoting the Effectiveness of Language Teaching Through Online Academic Word Lists and Extensive Reading in the COVID-19 Pandemic
Kamaşak R.
,
Soyaltın T. E.
Digital Pedagogies and the Transformation of Language Education, Montebello Matthew, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHER OF TIMELY KNOWLEDGE, Pennsylvania, ss.165-182, 2021
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
12
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (TrDizin)
3
H-İndeks (TrDizin)
1
Tez Danışmanlığı
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları