Dr. Öğr. Üyesi TUĞÇE EZGİ SOYALTIN
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
İstanbul Kültür Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2
1.
TEAM PERCEPTION AND LEARNING ORIENTATION AS THE PREDICTORS OF R&D PERFORMANCE
Cebeci C.
,
Kamaşak R.
,
Soyaltın T. E.
Journal of Management, Marketing and Logistics
, cilt.8, sa.4, ss.203-217, 2021 (Scopus)
2.
ERIC SHAW’UN PAZARLAMA TARİHİ VE DÜŞÜNCESİ ÜZERİNE YAPTIĞI ARAŞTIRMALARA İLİŞKİN BİR DERLEME
Soyaltın T. E.
Uluslararası Akademik Yönetim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.10, ss.48-73, 2021 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
5
1.
Analyzing Consumer Behavior: The Impact of Retro Music in Advertisements on a Chocolate Brand and Consumer Engagement
Filiz G.
,
Cakar T.
,
SOYALTIN T. E.
,
Girisken Y.
,
Turkyilmaz C. A.
2023 Innovations in Intelligent Systems and Applications Conference, ASYU 2023, Sivas, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2023, (Tam Metin Bildiri)
2.
INVESTIGATION OF THE EFFECTS OF RETRO MUSIC ON CREATING A CONSUMER BRAND PERCEPTION WITH NEUROMARKETING TECHNIQUE
Soyaltın T. E.
,
Aysuna Türkyılmaz C.
Global Business Research Congress, İstanbul, Türkiye, 10 - 11 Haziran 2021, cilt.13, ss.107-108, (Özet Bildiri)
3.
Osmanlı'dan Günümüze Perakendeci ticaretin Gelişimi
Soyaltın T. E.
,
Huseynli B.
,
Türker O.
,
Kandemir Çomoğlu G.
2. İşletme Tarihi Konferansı, İstanbul, Türkiye, 21 Mart 2019, (Tam Metin Bildiri)
4.
The Effects of Responsive and Proactive Market Orientation on New Product Success
Soyaltın T. E.
,
Özer A.
,
Korkmaz S.
Nineteenth International Conference on Knowledge, Culture and Change in Organizations, Vancouver, Kanada, 21 - 23 Şubat 2019, (Tam Metin Bildiri)
5.
Marka ve Aile İşletmeleri
Soyaltın T. E.
8. AİLE İŞLETMELERİ KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1.
Start Up'larda Kurumsal İmaj ve Marka Yönetimi
Soyaltın T. E.
Girişimciliğin Dijital Hali Start Up, Çakırer,Mehmet Akif, Editör, Ekin Yayınevi, Ankara, ss.235-248, 2023
2.
Satış Gücünün Motivasyonu
Soyaltın T. E.
A'dan Z'ye Satış ve Satış Yönetimi, Mehmet Akif Çakırer, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.165-178, 2022
3.
Bankalarda Müşteri Deneyimi Yönetimi
Soyaltın T. E.
,
Yılmaz K. Ö.
Banka Hizmetleri Pazarlaması, Çakırer,Mehmet Akif, Editör, Ekin Yayınevi, İstanbul, ss.249-265, 2022
4.
Dijital Pazarlamada Ödeme Altyapısı ve Yöntemleri
Soyaltın T. E.
Dijital Pazarlama, ÇAKIRER MEHMET AKİF, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, İstanbul, ss.239-257, 2021
5.
Promoting the Effectiveness of Language Teaching Through Online Academic Word Lists and Extensive Reading in the COVID-19 Pandemic
Kamaşak R.
,
Soyaltın T. E.
Digital Pedagogies and the Transformation of Language Education, Montebello Matthew, Editör, IGI GLOBAL PUBLISHER OF TIMELY KNOWLEDGE, Pennsylvania, ss.165-182, 2021
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
12
Yayın (Scopus)
1
H-İndeks (WoS)
2
Atıf (TrDizin)
3
H-İndeks (TrDizin)
1
Tez Danışmanlığı
4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları