Doç. Dr. GÜLTEN FERYAL GÜNDÜZ


Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri


Yayınlardaki İsimler: Kucuker Gulten Feryal

Metrikler

Yayın

52

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

7

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2008 - 2014

2008 - 2014

Doktora

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye

2005 - 2008

2005 - 2008

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye

1998 - 2002

1998 - 2002

Lisans

Gazi Üniversitesi, Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Eğitimi Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2014

2014

Doktora

İlkokul öğrencilerinin kendi kendine öğrenme becerilerinin geliştirilmesine yönelik öğretici destekli bir model önerisi

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)

2008

2008

Yüksek Lisans

İlköğretimde içerik türü tabanlı kural öğretiminin öğrenci erişisi ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi

Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli)

Akademik Unvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2019 - 2021

2019 - 2021

İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

2019 - 2019

2019 - 2019

Öğretim Görevlisi

İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü

Yönetimsel Görevler

2025 - Devam Ediyor

2025 - Devam Ediyor

Akredite edilmiş bir bölüm/program kadrosunda görev almak

İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Eğitim Fakültesi Uzaktan Öğretim Koordinatörü

İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi

İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2022 - Devam Ediyor

2022 - Devam Ediyor

Fakülte Kurulu Üyesi

İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2022 - 2024

2022 - 2024

Birim Akreditasyon Kurulu Başkanı

İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi

2021 - 2024

2021 - 2024

Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü

İstanbul Kültür Üniversitesi, Merkez Müdürlükleri, Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi

2020 - 2024

2020 - 2024

Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi

İstanbul Kültür Üniversitesi, Merkez Müdürlükleri, Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi

2020 - 2022

2020 - 2022

Dekan Yardımcısı

İstanbul Kültür Üniversitesi

Akademi Dışı Deneyim

2014 - 2019

2014 - 2019

Öğretmen

Milli Eğitim Müdürlüğü, Ortaokul, Ortaokul, Öğretmen

2010 - 2014

2010 - 2014

Öğretmen

Milli Eğitim Müdürlüğü, Ortaokul, Ortaokul, Öğretmen

2011 - 2012

2011 - 2012

Bilişim Teknolojileri Uzmanı

Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim Müdürlüğü, Kitap Yazım Birimi, Bilişim Teknolojileri Uzmanı

2009 - 2010

2009 - 2010

Öğretmen

Milli Eğitim Müdürlüğü, Ortaokul, Ortaokul, Öğretmen

2008 - 2009

2008 - 2009

Program Geliştirme Uzmanı

Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim Müdürlüğü, Kitap Yazım Birimi, Program Geliştirme Uzmanı

2005 - 2009

2005 - 2009

Öğretmen

Milli Eğitim Müdürlüğü, Ortaokul, Ortaokul, Öğretmen

Verdiği Dersler

Yüksek Lisans

Yüksek Lisans

Dönem Projesi

Tez

Öğrenme ve Öğretme Kuramları

Öğrenme-öğretme kuramları

Program Değerlendirme

Lisans

Lisans

Öğretim Teknolojileri

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitim Sosyolojisi

Okul Dışı Öğrenne Ortamları

Topluma Hizmet Uygulamaları

Okul Dışı Öğrenme Ortamları

Eğitimde Program Gelilştirme

Eğitim Sosyolojisi

Topluma Hizmet Uygulamaları

Öğretim Teknolojileri

Öğretim İlke ve Yöntemleri

Eğitimde Program Geliştirme

Öğrenme Psikolojisi

Türk Eğitim Tarihi

Rehberlik ve Psikolojik Danışma Semineri

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2023

2023

Öğretim Elemanlarının ve Öğretmen Adaylarının Eğitimde Metaverse Kullanımına İlişkin Görüşleri

GÜNDÜZ G. F., LEBLEBİCİ H.

3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, ss.229, (Özet Bildiri)

2022

2022

Öğretmenlerin Teknoloji Kabul ve Kullanım Düzeyleri ile Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Rollerine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki

GÜNDÜZ G. F.

X.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

2022

2022

Okul Öncesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Belirlenmesinde Çizdikleri Resimlerin Kullanılabilirliğinin İncelenmesi

VURAL L., GÜNDÜZ G. F.

23.Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2022, ss.537-539, (Özet Bildiri)

2022

2022

Eğitimde Değerler Eğitimi Konulu Çalışmalara Genel Bakış: Meta Sentez Çalışması

YERLİ F. S., GÜNDÜZ G. F.

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.150-152, (Özet Bildiri)

2022

2022

Eğitimde Aile Katılımı Konulu Çalışmalara Genel Bakış: Metasentez Çalışması

TARIM S., GÜNDÜZ G. F.

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.147-149, (Özet Bildiri)

2020

2020

İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Beklenti ve Önerileri

GÜNDÜZ G. F., YALÇIN İNCİK E.

7.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 23 - 24 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilişüstü Öğrenme Stratejileri ile Bilişsel Esneklik Düzeyleri Arasındaki İlişki

GÜNDÜZ G. F., GÜVEN M.

Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, ss.289-293, (Özet Bildiri)

2020

2020

Ortaokul Öğrencilerinin Okul Motivasyonları ile Öğretmenlerinin Yakınlık Davranışları Arasındaki İlişki

EKER H., GÜNDÜZ G. F.

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020, (Özet Bildiri)

2020

2020

Araştırma Görevlilerinin Eğticilerin Eğitimi Programına İlişkin Görüşleri: İstanbul Kültür Üniversitesi Örneği

GÜNDÜZ G. F., YILDIZ R., KESKİNKILIÇ KARA S. B.

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020, (Özet Bildiri)

2019

2019

Türkiye, İran ve Hollanda’da Ortaokul ve Liselere Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Öğretmeni/Uzmanı Yetiştiren Lisans Programlarının Karşılaştırılması

GÜNDÜZ G. F., MOMENİ SHABANİ S.

IX.Uluslararası Yükseköğretimde Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

The Relatioship Between Students’ Academic Procrastination Behaviours and Learning Styles and Parental Behaviour

GÜNDÜZ G. F.

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Evaluation of 2017 Secondary School ICT Course Curriculum According to Teacher and Student Views

GÜNDÜZ G. F., KUZU DEMİR E. B.

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

2019

2019

Views of Secondary School Students’ Parents on Parent Academy Programs

GÜNDÜZ G. F.

International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

2016

2016

The identification of secondary schools parents’ opinions about their support activitiesin their children’s learning

GÜNDÜZ G. F.

4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

2015

2015

Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

GÜNDÜZ G. F.

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

Ortaokul 5.sınıf Velilerine Yönelik Sosyal Ağ Üzerinden Gerçekleştirilen Veli Koçluğu

GÜNDÜZ G. F.

9th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2015), 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

A proposal of teacher-supported model developing primary school students’xx self-directed learning skills

GÜNDÜZ G. F., Selvi K.

4th Cyprus International Conference on Educational Research, 19 - 21 Mart 2015, (Özet Bildiri)

2013

2013

Lise Öğrencilerine Yönelik ACRA Öğrenme Stratejileri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

ÇETİN SÖNMEZ B., GÜNDÜZ G. F., Selvi K.

22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)

2012

2012

ACRA-Yükseköğretim Öğrenme Stratejileri Ölçeğinin Uyarlanması Çalışması

SELVİ K., GÜNDÜZ G. F., SÖNMEZ B.

2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

NASSP Öğrenme Stili Modeli

Gündüz G. F.

Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, Ekici,Gülay, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.587-622, 2023

2023

2023

Program Teorileri

Gündüz G. F.

Cumhuriyet'in 100.Yılına Armağan Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Güven,Meral - Aslan,Serkan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.28-57, 2023

2021

2021

Teaching English Based on Movies and Web 2.0 Technologies

ÖZIŞIK C., GÜNDÜZ G. F.

Effective ELT Practices Across Turkey, Demir Yusuf, Erdem Cahit, Serçe Hüseyin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.159-178, 2021

2021

2021

Teaching English Based on Movies and Web 2.0 Technologies

ÖZIŞIK C., GÜNDÜZ G. F.

Effective ELT Practices Across Turkey, Demir Yusuf, Erdem Cahit, Serçe Hüseyin, Editör, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Ankara, ss.159-178, 2021

2020

2020

Meta-Değerlendirme: Program Değerlendirmedeki Önemi Nedir ve Nasıl Yapılmalıdır?

GÜNDÜZ G. F.

Eğitim Bilimleri: Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Şahin, Harun, Editör, IVPE Yayıncılık, Cetinje, ss.277-297, 2020

2019

2019

Öğretici Desteki Kendi Kendine Öğrenme Modeli Yürütme Becerileri ve Ölçeği

GÜNDÜZ G. F.

Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.161-206, 2019

2019

2019

Alanyazındaki Kendi Kendine Öğrenme Modelleri

GÜNDÜZ G. F.

Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.69-88, 2019

2019

2019

Alanyazındaki Kendi Kendine Öğrenme İle İlgili Ölçme Araçları

GÜNDÜZ G. F.

Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.90-123, 2019

2016

2016

Instructional Techniques

GÜNDÜZ G. F.

Instructional Process and Concepts in Theory and Practice Improving the Teaching Process, Celal Akdeniz, Editör, Springer, Singapore, ss.147-232, 2016

Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler

Ocak 2025

Ocak 2025

JOURNAL OF LEARNING AND TEACHING IN DIGITAL AGE

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2024

Ekim 2024

SINIRSIZ EĞITIM VE ARAŞTIRMA DERGISI = THE JOURNAL OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH

Hakemli Bilimsel Dergi

Kasım 2023

Kasım 2023

Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Ekim 2023

Ekim 2023

İZÜ Eğitim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2023

Temmuz 2023

Ege Eğitim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Temmuz 2023

Temmuz 2023

anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Nisan 2023

Nisan 2023

Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi

Şubat 2023

Şubat 2023

İZÜ Eğitim Dergisi

Hakemli Bilimsel Dergi



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 1

h-indeksi (WOS): 1