Eğitim Bilgileri
2008 - 2014
2008 - 2014Doktora
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr), Türkiye
2005 - 2008
2005 - 2008Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli), Türkiye
1998 - 2002
1998 - 2002Lisans
Gazi Üniversitesi, Endüstriyel Sanatlar Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Eğitimi Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2014
2014Doktora
İlkokul öğrencilerinin kendi kendine öğrenme becerilerinin geliştirilmesine yönelik öğretici destekli bir model önerisi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Dr)
2008
2008Yüksek Lisans
İlköğretimde içerik türü tabanlı kural öğretiminin öğrenci erişisi ve öğrenmenin kalıcılığına etkisi
Anadolu Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Programları Ve Öğretim (Yl) (Tezli)
Akademik Unvanlar / Görevler
2021 - Devam Ediyor
2021 - Devam EdiyorDoç. Dr.
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2019 - 2021
2019 - 2021İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
2019 - 2019
2019 - 2019Öğretim Görevlisi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorAkredite edilmiş bir bölüm/program kadrosunda görev almak
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorEğitim Fakültesi Uzaktan Öğretim Koordinatörü
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorFakülte Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2022 - 2024
2022 - 2024Birim Akreditasyon Kurulu Başkanı
İstanbul Kültür Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
2021 - 2024
2021 - 2024Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürü
İstanbul Kültür Üniversitesi, Merkez Müdürlükleri, Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
2020 - 2024
2020 - 2024Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Merkez Müdürlükleri, Uzaktan Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi
2020 - 2022
2020 - 2022Dekan Yardımcısı
İstanbul Kültür Üniversitesi
Akademi Dışı Deneyim
2014 - 2019
2014 - 2019Öğretmen
Milli Eğitim Müdürlüğü, Ortaokul, Ortaokul, Öğretmen
2010 - 2014
2010 - 2014Öğretmen
Milli Eğitim Müdürlüğü, Ortaokul, Ortaokul, Öğretmen
2011 - 2012
2011 - 2012Bilişim Teknolojileri Uzmanı
Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim Müdürlüğü, Kitap Yazım Birimi, Bilişim Teknolojileri Uzmanı
2009 - 2010
2009 - 2010Öğretmen
Milli Eğitim Müdürlüğü, Ortaokul, Ortaokul, Öğretmen
2008 - 2009
2008 - 2009Program Geliştirme Uzmanı
Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim Müdürlüğü, Kitap Yazım Birimi, Program Geliştirme Uzmanı
2005 - 2009
2005 - 2009Öğretmen
Milli Eğitim Müdürlüğü, Ortaokul, Ortaokul, Öğretmen
Verdiği Dersler
Yüksek Lisans
Yüksek Lisans
Dönem Projesi
Tez
Öğrenme ve Öğretme Kuramları
Öğrenme-öğretme kuramları
Program Değerlendirme
Lisans
Lisans
Öğretim Teknolojileri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitim Sosyolojisi
Okul Dışı Öğrenne Ortamları
Topluma Hizmet Uygulamaları
Okul Dışı Öğrenme Ortamları
Eğitimde Program Gelilştirme
Eğitim Sosyolojisi
Topluma Hizmet Uygulamaları
Öğretim Teknolojileri
Öğretim İlke ve Yöntemleri
Eğitimde Program Geliştirme
Öğrenme Psikolojisi
Türk Eğitim Tarihi
Rehberlik ve Psikolojik Danışma Semineri
Yönetilen Tezler
2022
2022Yüksek Lisans
Okul yöneticilerinin okul kültürüne yönelik algıları ile karar verme stilleri arasındaki ilişki: İstanbul ili Küçükçekmece ilçesi örneği
GÜLTEN FERYAL G. (Danışman)
Y.TOLUN(Öğrenci)
SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2016
2016A Proposal Of Teacher-Supported Model For Developing Primary School Students' Self-Directed Learning Skills (PTSSDLM)
Kucuker G. F., Selvi K.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.41, sa.185, ss.167-198, 2016 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2023
2023Türkiye’de Değerler Eğitimi Araştırmalarına Genel Bakış: Metasentez Çalışması
GÜNDÜZ G. F., YERLİ F. S.
Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , cilt.7, sa.1, ss.1-38, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023İlkokullarda Kullanılan İngilizce Ders Kitaplarındaki Değerlerin İncelenmesi
Gündüz G. F., ÖZIŞIK C.
Yaşadıkça Eğitim Dergisi
, cilt.37, sa.2, ss.441-466, 2023 (Hakemli Dergi)
2020
2020Türkiye, İran ve Hollanda Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık / Sosyal Hizmetler LisansProgramlarının Karşılaştırılması
Gündüz G. F., momeni shabanı s.
Turkish Studies - Educational Sciences
, cilt.15, sa.5, ss.3387-3414, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Opinions of primary school teachers in relation to effectiveness and applicability of design skill workshops İlkokul öğretmenlerinin tasarım beceri atölyelerinin etkililiğine ve uygulanabilirliğine yönelik görüşleri
GÜNDÜZ G. F.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.11, sa.4, ss.533-570, 2020 (Scopus)
2020
20202017 Bilişim Teknolojileri Ve Yazılım Dersi Öğretim Programının Ortaokul 5.Sınıf ÖğrenciGörüşlerine Göre Değerlendirilmesi: Eskişehir İli Örneği
Gündüz G. F., Kuzu Demir E. B.
Trakya Eğitim Dergisi
, cilt.10, sa.3, ss.1024-1041, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020The Relationship Between Academic Procrastination Behaviors of Secondary School Students, Learning Styles and Parenting Behaviors
GÜNDÜZ G. F.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.7, sa.1, ss.253-266, 2020 (Hakemli Dergi)
2020
2020Evaluation of 2017 Information Technology and Software Course Curriculum According to Teachers’ Views: The Case of Eskişehir
GÜNDÜZ G. F., KUZU DEMİR E. B.
Malaysian Online Journal of Educational Technology , cilt.8, sa.3, ss.59-83, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
2019Development of a Scale for Students in Evaluating 2017 Information Technology and Software Curriculum
KUZU DEMİR E. B., GÜNDÜZ G. F.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
, cilt.12, sa.4, ss.313-330, 2019 (ESCI)
2019
2019Öğrenmeyi Öğrenme Üzerine Ev Temelli Aile Katılımı Çalışması
GÜNDÜZ G. F.
YAŞADIKÇA EĞITIM , cilt.33, sa.2, ss.275-305, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Views of the parents of secondary school students on supporting their children’s learning
GÜNDÜZ G. F.
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , cilt.9, sa.1, ss.145-178, 2019 (Hakemli Dergi)
2019
2019Öğretmen Adaylarının Akademik Erteleme Davranışları ile Bilişsel Farkındalık Düzeyleri Arasındaki İlişki
VURAL L., GÜNDÜZ G. F.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , cilt.18, sa.1, ss.307-330, 2019 (Scopus)
2018
2018Comparison of 2017 5th Grade Information Technologies and Software Course Draft Curriculum and 2012 Information Technologies and Software Course Curriculum
GÜNDÜZ G. F., KUZU DEMİR E. B.
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry , cilt.9, sa.2, ss.147-175, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
2018The Investigation of Parents’ Interactions and Their Children’s Learning Levels at Parental Coaching Carried out over Social Network
GÜNDÜZ G. F.
UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.6, sa.3, ss.491-518, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
2016Developing a ”Self-directed Learning Preparation Skills Scale for Primary School Students”: Validity and Reliability Analyses
GÜNDÜZ G. F., Selvi K.
UNIVERSAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH , cilt.4, sa.10, ss.2317-2334, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
2016Developing a self-directed learning implementation skills scale for primary school students: Validitey and Reliability Analysis
GÜNDÜZ G. F., Selvi K.
AGATHOS-AN INTERNATIONAL REVIEW OF THE HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES , cilt.7, sa.1, ss.103-124, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
2015ACRA-Kısaltılmış Öğrenme Stratejileri Ölçeğinin Lise Öğrencilerine Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Analizi
SÖNMEZ B., GÜNDÜZ G. F., Selvi K.
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , cilt.14, sa.4, ss.1241-1259, 2015 (Scopus)
2014
2014ACRA-Yükseköğretim Öğrenme Stratejileri Ölçeğiinin Uyarlanması Çalışması
GÜNDÜZ G. F., SÖNMEZ B., Selvi K.
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , ss.1-14, 2014 (Hakemli Dergi)
2012
2012İçerik Türüne Dayalı Öğretim Yaklaşımının Kural Öğretimi Üzerindeki Etkililiği
GÜNDÜZ G. F., ERİŞTİ B.
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi , cilt.2, sa.2, ss.63-74, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
2011Neden-Sonuç Modeline Dayalı Öğretimin İlköğretim Öğrencilerinin Bilişim Etiği ile İlgili Davranışlarına Etkisi
ERİŞTİ B., GÜNDÜZ G. F.
Eğitim Bilimleri ve Uygulama , cilt.10, sa.19, ss.25-47, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2023
2023Öğretim Elemanlarının ve Öğretmen Adaylarının Eğitimde Metaverse Kullanımına İlişkin Görüşleri
GÜNDÜZ G. F., LEBLEBİCİ H.
3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, ss.229, (Özet Bildiri)
2022
2022Öğretmenlerin Teknoloji Kabul ve Kullanım Düzeyleri ile Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Rollerine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki
GÜNDÜZ G. F.
X.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
2022
2022Okul Öncesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Belirlenmesinde Çizdikleri Resimlerin Kullanılabilirliğinin İncelenmesi
VURAL L., GÜNDÜZ G. F.
23.Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2022, ss.537-539, (Özet Bildiri)
2022
2022Eğitimde Değerler Eğitimi Konulu Çalışmalara Genel Bakış: Meta Sentez Çalışması
YERLİ F. S., GÜNDÜZ G. F.
IXth International Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.150-152, (Özet Bildiri)
2022
2022Eğitimde Aile Katılımı Konulu Çalışmalara Genel Bakış: Metasentez Çalışması
TARIM S., GÜNDÜZ G. F.
IXth International Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.147-149, (Özet Bildiri)
2020
2020İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Beklenti ve Önerileri
GÜNDÜZ G. F., YALÇIN İNCİK E.
7.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 23 - 24 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
2020
2020Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilişüstü Öğrenme Stratejileri ile Bilişsel Esneklik Düzeyleri Arasındaki İlişki
GÜNDÜZ G. F., GÜVEN M.
Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, ss.289-293, (Özet Bildiri)
2020
2020Ortaokul Öğrencilerinin Okul Motivasyonları ile Öğretmenlerinin Yakınlık Davranışları Arasındaki İlişki
EKER H., GÜNDÜZ G. F.
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020, (Özet Bildiri)
2020
2020Araştırma Görevlilerinin Eğticilerin Eğitimi Programına İlişkin Görüşleri: İstanbul Kültür Üniversitesi Örneği
GÜNDÜZ G. F., YILDIZ R., KESKİNKILIÇ KARA S. B.
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020, (Özet Bildiri)
2019
2019Türkiye, İran ve Hollanda’da Ortaokul ve Liselere Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Öğretmeni/Uzmanı Yetiştiren Lisans Programlarının Karşılaştırılması
GÜNDÜZ G. F., MOMENİ SHABANİ S.
IX.Uluslararası Yükseköğretimde Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019The Relatioship Between Students’ Academic Procrastination Behaviours and Learning Styles and Parental Behaviour
GÜNDÜZ G. F.
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Evaluation of 2017 Secondary School ICT Course Curriculum According to Teacher and Student Views
GÜNDÜZ G. F., KUZU DEMİR E. B.
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
2019
2019Views of Secondary School Students’ Parents on Parent Academy Programs
GÜNDÜZ G. F.
International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
2018
2018Ortaokul 5.sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesine Yönelik Öğrenci Ölçeğinin Geliştirilmesi
KUZU DEMİR E. B., GÜNDÜZ G. F.
12th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2018), 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017
20172017 Bilişim Tekonolojileri ve Yazılım Dersi Taslak Öğretim Programının 2012 Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programı ile Karşılaştırarak Değerlendirilmesi
GÜNDÜZ G. F.
5.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
2016
2016The identification of secondary schools parents’ opinions about their support activitiesin their children’s learning
GÜNDÜZ G. F.
4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
2015
2015Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
GÜNDÜZ G. F.
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015Ortaokul 5.sınıf Velilerine Yönelik Sosyal Ağ Üzerinden Gerçekleştirilen Veli Koçluğu
GÜNDÜZ G. F.
9th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2015), 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
2015A proposal of teacher-supported model developing primary school students’xx self-directed learning skills
GÜNDÜZ G. F., Selvi K.
4th Cyprus International Conference on Educational Research, 19 - 21 Mart 2015, (Özet Bildiri)
2013
2013Lise Öğrencilerine Yönelik ACRA Öğrenme Stratejileri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
ÇETİN SÖNMEZ B., GÜNDÜZ G. F., Selvi K.
22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
2012
2012ACRA-Yükseköğretim Öğrenme Stratejileri Ölçeğinin Uyarlanması Çalışması
SELVİ K., GÜNDÜZ G. F., SÖNMEZ B.
2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2010
2010İlköğretim İkinci Kademe Alan Öğretmenlerinin Ölçme-Değerlendirme Sürecine Yönelik Hizmetiçi Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi (Eskişehir İli Örneği)
SAĞLAM M., GÜNDÜZ G. F.
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
2009
2009Neden-sonuç modelinin ilköğretimde etik kuralların öğretiminde kullanılabilirliği: Öğrenme düzeyi ve öğrencilerin öğretme-öğrenme sürecinin niteliğine ilişkin görüşlerine etkisi
ERİŞTİ B., GÜNDÜZ G. F.
Eğitimde Yeni Yönelimler - V Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2023
2023NASSP Öğrenme Stili Modeli
Gündüz G. F.
Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, Ekici,Gülay, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.587-622, 2023
2023
2023Program Teorileri
Gündüz G. F.
Cumhuriyet'in 100.Yılına Armağan Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Güven,Meral - Aslan,Serkan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.28-57, 2023
2021
2021Teaching English Based on Movies and Web 2.0 Technologies
ÖZIŞIK C., GÜNDÜZ G. F.
Effective ELT Practices Across Turkey, Demir Yusuf, Erdem Cahit, Serçe Hüseyin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.159-178, 2021
2021
2021Teaching English Based on Movies and Web 2.0 Technologies
ÖZIŞIK C., GÜNDÜZ G. F.
Effective ELT Practices Across Turkey, Demir Yusuf, Erdem Cahit, Serçe Hüseyin, Editör, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Ankara, ss.159-178, 2021
2020
2020Meta-Değerlendirme: Program Değerlendirmedeki Önemi Nedir ve Nasıl Yapılmalıdır?
GÜNDÜZ G. F.
Eğitim Bilimleri: Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Şahin, Harun, Editör, IVPE Yayıncılık, Cetinje, ss.277-297, 2020
2019
2019Öğretici Desteki Kendi Kendine Öğrenme Modeli Yürütme Becerileri ve Ölçeği
GÜNDÜZ G. F.
Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.161-206, 2019
2019
2019Alanyazındaki Kendi Kendine Öğrenme Modelleri
GÜNDÜZ G. F.
Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.69-88, 2019
2019
2019Alanyazındaki Kendi Kendine Öğrenme İle İlgili Ölçme Araçları
GÜNDÜZ G. F.
Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.90-123, 2019
2016
2016Instructional Techniques
GÜNDÜZ G. F.
Instructional Process and Concepts in Theory and Practice Improving the Teaching Process, Celal Akdeniz, Editör, Springer, Singapore, ss.147-232, 2016
Desteklenen Projeler
2025 - 2028
2025 - 2028Dahili Tezyinat Atölyesinden Dijital Çağa: İç Mimarlık Eğitiminin Dünü, Bugünü, Yarını
TÜBİTAK Projesi
Adıgüzel Özbek D. (Yürütücü), Gündüz G. F., Usta G.
2024 - 2025
2024 - 2025Orta öğretim İngilizce Derslerinde 21. yy Becerilerinin (6C) Kullanımı
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje
Tütüniş B. (Yürütücü), Gündüz G. F., Ünal K., Momeni Shabanı S., Hosseını T., Köksal Ö., et al.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ocak 2025
Ocak 2025JOURNAL OF LEARNING AND TEACHING IN DIGITAL AGE
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2024
Ekim 2024SINIRSIZ EĞITIM VE ARAŞTIRMA DERGISI = THE JOURNAL OF LIMITLESS EDUCATION AND RESEARCH
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2023
Kasım 2023Kırklareli Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2023
Ekim 2023İZÜ Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2023
Temmuz 2023Ege Eğitim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Temmuz 2023
Temmuz 2023anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2023
Nisan 2023Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2023
Şubat 2023