Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
POST-TRUTH ÇAĞINDA YENİ MEDYA UYGULAMALARI VE DÖNÜŞEN HALKLA İLİŞKİLER PRATİĞİ
Kurgu
, cilt.27, sa.4, ss.181-193, 2019 (Hakemli Dergi)
Selfie Paylaşma Sürecine Etkide Bulunan Motivasyonlar Üzerine Bir İnceleme
Kurgu
, cilt.26, sa.3, ss.82-100, 2018 (Hakemli Dergi)
L’évaluation des pratiques de lecture dans la presse en ligne: du journal-papier au journal sur Internet
İleti-ş-im
, sa.9, ss.123-144, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Animasyon Eğitiminin Geleceğinde Yapay Zekâ
SINIR/SIZ: Dijital Çağdan Sonra, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2024
AI Enabled Applications in the Context Of Parasocial Interaction: The Example Of ChatGPT
International Association for Media and Communication Research (IAMCR), Lyon, Fransa, 9 - 13 Temmuz 2023
Human-Artificial Intelligence Enabled Domestic Robots Interaction in the Context of Data Surveillance and Privacy: Robot Vacuum Cleaner Users’ Example
Symposium of Artificial Intelligence and Social Equity, Fransa, 15 Mayıs 2023
Veri Mahremiyeti ve Gözetim Bağlamında Metaverse Üzerine Bir İnceleme
17. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2023
Yapay Zekâ ve Algoritmik Kültür Bağlamında Sosyal Medya Deneyiminin Geleceği Üzerine Bir Değerlendirme
Medya ve Kültür Uluslararası Sempozyumu (MCIS 2022), İzmir, Türkiye, 5 - 06 Aralık 2022
Understanding Digital Inequalities and Social Media Usage Throughout The Lenses of Daily Life Practices During COVID-19
ICA Hybrid Postconference on Media Sociology: An Unequal Digital World? Critical Perspectives on Media Sociology as Transdisciplinary Global Network, Fransa, 01 Haziran 2022
Understanding Virtual Influencers’ Acceptance According To Social-Emotional Dimensions
72nd Annual ICA Conference One World, One Network, Paris, Fransa, 26 - 30 Mayıs 2022
Yapay Zekâ ve Dijital Mahremiyet İlişkisinin Sinemadaki Temsili: Ex Machina Filmi İncelemesi
4. Uluslararası Yeni Medya Konferansı Dijital Dönüşüm ve Süreçler, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, ss.16-31
Kitap & Kitap Bölümleri
Sosyal Medya, Teknoloji ve Toplum
Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2023
Sosyal Medya ve Metaverse Bağlamında Dijital Pazarlama Üzerine Bir Değerlendirme
Metaverse - Yeni Gerçeklik Paradigmaları, Yıldız Serdar Kuzey, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.133-146, 2023
Kullanıcının Bilgisayar Ve Cep Telefonundan Çevrim İçi Haber Alma Pratikleri: Geleneksel Medya Sosyal Medyaya Karşı
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II, Prof. Dr. Ceyda Deneçli, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.159-177, 2022
Sosyal Medyayla Dönüşen Müze Deneyimde Selfie Paylaşımları
Müze ve Sanat, Mehmet Emin Kahraman, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.53-72, 2020
Akıllı Cihazlar Çağında Öztakip, Sosyal Medya ve Veri Mahremiyeti
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.227-242, 2020
Sosyal Medyayla Dönüşen Müze Deneyiminde Selfie Paylaşımları
Müze ve Sanat, Mehmet Emin Kahraman, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.53-72, 2020
Netflix Türkiye’nin Sosyal Medya Stratejisinde Kültürel Öğe Kullanımının Youtube Hesabı Üzerinden İncelenmesi
Dijital Çağda Televizyon ve Medya, Prof. Dr. Ceyhan Kandemir, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.91-108, 2019
Sosyal Medya, Büyük Veri ve Yapay Zekanın Dijital Halkla İlişkilerdeki Rolü
Dijital Halkla İlişkiler, Elif Başak Sarıoğlu, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.117-140, 2019
Netflix Türkiye’nin Sosyal Medya Stratejisinde Kültürel Öğe Kullanımının Youtube Hesabı Üzerinden İncelenmesi
Dijital Çağda Televizyon ve Medya, Prof.Dr. Ceyhan Kandemir, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.91-108, 2019
Ağ Tarafsızlığı Bağlamında Dijital Pazarlamanın Dönüşümü
Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Sancar Dermen Gaye Aslı, Editör, Beta, İstanbul, ss.211-237, 2018
Ağ Tarafsızlığı Bağlamında Dijital Pazarlamanın Dönüşümü
Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar Demren, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.211-235, 2018