Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Animasyon Eğitiminin Geleceğinde Yapay Zekâ

SINIR/SIZ: Dijital Çağdan Sonra, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2024

Çelişkiler ve Çekincelerle Sürdürülebilirlik Çerçevesinde Yapay Zekâ: Open AI Markası Örneği

Fenerbahçe Ünivesitesi Ulusal Marka Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024

Üretken Yapay Zeka ve Etik Sorunsallar: ChatGPT Üzerine Bir Değerlendirme

STS Türkiye & Metu Applied Ethics Research Center Joint Conference 2023, Ankara, Türkiye, 31 Ekim - 02 Kasım 2023, cilt.1, sa.1, ss.72-74 Creative Commons License

AI Enabled Applications in the Context Of Parasocial Interaction: The Example Of ChatGPT

International Association for Media and Communication Research (IAMCR), Lyon, Fransa, 9 - 13 Temmuz 2023

Veri Mahremiyeti ve Gözetim Bağlamında Metaverse Üzerine Bir İnceleme

17. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2023

Yapay Zekâ ve Algoritmik Kültür Bağlamında Sosyal Medya Deneyiminin Geleceği Üzerine Bir Değerlendirme

Medya ve Kültür Uluslararası Sempozyumu (MCIS 2022), İzmir, Türkiye, 5 - 06 Aralık 2022

Understanding Digital Inequalities and Social Media Usage Throughout The Lenses of Daily Life Practices During COVID-19

ICA Hybrid Postconference on Media Sociology: An Unequal Digital World? Critical Perspectives on Media Sociology as Transdisciplinary Global Network, Fransa, 01 Haziran 2022

Understanding Virtual Influencers’ Acceptance According To Social-Emotional Dimensions

72nd Annual ICA Conference One World, One Network, Paris, Fransa, 26 - 30 Mayıs 2022

Pandemi Döneminde Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Oyun Videosu Tüketim Motivasyonları Üzerine Bir İnceleme

17th International Symposium Communication in The Millennium (CIM 2020), Türkiye, 5 - 06 Kasım 2020

Yapay Zekâ Temelli Sistemlerin Geliştirilmesinde Sosyal Bilimlerin Rolü

7.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Etiği Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020

Yapay Zekâ ve Dijital Mahremiyet İlişkisinin Sinemadaki Temsili: Ex Machina Filmi İncelemesi

4. Uluslararası Yeni Medya Konferansı Dijital Dönüşüm ve Süreçler, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, ss.16-31

Akıllı Telefon Markalarının YouTube Reklamlarında Mesaj Stratejileri

6. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Dönüşüm Sempozyumu, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2019

Selfie Paylaşma Sürecine Etkide Bulunan Motivasyonlar Üzerine Bir İnceleme

16th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018

Netflix Türkiye Resmi Twitter Hesabının Marka-Kullanıcı Etkileşimi Bağlamında İncelenmesi

IV. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2017

Kitap & Kitap Bölümleri

Sosyal Medya, Teknoloji ve Toplum

Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2023

Sosyal Medya ve Metaverse Bağlamında Dijital Pazarlama Üzerine Bir Değerlendirme

Metaverse - Yeni Gerçeklik Paradigmaları, Yıldız Serdar Kuzey, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.133-146, 2023

Kullanıcının Bilgisayar Ve Cep Telefonundan Çevrim İçi Haber Alma Pratikleri: Geleneksel Medya Sosyal Medyaya Karşı

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II, Prof. Dr. Ceyda Deneçli, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.159-177, 2022

Sosyal Medyayla Dönüşen Müze Deneyimde Selfie Paylaşımları

Müze ve Sanat, Mehmet Emin Kahraman, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.53-72, 2020

Akıllı Cihazlar Çağında Öztakip, Sosyal Medya ve Veri Mahremiyeti

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.227-242, 2020

Sosyal Medyayla Dönüşen Müze Deneyiminde Selfie Paylaşımları

Müze ve Sanat, Mehmet Emin Kahraman, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.53-72, 2020

Netflix Türkiye’nin Sosyal Medya Stratejisinde Kültürel Öğe Kullanımının Youtube Hesabı Üzerinden İncelenmesi

Dijital Çağda Televizyon ve Medya, Prof. Dr. Ceyhan Kandemir, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.91-108, 2019

Sosyal Medya, Büyük Veri ve Yapay Zekanın Dijital Halkla İlişkilerdeki Rolü

Dijital Halkla İlişkiler, Elif Başak Sarıoğlu, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.117-140, 2019

Netflix Türkiye’nin Sosyal Medya Stratejisinde Kültürel Öğe Kullanımının Youtube Hesabı Üzerinden İncelenmesi

Dijital Çağda Televizyon ve Medya, Prof.Dr. Ceyhan Kandemir, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.91-108, 2019

Ağ Tarafsızlığı Bağlamında Dijital Pazarlamanın Dönüşümü

Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Sancar Dermen Gaye Aslı, Editör, Beta, İstanbul, ss.211-237, 2018

Ağ Tarafsızlığı Bağlamında Dijital Pazarlamanın Dönüşümü

Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar Demren, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.211-235, 2018

Metrikler

Yayın

40

Atıf (TrDizin)

3

H-İndeks (TrDizin)

1

Proje

1

Tez Danışmanlığı

6

Açık Erişim

7
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları