Yayınlar & Eserler

Makaleler 9
Tümü (9)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

1. Üretken Yapay Zekâ ve Etik: Reklam ve Halkla İlişkiler Çalışmalarında Sınırlar ve Sorumluluklar

Prof. Dr. Alaeddin Asna 8. İletişim ve Halkla İlişkiler Sempozyumu , Ankara, Türkiye, 08 Kasım 2024, ss.1, (Özet Bildiri)

2. ChatGPT mi, İnsan mı daha komik? Marka İçerik Üretiminde Üretken Yapay Zekanın Mizah Potansiyelinin Değerlendirilmesi

20th International Symposium “Communication in the Millennium, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024, ss.35, (Özet Bildiri) Creative Commons License

4. Animasyon Eğitiminin Geleceğinde Yapay Zekâ

SINIR/SIZ: Dijital Çağdan Sonra, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

5. Çelişkiler ve Çekincelerle Sürdürülebilirlik Çerçevesinde Yapay Zekâ: Open AI Markası Örneği

Fenerbahçe Ünivesitesi Ulusal Marka Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, ss.199-211, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

6. Üretken Yapay Zeka ve Etik Sorunsallar: ChatGPT Üzerine Bir Değerlendirme

STS Türkiye & Metu Applied Ethics Research Center Joint Conference 2023, Ankara, Türkiye, 31 Ekim - 02 Kasım 2023, cilt.1, sa.1, ss.72-74, (Özet Bildiri) Creative Commons License

7. AI Enabled Applications in the Context Of Parasocial Interaction: The Example Of ChatGPT

International Association for Media and Communication Research (IAMCR), Lyon, Fransa, 9 - 13 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)

9. Veri Mahremiyeti ve Gözetim Bağlamında Metaverse Üzerine Bir İnceleme

17. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2023, (Özet Bildiri)

11. Yapay Zekâ ve Algoritmik Kültür Bağlamında Sosyal Medya Deneyiminin Geleceği Üzerine Bir Değerlendirme

Medya ve Kültür Uluslararası Sempozyumu (MCIS 2022), İzmir, Türkiye, 5 - 06 Aralık 2022, (Özet Bildiri)

12. Understanding Digital Inequalities and Social Media Usage Throughout The Lenses of Daily Life Practices During COVID-19

ICA Hybrid Postconference on Media Sociology: An Unequal Digital World? Critical Perspectives on Media Sociology as Transdisciplinary Global Network, Fransa, 01 Haziran 2022, (Özet Bildiri)

13. Understanding Virtual Influencers’ Acceptance According To Social-Emotional Dimensions

72nd Annual ICA Conference One World, One Network, Paris, Fransa, 26 - 30 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

14. Sosyal Medya Pazarlamasının Geleceğı̇nde Sanal Etkı̇leyı̇cı̇ler Üzerı̇ne Bı̇r Değerlendı̇rme

18th International Symposium Communication in the Millennium (CIM 2021), Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

15. Pandemi Döneminde Üniversite Öğrencilerinin Çevrimiçi Oyun Videosu Tüketim Motivasyonları Üzerine Bir İnceleme

17th International Symposium Communication in The Millennium (CIM 2020), Türkiye, 5 - 06 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

16. Yapay Zekâ Temelli Sistemlerin Geliştirilmesinde Sosyal Bilimlerin Rolü

7.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Etiği Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

17. Yapay Zekâ ve Dijital Mahremiyet İlişkisinin Sinemadaki Temsili: Ex Machina Filmi İncelemesi

4. Uluslararası Yeni Medya Konferansı Dijital Dönüşüm ve Süreçler, İstanbul, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, ss.16-31, (Tam Metin Bildiri)

18. Etkileşimli Mobil Uygulamaların Müzik Dinleme Motivasyonları Üzerindeki Rolü: Spotify Üzerine Bir İnceleme

VI. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, (Özet Bildiri)

19. Akıllı Telefon Markalarının YouTube Reklamlarında Mesaj Stratejileri

6. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Dönüşüm Sempozyumu, Türkiye, 2 - 03 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

20. Post-Truth Çağında Yeni Medya Uygulamaları ve Dönüşen Halkla İlişkiler Pratiği

Yeni Zamanlar ve Halkla İlişkiler Sempozyumu, Türkiye, 25 - 26 Nisan 2019, (Özet Bildiri)

21. Selfie Paylaşma Sürecine Etkide Bulunan Motivasyonlar Üzerine Bir İnceleme

16th International Symposium Communication in the Millennium, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

22. Netflix Türkiye Resmi Twitter Hesabının Marka-Kullanıcı Etkileşimi Bağlamında İncelenmesi

IV. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 21 - 22 Aralık 2017, (Özet Bildiri)
Kitaplar 14

1. ChatGPT Sır Tutabilir mi? Empati ve Güven İlişkisi Çerçevesinde Yapay Zekâ Sistemlerinde Veri Gizliliği ve Dijital Reklamcılığın Geleceği

Reklama Dijital Dokunuş, Prof. Dr. Ceyda Deneçli Arıbakan,Prof. Dr. Öykü Ezgi Yıldız Balaban, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.109-128, 2025

2. İnsan ile Üretken Yapay Zekâ Etkileşiminde Antropomorfizmin Rolü

Yapay Zekâ Etiği ve İletişim - Sorunlar, Sınırlar ve Zorluklar, Burak Çeber, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.23-38, 2024

4. Sosyal Medya, Teknoloji ve Toplum

Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, 2023

5. Sosyal Medya ve Metaverse Bağlamında Dijital Pazarlama Üzerine Bir Değerlendirme

Metaverse - Yeni Gerçeklik Paradigmaları, Yıldız Serdar Kuzey, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.133-146, 2023

6. Kullanıcının Bilgisayar Ve Cep Telefonundan Çevrim İçi Haber Alma Pratikleri: Geleneksel Medya Sosyal Medyaya Karşı

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları II, Prof. Dr. Ceyda Deneçli, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.159-177, 2022

7. Akıllı Cihazlar Çağında Öztakip, Sosyal Medya ve Veri Mahremiyeti

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları, Sevda Deneçli, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.227-242, 2020

8. Sosyal Medyayla Dönüşen Müze Deneyimde Selfie Paylaşımları

Müze ve Sanat, Mehmet Emin Kahraman, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.53-72, 2020

9. Sosyal Medyayla Dönüşen Müze Deneyiminde Selfie Paylaşımları

Müze ve Sanat, Mehmet Emin Kahraman, Editör, Efe Akademi Yayınları, İstanbul, ss.53-72, 2020

10. Netflix Türkiye’nin Sosyal Medya Stratejisinde Kültürel Öğe Kullanımının Youtube Hesabı Üzerinden İncelenmesi

Dijital Çağda Televizyon ve Medya, Prof. Dr. Ceyhan Kandemir, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.91-108, 2019

11. Netflix Türkiye’nin Sosyal Medya Stratejisinde Kültürel Öğe Kullanımının Youtube Hesabı Üzerinden İncelenmesi

Dijital Çağda Televizyon ve Medya, Prof.Dr. Ceyhan Kandemir, Editör, Der Yayınları, İstanbul, ss.91-108, 2019

12. Sosyal Medya, Büyük Veri ve Yapay Zekanın Dijital Halkla İlişkilerdeki Rolü

Dijital Halkla İlişkiler, Elif Başak Sarıoğlu, Editör, Eğitim Kitabevi, Konya, ss.117-140, 2019

13. Ağ Tarafsızlığı Bağlamında Dijital Pazarlamanın Dönüşümü

Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Sancar Dermen Gaye Aslı, Editör, Beta, İstanbul, ss.211-237, 2018

14. Ağ Tarafsızlığı Bağlamında Dijital Pazarlamanın Dönüşümü

Kurumların Yeni İletişim Biçimleri, Gaye Aslı Sancar Demren, Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.211-235, 2018
Metrikler

Yayın

47

Yayın (WoS)

1

Atıf (WoS)

1

Atıf (Scholar)

2

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

17

H-İndeks (TrDizin)

3

Atıf (Sobiad)

87

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

22

Proje

1

Tez Danışmanlığı

8

Açık Erişim

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları