Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler 19
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 23

Öğretim Elemanlarının ve Öğretmen Adaylarının Eğitimde Metaverse Kullanımına İlişkin Görüşleri

3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, ss.229, (Özet Bildiri)

Öğretmenlerin Teknoloji Kabul ve Kullanım Düzeyleri ile Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Rollerine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki

X.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, (Özet Bildiri)

Okul Öncesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Belirlenmesinde Çizdikleri Resimlerin Kullanılabilirliğinin İncelenmesi

23.Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2022, ss.537-539, (Özet Bildiri)

Eğitimde Değerler Eğitimi Konulu Çalışmalara Genel Bakış: Meta Sentez Çalışması

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.150-152, (Özet Bildiri)

Eğitimde Aile Katılımı Konulu Çalışmalara Genel Bakış: Metasentez Çalışması

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.147-149, (Özet Bildiri)

İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Beklenti ve Önerileri

7.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 23 - 24 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilişüstü Öğrenme Stratejileri ile Bilişsel Esneklik Düzeyleri Arasındaki İlişki

Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, ss.289-293, (Özet Bildiri)

Ortaokul Öğrencilerinin Okul Motivasyonları ile Öğretmenlerinin Yakınlık Davranışları Arasındaki İlişki

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020, (Özet Bildiri)

Araştırma Görevlilerinin Eğticilerin Eğitimi Programına İlişkin Görüşleri: İstanbul Kültür Üniversitesi Örneği

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020, (Özet Bildiri)

Türkiye, İran ve Hollanda’da Ortaokul ve Liselere Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Öğretmeni/Uzmanı Yetiştiren Lisans Programlarının Karşılaştırılması

IX.Uluslararası Yükseköğretimde Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, (Özet Bildiri)

The Relatioship Between Students’ Academic Procrastination Behaviours and Learning Styles and Parental Behaviour

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

Evaluation of 2017 Secondary School ICT Course Curriculum According to Teacher and Student Views

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)

Views of Secondary School Students’ Parents on Parent Academy Programs

International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)

The identification of secondary schools parents’ opinions about their support activitiesin their children’s learning

4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)

Ortaokul 5.sınıf Velilerine Yönelik Sosyal Ağ Üzerinden Gerçekleştirilen Veli Koçluğu

9th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2015), 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

A proposal of teacher-supported model developing primary school students’xx self-directed learning skills

4th Cyprus International Conference on Educational Research, 19 - 21 Mart 2015, (Özet Bildiri)

ACRA-Yükseköğretim Öğrenme Stratejileri Ölçeğinin Uyarlanması Çalışması

2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
Kitaplar 9

NASSP Öğrenme Stili Modeli

Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, Ekici,Gülay, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.587-622, 2023

Program Teorileri

Cumhuriyet'in 100.Yılına Armağan Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Güven,Meral - Aslan,Serkan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.28-57, 2023

Teaching English Based on Movies and Web 2.0 Technologies

Effective ELT Practices Across Turkey, Demir Yusuf, Erdem Cahit, Serçe Hüseyin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.159-178, 2021

Teaching English Based on Movies and Web 2.0 Technologies

Effective ELT Practices Across Turkey, Demir Yusuf, Erdem Cahit, Serçe Hüseyin, Editör, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Ankara, ss.159-178, 2021

Meta-Değerlendirme: Program Değerlendirmedeki Önemi Nedir ve Nasıl Yapılmalıdır?

Eğitim Bilimleri: Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Şahin, Harun, Editör, IVPE Yayıncılık, Cetinje, ss.277-297, 2020

Öğretici Desteki Kendi Kendine Öğrenme Modeli Yürütme Becerileri ve Ölçeği

Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.161-206, 2019

Alanyazındaki Kendi Kendine Öğrenme Modelleri

Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.69-88, 2019

Alanyazındaki Kendi Kendine Öğrenme İle İlgili Ölçme Araçları

Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.90-123, 2019

Instructional Techniques

Instructional Process and Concepts in Theory and Practice Improving the Teaching Process, Celal Akdeniz, Editör, Springer, Singapore, ss.147-232, 2016
Metrikler

Yayın

52

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

3

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

4

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

7

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları