Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Relationship Between Academic Procrastination Behaviors of Secondary School Students, Learning Styles and Parenting Behaviors
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.7, sa.1, ss.253-266, 2020 (Hakemli Dergi)
Views of the parents of secondary school students on supporting their children’s learning
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.145-178, 2019 (Hakemli Dergi)
ACRA-Yükseköğretim Öğrenme Stratejileri Ölçeğiinin Uyarlanması Çalışması
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, ss.1-14, 2014 (Hakemli Dergi)
İçerik Türüne Dayalı Öğretim Yaklaşımının Kural Öğretimi Üzerindeki Etkililiği
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.63-74, 2012 (Hakemli Dergi)
Neden-Sonuç Modeline Dayalı Öğretimin İlköğretim Öğrencilerinin Bilişim Etiği ile İlgili Davranışlarına Etkisi
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, cilt.10, sa.19, ss.25-47, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmenlerin Teknoloji Kabul ve Kullanım Düzeyleri ile Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Rollerine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki
X.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Beklenti ve Önerileri
7.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 23 - 24 Ekim 2020
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Motivasyonları ile Öğretmenlerinin Yakınlık Davranışları Arasındaki İlişki
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020
Araştırma Görevlilerinin Eğticilerin Eğitimi Programına İlişkin Görüşleri: İstanbul Kültür Üniversitesi Örneği
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020
Türkiye, İran ve Hollanda’da Ortaokul ve Liselere Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Öğretmeni/Uzmanı Yetiştiren Lisans Programlarının Karşılaştırılması
IX.Uluslararası Yükseköğretimde Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019
Evaluation of 2017 Secondary School ICT Course Curriculum According to Teacher and Student Views
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019
The Relatioship Between Students’ Academic Procrastination Behaviours and Learning Styles and Parental Behaviour
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019
Views of Secondary School Students’ Parents on Parent Academy Programs
International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019
Ortaokul 5.sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesine Yönelik Öğrenci Ölçeğinin Geliştirilmesi
12th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2018), 2 - 04 Mayıs 2018
2017 Bilişim Tekonolojileri ve Yazılım Dersi Taslak Öğretim Programının 2012 Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programı ile Karşılaştırarak Değerlendirilmesi
5.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017
The identification of secondary schools parents’ opinions about their support activitiesin their children’s learning
4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016
Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015
Ortaokul 5.sınıf Velilerine Yönelik Sosyal Ağ Üzerinden Gerçekleştirilen Veli Koçluğu
9th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2015), 20 - 22 Mayıs 2015
A proposal of teacher-supported model developing primary school students’xx self-directed learning skills
4th Cyprus International Conference on Educational Research, 19 - 21 Mart 2015
Lise Öğrencilerine Yönelik ACRA Öğrenme Stratejileri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
ACRA-Yükseköğretim Öğrenme Stratejileri Ölçeğinin Uyarlanması Çalışması
2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012
İlköğretim İkinci Kademe Alan Öğretmenlerinin Ölçme-Değerlendirme Sürecine Yönelik Hizmetiçi Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi (Eskişehir İli Örneği)
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010
Neden-sonuç modelinin ilköğretimde etik kuralların öğretiminde kullanılabilirliği: Öğrenme düzeyi ve öğrencilerin öğretme-öğrenme sürecinin niteliğine ilişkin görüşlerine etkisi
Eğitimde Yeni Yönelimler - V Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009
Kitaplar
Program Teorileri
Cumhuriyet'in 100.Yılına Armağan Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Güven,Meral - Aslan,Serkan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.28-57, 2023
NASSP Öğrenme Stili Modeli
Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, Ekici,Gülay, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.587-622, 2023
Teaching English Based on Movies and Web 2.0 Technologies
Effective ELT Practices Across Turkey, Demir Yusuf, Erdem Cahit, Serçe Hüseyin, Editör, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Ankara, ss.159-178, 2021
Meta-Değerlendirme: Program Değerlendirmedeki Önemi Nedir ve Nasıl Yapılmalıdır?
Eğitim Bilimleri: Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Şahin, Harun, Editör, IVPE Yayıncılık, Cetinje, ss.277-297, 2020
Öğretici Desteki Kendi Kendine Öğrenme Modeli Yürütme Becerileri ve Ölçeği
Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.161-206, 2019
Alanyazındaki Kendi Kendine Öğrenme Modelleri
Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.69-88, 2019
Alanyazındaki Kendi Kendine Öğrenme İle İlgili Ölçme Araçları
Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.90-123, 2019
Instructional Techniques
Instructional Process and Concepts in Theory and Practice Improving the Teaching Process, Celal Akdeniz, Editör, Springer, Singapore, ss.147-232, 2016