SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Relationship Between Academic Procrastination Behaviors of Secondary School Students, Learning Styles and Parenting Behaviors
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.7, sa.1, ss.253-266, 2020 (Hakemli Dergi)
Views of the parents of secondary school students on supporting their children’s learning
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.145-178, 2019 (Hakemli Dergi)
ACRA-Yükseköğretim Öğrenme Stratejileri Ölçeğiinin Uyarlanması Çalışması
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, ss.1-14, 2014 (Hakemli Dergi)
İçerik Türüne Dayalı Öğretim Yaklaşımının Kural Öğretimi Üzerindeki Etkililiği
Pegem Egitim ve Ogretim Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.63-74, 2012 (Hakemli Dergi)
Neden-Sonuç Modeline Dayalı Öğretimin İlköğretim Öğrencilerinin Bilişim Etiği ile İlgili Davranışlarına Etkisi
Eğitim Bilimleri ve Uygulama
, cilt.10, sa.19, ss.25-47, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Öğretmenlerin Teknoloji Kabul ve Kullanım Düzeyleri ile Yöneticilerinin Teknolojik Liderlik Rollerine Yönelik Algıları Arasındaki İlişki
X.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Ankara, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2022, (Özet Bildiri)
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Uzaktan Eğitime Yönelik Beklenti ve Önerileri
7.Uluslararası Sosyal Beşeri ve Eğitim Bilimleri Kongresi, 23 - 24 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
Ortaokul Öğrencilerinin Okul Motivasyonları ile Öğretmenlerinin Yakınlık Davranışları Arasındaki İlişki
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020, (Özet Bildiri)
Araştırma Görevlilerinin Eğticilerin Eğitimi Programına İlişkin Görüşleri: İstanbul Kültür Üniversitesi Örneği
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020, (Özet Bildiri)
Türkiye, İran ve Hollanda’da Ortaokul ve Liselere Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Öğretmeni/Uzmanı Yetiştiren Lisans Programlarının Karşılaştırılması
IX.Uluslararası Yükseköğretimde Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019, (Özet Bildiri)
The Relatioship Between Students’ Academic Procrastination Behaviours and Learning Styles and Parental Behaviour
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
Evaluation of 2017 Secondary School ICT Course Curriculum According to Teacher and Student Views
7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
Views of Secondary School Students’ Parents on Parent Academy Programs
International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019, (Özet Bildiri)
Ortaokul 5.sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesine Yönelik Öğrenci Ölçeğinin Geliştirilmesi
12th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2018), 2 - 04 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
2017 Bilişim Tekonolojileri ve Yazılım Dersi Taslak Öğretim Programının 2012 Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi Öğretim Programı ile Karşılaştırarak Değerlendirilmesi
5.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 26 - 28 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
The identification of secondary schools parents’ opinions about their support activitiesin their children’s learning
4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015, (Özet Bildiri)
Ortaokul 5.sınıf Velilerine Yönelik Sosyal Ağ Üzerinden Gerçekleştirilen Veli Koçluğu
9th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2015), 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
A proposal of teacher-supported model developing primary school students’xx self-directed learning skills
4th Cyprus International Conference on Educational Research, 19 - 21 Mart 2015, (Özet Bildiri)
Lise Öğrencilerine Yönelik ACRA Öğrenme Stratejileri Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
22.Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
ACRA-Yükseköğretim Öğrenme Stratejileri Ölçeğinin Uyarlanması Çalışması
2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
İlköğretim İkinci Kademe Alan Öğretmenlerinin Ölçme-Değerlendirme Sürecine Yönelik Hizmetiçi Eğitim Gereksinimlerinin Belirlenmesi (Eskişehir İli Örneği)
1.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2010, (Özet Bildiri)
Neden-sonuç modelinin ilköğretimde etik kuralların öğretiminde kullanılabilirliği: Öğrenme düzeyi ve öğrencilerin öğretme-öğrenme sürecinin niteliğine ilişkin görüşlerine etkisi
Eğitimde Yeni Yönelimler - V Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 Nisan 2009, (Özet Bildiri)
Kitaplar
NASSP Öğrenme Stili Modeli
Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, Ekici,Gülay, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.587-622, 2023
Program Teorileri
Cumhuriyet'in 100.Yılına Armağan Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Güven,Meral - Aslan,Serkan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.28-57, 2023
Teaching English Based on Movies and Web 2.0 Technologies
Effective ELT Practices Across Turkey, Demir Yusuf, Erdem Cahit, Serçe Hüseyin, Editör, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Ankara, ss.159-178, 2021
Meta-Değerlendirme: Program Değerlendirmedeki Önemi Nedir ve Nasıl Yapılmalıdır?
Eğitim Bilimleri: Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Şahin, Harun, Editör, IVPE Yayıncılık, Cetinje, ss.277-297, 2020
Öğretici Desteki Kendi Kendine Öğrenme Modeli Yürütme Becerileri ve Ölçeği
Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.161-206, 2019
Alanyazındaki Kendi Kendine Öğrenme Modelleri
Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.69-88, 2019
Alanyazındaki Kendi Kendine Öğrenme İle İlgili Ölçme Araçları
Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.90-123, 2019
Instructional Techniques
Instructional Process and Concepts in Theory and Practice Improving the Teaching Process, Celal Akdeniz, Editör, Springer, Singapore, ss.147-232, 2016