Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğretim Elemanlarının ve Öğretmen Adaylarının Eğitimde Metaverse Kullanımına İlişkin Görüşleri

3rd International Conference on Educational Technology and Online Learning – ICETOL 2023, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, ss.229

Okul Öncesi Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Belirlenmesinde Çizdikleri Resimlerin Kullanılabilirliğinin İncelenmesi

23.Uluslararası Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 13 - 15 Haziran 2022, ss.537-539

Eğitimde Değerler Eğitimi Konulu Çalışmalara Genel Bakış: Meta Sentez Çalışması

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Haziran 2022, ss.150-152

Eğitimde Aile Katılımı Konulu Çalışmalara Genel Bakış: Metasentez Çalışması

IXth International Eurasian Educational Research Congress, İstanbul, Türkiye, 22 Haziran 2022, ss.147-149

Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Bilişüstü Öğrenme Stratejileri ile Bilişsel Esneklik Düzeyleri Arasındaki İlişki

Fatih Sultan Mehmet Vakıf Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 10 Mayıs 2020, ss.289-293

Ortaokul Öğrencilerinin Okul Motivasyonları ile Öğretmenlerinin Yakınlık Davranışları Arasındaki İlişki

Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 22 - 23 Şubat 2020

Türkiye, İran ve Hollanda’da Ortaokul ve Liselere Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Öğretmeni/Uzmanı Yetiştiren Lisans Programlarının Karşılaştırılması

IX.Uluslararası Yükseköğretimde Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Kasım 2019

The Relatioship Between Students’ Academic Procrastination Behaviours and Learning Styles and Parental Behaviour

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019

Evaluation of 2017 Secondary School ICT Course Curriculum According to Teacher and Student Views

7th International Congress on Curriculum and Instruction, Ankara, Türkiye, 9 - 12 Ekim 2019

Views of Secondary School Students’ Parents on Parent Academy Programs

International Congresses on Education, Sakarya, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2019

The identification of secondary schools parents’ opinions about their support activitiesin their children’s learning

4.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016

Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2015

Ortaokul 5.sınıf Velilerine Yönelik Sosyal Ağ Üzerinden Gerçekleştirilen Veli Koçluğu

9th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS2015), 20 - 22 Mayıs 2015

ACRA-Yükseköğretim Öğrenme Stratejileri Ölçeğinin Uyarlanması Çalışması

2.Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Bolu, Türkiye, 27 - 29 Eylül 2012

Kitap & Kitap Bölümleri

NASSP Öğrenme Stili Modeli

Öğrenme Stili Modelleri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı, Ekici,Gülay, Editör, Vizetek Yayıncılık, Ankara, ss.587-622, 2023

Program Teorileri

Cumhuriyet'in 100.Yılına Armağan Çağdaş Gelişmeler Işığında Eğitimde Program Geliştirme ve Değerlendirme, Güven,Meral - Aslan,Serkan, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.28-57, 2023

Teaching English Based on Movies and Web 2.0 Technologies

Effective ELT Practices Across Turkey, Demir Yusuf, Erdem Cahit, Serçe Hüseyin, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.159-178, 2021

Teaching English Based on Movies and Web 2.0 Technologies

Effective ELT Practices Across Turkey, Demir Yusuf, Erdem Cahit, Serçe Hüseyin, Editör, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi, Ankara, ss.159-178, 2021

Meta-Değerlendirme: Program Değerlendirmedeki Önemi Nedir ve Nasıl Yapılmalıdır?

Eğitim Bilimleri: Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler, Şahin, Harun, Editör, IVPE Yayıncılık, Cetinje, ss.277-297, 2020

Öğretici Desteki Kendi Kendine Öğrenme Modeli Yürütme Becerileri ve Ölçeği

Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.161-206, 2019

Alanyazındaki Kendi Kendine Öğrenme Modelleri

Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.69-88, 2019

Alanyazındaki Kendi Kendine Öğrenme İle İlgili Ölçme Araçları

Kendi Kendine Öğrenme, Selvi, Kıymet, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.90-123, 2019

Instructional Techniques

Instructional Process and Concepts in Theory and Practice Improving the Teaching Process, Celal Akdeniz, Editör, Springer, Singapore, ss.147-232, 2016

Metrikler

Yayın

51

Atıf (WoS)

1

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

2

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları