Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Yapay Zekâ Destekli Podcast Reklamlarında Bağlamsal Uygunluk: Kişiselleştirilmiş Sesli Reklamlar Üzerine Bir İnceleme

İFİG2025 - 12. Uluslararası İletişim Günleri: Dijital Çağda Medya ve İletişim Çalışmaları, İstanbul, Türkiye, 14 - 16 Mayıs 2025, (Özet Bildiri)

ChatGPT mi, İnsan mı daha komik? Marka İçerik Üretiminde Üretken Yapay Zekanın Mizah Potansiyelinin Değerlendirilmesi

20th International Symposium “Communication in the Millennium, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024, ss.35, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Animasyon Eğitiminin Geleceğinde Yapay Zekâ

SINIR/SIZ: Dijital Çağdan Sonra, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)

Deepfake Teknolojilerinin Reklam Stratejilerinde Kullanımının Etik Sorunsallar Bağlamında Yeniden Okunması

11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.214, (Özet Bildiri) Creative Commons License

Algoritmik Reklamcılık: Yapay Zekâ, Veri Gizliliği ve Programatik Stratejilerin Geleceği Üzerine Bir İnceleme

Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi 1. Uluslararası Batı Karadeniz İletişim Araştırmaları Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2024, (Özet Bildiri)

Çelişkiler ve Çekincelerle Sürdürülebilirlik Çerçevesinde Yapay Zekâ: Open AI Markası Örneği

Fenerbahçe Ünivesitesi Ulusal Marka Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, ss.199-211, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Bilinçli Tüketim Eğiliminin Tüketici Aktivizmi Oluşumundaki Rolü

Fenerbahçe Üniversitesi Ulusal Marka Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, ss.361-386, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Üretken Yapay Zeka ve Etik Sorunsallar: ChatGPT Üzerine Bir Değerlendirme

STS Türkiye & Metu Applied Ethics Research Center Joint Conference 2023, Ankara, Türkiye, 31 Ekim - 02 Kasım 2023, cilt.1, sa.1, ss.72-74, (Özet Bildiri) Creative Commons License

AI Enabled Applications in the Context Of Parasocial Interaction: The Example Of ChatGPT

International Association for Media and Communication Research (IAMCR), Lyon, Fransa, 9 - 13 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)

Yeni Medya Reklamlarında Marka-Kullanıcı Etkileşimi ve Sanal Marka Toplulukları Üzerine Bir İnceleme

10. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 Mayıs 2023, ss.210, (Özet Bildiri)

Veri Mahremiyeti ve Gözetim Bağlamında Metaverse Üzerine Bir İnceleme

17. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2023, (Özet Bildiri)

"Ben De Öneriyorum" Devri Bitti mi? Etkileyen Pazarlama Bağlamında Reklamdan Kaçınma Davranışının Reklam Değeri Üzerindeki Rolü

The International Symposium on Communication and Technology with its Philosophical Dimensions, Türkiye, 14 - 15 Ocak 2023, (Özet Bildiri)

Dijital Reklamcılık Bağlamında Goodvertising Reklamlarına Yönelik Bir Durum Çalışması

9. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

Understanding Virtual Influencers’ Acceptance According To Social-Emotional Dimensions

72nd Annual ICA Conference One World, One Network, Paris, Fransa, 26 - 30 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)

Mcdonaldlaşma Kavramı Bağlamında Çevrı̇mı̇çı̇ Market Alışverı̇şı̇ Pratı̇klerı̇ Üzerı̇ne Bı̇r İnceleme: Getı̇r Uygulaması

18th International Symposium Communication in the Millennium (CIM 2021), Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

Sosyal Medya Pazarlamasının Geleceğı̇nde Sanal Etkı̇leyı̇cı̇ler Üzerı̇ne Bı̇r Değerlendı̇rme

18th International Symposium Communication in the Millennium (CIM 2021), Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

Bir Haberleşme Uygulaması İçin Kriz Yönetimi: Whatsapp ve Veri Güvenliği

8.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)

Serbest Zaman, Oyun ve Mekan İlişkisi Bağlamında Google İdeolojisi Üzerine Marksist Bir Analiz: Yemek Sepeti Örneği.

17th International Symposium Communication in the Millennium (CIM 2020)., Eskişehir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2020, (Özet Bildiri)

Yapay Zekâ Temelli Sistemlerin Geliştirilmesinde Sosyal Bilimlerin Rolü

7.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Etiği Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, (Özet Bildiri)

Etkileşimli Dizi İçeriklerinin Dizi İzleme Motivasyonları Üzerindeki Rolü: Doğaya Karşı Mücadele Dizi Örneği

IV Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar

Fırsat Mı? Tehdit Mi? Yapay Zekâ Temelli Dijital Reklamcılık Pratiklerini İnovasyon Ve Teknolojik Bozulma Üzerinden Yeniden Okumak

YAPAY ZEKÂ ETİĞİ VE İLETİŞİM - Sorunlar, Sınırlar ve Zorluklar, Burak Çeber, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.143-162, 2024 Creative Commons License

Oyun Aynı, Oyuncular Farklı: Üretken Yapay Zekâ Çağında Dijital Reklamcılık

Yapay Zeka Destekli Reklamcılık: Strateji, Yaratıcılık ve Medya Planlama, AKCAN BURÇE,GENÇYÜREK ERDOĞAN MERVE, Editör, Eğitim Yayınevi Grubu, Ankara, ss.21-31, 2024 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising

Medya, İletişim ve Toplum, TEMELLİ COŞGUN ASENA,EKEN İHSAN, Editör, Çizgi Yayınevi, İstanbul, ss.121-136, 2024 Sürdürülebilir Kalkınma

Dijital Reklamcılık Bağlamında Yapay Zeka Reklamcılığı

Görsel İletişim Çalışmaları: Tasarım ve Reklam Seçkisi, Yüksel Balaban, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.99-118, 2023

Yansıma mı, Yanılsama mı? Sosyal Medya Reklamcılığında Greenwashing Etkisini Yeniden Düşünmek

Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları IV, Bilgici Ceren, Editör, Nobel, Ankara, ss.99-114, 2023

Metaverse ve Dı̇jı̇tal Reklamcılık Eksenı̇nde Hı̇per Kı̇şı̇selleştı̇rı̇lmı̇ş Reklamların Yükselı̇şı̇

Metaverse-Yeni Gerçeklik Paradigmaları, Serdar Kuzey Yıldız, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.147-156, 2023

Pazarlama 4.0 Bağlamında Deneyimsel Pazarlama Pratiği ve Mekânın Hibrit Dönüşümü

Pazarlama ve Dijital Dönüşüm, Akyüz Ayşen, Editör, Alfa Yayınevi, İstanbul, ss.85-98, 2023

Yaratıcı Reklam Stratejilerinde Yapay Zeka Kullanımı

Dijital Düzlemde İletişim, Koç Rezal, Editör, Eğitim Yayınları, İstanbul, ss.297-318, 2020

Postmodernizm Çerçevesinde Dijital Reklam Pratikleri: Oyunlaştırma (Gamefication)

Postmodernizmin İz Düşümleri, Ekin Volkan, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.217-230, 2020
Metrikler

Yayın

53

Atıf (Scholar)

1

H-İndeks (Scholar)

1

Atıf (TrDizin)

14

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Sobiad)

29

H-İndeks (Sobiad)

3

Atıf (Diğer Toplam)

17

Toplam Atıf Sayısı

61

Proje

1

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları