Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Animasyon Eğitiminin Geleceğinde Yapay Zekâ
SINIR/SIZ: Dijital Çağdan Sonra, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2024
Deepfake Teknolojilerinin Reklam Stratejilerinde Kullanımının Etik Sorunsallar Bağlamında Yeniden Okunması
11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024
Algoritmik Reklamcılık: Yapay Zekâ, Veri Gizliliği ve Programatik Stratejilerin Geleceği Üzerine Bir İnceleme
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi 1. Uluslararası Batı Karadeniz İletişim Araştırmaları Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2024
Bilinçli Tüketim Eğiliminin Tüketici Aktivizmi Oluşumundaki Rolü
Fenerbahçe Üniversitesi Ulusal Marka Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024
Sosyal Değişim Kapsamında Dijital Aktivizm: Markaların Toplumsal Değişimdeki Rolü ve Gelecek Perspektifleri Üzerine Bir İnceleme
Yeni Medya Çalışmaları VI., Eskişehir, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023
AI Enabled Applications in the Context Of Parasocial Interaction: The Example Of ChatGPT
International Association for Media and Communication Research (IAMCR), Lyon, Fransa, 9 - 13 Temmuz 2023
Human-Artificial Intelligence Enabled Domestic Robots Interaction in the Context of Data Surveillance and Privacy: Robot Vacuum Cleaner Users’ Example
Symposium of Artificial Intelligence and Social Equity, Fransa, 15 Mayıs 2023
Veri Mahremiyeti ve Gözetim Bağlamında Metaverse Üzerine Bir İnceleme
17. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2023
Understanding Virtual Influencers’ Acceptance According To Social-Emotional Dimensions
72nd Annual ICA Conference One World, One Network, Paris, Fransa, 26 - 30 Mayıs 2022
Kitap & Kitap Bölümleri
Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising
Medya, İletişim ve Toplum, TEMELLİ COŞGUN ASENA, EKEN İHSAN, Editör, Çizgi Yayınevi, İstanbul, ss.121-136, 2024
Yansıma mı, Yanılsama mı? Sosyal Medya Reklamcılığında Greenwashing Etkisini Yeniden Düşünmek
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları IV, Bilgici Ceren, Editör, Nobel, Ankara, ss.99-114, 2023
Pazarlama 4.0 Bağlamında Deneyimsel Pazarlama Pratiği ve Mekânın Hibrit Dönüşümü
Pazarlama ve Dijital Dönüşüm, Akyüz Ayşen, Editör, Alfa Yayınevi, İstanbul, ss.85-98, 2023
Metaverse ve Dı̇jı̇tal Reklamcılık Eksenı̇nde Hı̇per Kı̇şı̇selleştı̇rı̇lmı̇ş Reklamların Yükselı̇şı̇
Metaverse-Yeni Gerçeklik Paradigmaları, Serdar Kuzey Yıldız, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.147-156, 2023