Eğitim Bilgileri
2019 - 2022
2019 - 2022Doktora
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Dr), Türkiye
2017 - 2019
2017 - 2019Yüksek Lisans
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Sanatları (Yl) (Tezli), Türkiye
2011 - 2016
2011 - 2016Lisans
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, İletişim Sanatları Bölümü, Türkiye
Yaptığı Tezler
2022
2022Doktora
PODCAST KULLANIMI BAĞLAMINDA ALGILANAN DOYUMUN REKLAMA YÖNELİK TUTUM OLUŞUMU ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Marmara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Reklamcılık Ve Tanıtım (Dr)
2019
2019Yüksek Lisans
Sosyal medyada sanal kimlikler Sosyal medya fenomenlerinin benlik sunumları üzerine bir araştırma
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İletişim Sanatları (Yl) (Tezli)
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Akademik Unvanlar / Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorDr. Öğr. Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim
2018 - 2024
2018 - 2024Araştırma Görevlisi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim
Yönetimsel Görevler
2023 - Devam Ediyor
2023 - Devam EdiyorFakülte Kurulu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim
2022 - Devam Ediyor
2022 - Devam EdiyorStaj Komisyonu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat Ve Tasarım Fakültesi, Yeni Medya Ve İletişim
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam Ediyorİntibak/Muafiyet Komisyonu Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorSAP-Orion Bölüm Anahtar Kullanıcısı
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat Ve Tasarım Fakültesi, Yeni Medya Ve İletişim
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorBölüm Bologna Anahtar Kullanıcı
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat Ve Tasarım Fakültesi, Yeni Medya Ve İletişim
2018 - 2023
2018 - 2023Sınav Programı Hazırlama Komisyon Üyesi
İstanbul Kültür Üniversitesi, Sanat ve Tasarım Fakültesi, Yeni Medya ve İletişim
Verdiği Dersler
Lisans
YENİ MEDYA UYGULAMALARI II
Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar
PODCAST PAZARLAMASI
BİTİRME PROJESİ II
YENİ MEDYA UYGULAMALARI II
YARATICI DÜŞÜNCE ATÖLYESİ
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
DİJİTAL PAZARLAMA
YENİ MEDYA UYGULAMALARI I
POCAST YAYINCILIĞI ATÖLYESİ
İNTERNET REKLAMCILIĞI II
BİTİRME PROJESİ I
İNTERNET REKLAMCILIĞI I
REKLAMDA YARATICI STRATEJİLER
PODCAST PAZARLAMASI
YARATICI DÜŞÜNCE ATÖLYESİ
YARATICI DÜŞÜNCE ATÖLYESİ
PODCAST YAYINCILIĞI ATÖLYESİ
İNTERNET REKLAMCILIĞI II
PODCAST PAZARLAMASI
DİJİTAL PORTFOLYO
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
Yönetilen Tezler
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Kurumsal İletişim Faaliyetlerinde Sosyal Medyanın Yeri: LinkedIn Örneği Üzerine Bir İnceleme
Özkök Şişman Ö. (Danışman)
E.Kara(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Markaların Sosyal Medya Tasarımlarında İnsan-Yapay Zekâ İşbirliği: Etik ve Yaratıcılık Üzerine Bir İnceleme
Özkök Şişman Ö. (Danışman)
Ş.Özen(Öğrenci)
Devam Ediyor
Devam EdiyorYüksek Lisans
Yapay zekâ tabanlı deneyimsel pazarlama stratejilerinin marka farkındalığı üzerindeki rolü
Özkök Şişman Ö. (Danışman)
Ş.Çınar(Öğrenci)
Tanıtım ve Temsil Faaliyetleri
Nazmi Arıkan Fen Bilimleri Kariyer Günleri
Kurumsal Tanıtım, Nazmi Arıkan Fen Bilimleri Kariyer Günleri, Türkiye, İstanbul, 2024 - 2024
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2024
2024Animasyon Sektöründe Yapay Zekâ Kullanımı: İstanbul'daki Animasyon Stüdyoları Üzerine Bir Araştırma
Zaim A., Balaban Y., Özkoyuncu F., Bilgici C., Özkök Şişman Ö.
Akdeniz İletişim Dergisi
, sa.46, ss.13-43, 2024 (Hakemli Dergi)
2024
2024Sosyal Medya Pazarlamasında Yapay ZekâTeknolojilerinin Tüketim Alışkanlıkları Üzerindeki Rolü:Kuşaklar Arası Bir İnceleme
Özkök Şişman Ö., Temelli Coşgun A.
Yeni Medya (Online)
, sa.16, ss.144-165, 2024 (Hakemli Dergi)
2023
2023Marka İletişimi ve Dijital Sürdürülebilirlik Bağlamında Sosyal Medyadan Metaverse Ekosistemine: Dijital Ortamlar Üzerine Bir Değerlendirme
Özkök Şişman Ö., Bilgici C.
Yeni Yüzyıl'da İletişim Çalışmaları
, cilt.4, sa.7, ss.7-20, 2023 (Hakemli Dergi)
2023
2023From Social Media to Metaverse: Evaluation of Meta Avatars Store in The Context of Avatars, Self-Presentation and Luxury Brand
Ozkok Sisman O., Bilgici C.
TRT Akademi
, cilt.8, sa.17, ss.38-65, 2023 (Hakemli Dergi)
2022
2022Podcast Kullanımı Bağlamında Algılanan Doyumun Reklama Yönelik Tutum Oluşumu Üzerindeki Etkisi
Özkök Şişman Ö., Tosun N. Z.
THE JOURNAL OF THE FACULTY OF COMMUNICATION OF THE UNIVERSITY OF AKDENIZ
, sa.38, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Metaverse Dinamikleri Bağlamında Sosyal Medya ve Dijital Reklamcılığın Geleceği Üzerine Bir İnceleme
Bilgici C., Ozkok Sisman O.
Yeni Medya (Online)
, cilt.2022, sa.12, ss.369-394, 2022 (Hakemli Dergi)
2022
2022Sanal Etkileyicilerin Sosyal Medya Paylaşımlarının Antropomorfik Biçimler Bağlamında İncelenmesi
Bilgici C., Ozkok Sisman O.
TRT Akademi
, cilt.7, sa.14, ss.104-133, 2022 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2024
2024ChatGPT mi, İnsan mı daha komik? Marka İçerik Üretiminde Üretken Yapay Zekanın Mizah Potansiyelinin Değerlendirilmesi
Özkök Şişman Ö., Bilgici C.
20th International Symposium “Communication in the Millennium, Eskişehir, Türkiye, 6 - 08 Kasım 2024, ss.35, (Özet Bildiri)
2024
2024Animasyon Eğitiminin Geleceğinde Yapay Zekâ
ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö., BİLGİCİ C., BALABAN Y., ÖZKOYUNCU F., Zaim A.
SINIR/SIZ: Dijital Çağdan Sonra, İstanbul, Türkiye, 21 - 22 Mayıs 2024, (Özet Bildiri)
2024
2024Deepfake Teknolojilerinin Reklam Stratejilerinde Kullanımının Etik Sorunsallar Bağlamında Yeniden Okunması
Özkök Şişman Ö.
11. Uluslararası İletişim Günleri / Dijital Eşitsizlik ve Veri Sömürgeciliği, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2024, ss.214, (Özet Bildiri)
2024
2024Algoritmik Reklamcılık: Yapay Zekâ, Veri Gizliliği ve Programatik Stratejilerin Geleceği Üzerine Bir İnceleme
ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö.
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi 1. Uluslararası Batı Karadeniz İletişim Araştırmaları Sempozyumu, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2024, (Özet Bildiri)
2024
2024Bilinçli Tüketim Eğiliminin Tüketici Aktivizmi Oluşumundaki Rolü
Demir F., Özkök Şişman Ö.
Fenerbahçe Üniversitesi Ulusal Marka Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, ss.361-386, (Tam Metin Bildiri)
2024
2024Çelişkiler ve Çekincelerle Sürdürülebilirlik Çerçevesinde Yapay Zekâ: Open AI Markası Örneği
Bilgici C., Özkök Şişman Ö.
Fenerbahçe Ünivesitesi Ulusal Marka Yönetimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 25 Nisan 2024, ss.199-211, (Tam Metin Bildiri)
2023
2023Üretken Yapay Zeka ve Etik Sorunsallar: ChatGPT Üzerine Bir Değerlendirme
Bilgici C., Özkök Şişman Ö.
STS Türkiye & Metu Applied Ethics Research Center Joint Conference 2023, Ankara, Türkiye, 31 Ekim - 02 Kasım 2023, cilt.1, sa.1, ss.72-74, (Özet Bildiri)
2023
2023Sosyal Değişim Kapsamında Dijital Aktivizm: Markaların Toplumsal Değişimdeki Rolü ve Gelecek Perspektifleri Üzerine Bir İnceleme
Özkök Şişman Ö.
Yeni Medya Çalışmaları VI., Eskişehir, Türkiye, 16 - 17 Kasım 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023AI Enabled Applications in the Context Of Parasocial Interaction: The Example Of ChatGPT
ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö., BİLGİCİ C.
International Association for Media and Communication Research (IAMCR), Lyon, Fransa, 9 - 13 Temmuz 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023Yeni Medya Reklamlarında Marka-Kullanıcı Etkileşimi ve Sanal Marka Toplulukları Üzerine Bir İnceleme
ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö.
10. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 Mayıs 2023, ss.210, (Özet Bildiri)
2023
2023Human-Artificial Intelligence Enabled Domestic Robots Interaction in the Context of Data Surveillance and Privacy: Robot Vacuum Cleaner Users’ Example
BİLGİCİ C., ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö.
Symposium of Artificial Intelligence and Social Equity, Fransa, 15 Mayıs 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023Veri Mahremiyeti ve Gözetim Bağlamında Metaverse Üzerine Bir İnceleme
BİLGİCİ C., ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö.
17. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Şubat 2023, (Özet Bildiri)
2023
2023"Ben De Öneriyorum" Devri Bitti mi? Etkileyen Pazarlama Bağlamında Reklamdan Kaçınma Davranışının Reklam Değeri Üzerindeki Rolü
ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö., TEMELLİ COŞGUN A.
The International Symposium on Communication and Technology with its Philosophical Dimensions, Türkiye, 14 - 15 Ocak 2023, (Özet Bildiri)
2022
2022Marka İletişimi ve Dijital Sürdürülebilirlik Bağlamında Sosyal Medyadan Metaverse Ekosistemine: Dijital Ortamlar Üzerine Bir Değerlendirme
BİLGİCİ C., ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö.
6. Alâeddin Asna Mesleki Gelişim Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 09 Aralık 2022, (Özet Bildiri)
2022
2022Dijital Reklamcılık Bağlamında Goodvertising Reklamlarına Yönelik Bir Durum Çalışması
ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö., TEMELLİ COŞGUN A.
9. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
2022
2022Understanding Virtual Influencers’ Acceptance According To Social-Emotional Dimensions
ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö., BİLGİCİ C.
72nd Annual ICA Conference One World, One Network, Paris, Fransa, 26 - 30 Mayıs 2022, (Özet Bildiri)
2021
2021Mcdonaldlaşma Kavramı Bağlamında Çevrı̇mı̇çı̇ Market Alışverı̇şı̇ Pratı̇klerı̇ Üzerı̇ne Bı̇r İnceleme: Getı̇r Uygulaması
ŞİŞMAN O., ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö.
18th International Symposium Communication in the Millennium (CIM 2021), Erzurum, Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
2021Sosyal Medya Pazarlamasının Geleceğı̇nde Sanal Etkı̇leyı̇cı̇ler Üzerı̇ne Bı̇r Değerlendı̇rme
ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö., BİLGİCİ OĞUZ C.
18th International Symposium Communication in the Millennium (CIM 2021), Türkiye, 26 - 27 Ekim 2021, (Özet Bildiri)
2021
2021Bir Haberleşme Uygulaması İçin Kriz Yönetimi: Whatsapp ve Veri Güvenliği
OTURAK SEYMEN E., ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö.
8.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda Kriz İletişimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Mayıs 2021, (Özet Bildiri)
2020
2020Serbest Zaman, Oyun ve Mekan İlişkisi Bağlamında Google İdeolojisi Üzerine Marksist Bir Analiz: Yemek Sepeti Örneği.
ŞİŞMAN O., ÖZKÖK Ö.
17th International Symposium Communication in the Millennium (CIM 2020)., Eskişehir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2020, (Özet Bildiri)
2020
2020Yapay Zekâ Temelli Sistemlerin Geliştirilmesinde Sosyal Bilimlerin Rolü
BİLGİCİ OĞUZ C., ÖZKÖK Ö.
7.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Çağda İletişim Etiği Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2020, (Özet Bildiri)
2019
2019Etkileşimli Dizi İçeriklerinin Dizi İzleme Motivasyonları Üzerindeki Rolü: Doğaya Karşı Mücadele Dizi Örneği
Özkök Ö., Şişman O.
IV Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 13 Aralık 2019, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2024
2024Fırsat Mı? Tehdit Mi? Yapay Zekâ Temelli Dijital Reklamcılık Pratiklerini İnovasyon Ve Teknolojik Bozulma Üzerinden Yeniden Okumak
Özkök Şişman Ö.
YAPAY ZEKÂ ETİĞİ VE İLETİŞİM - Sorunlar, Sınırlar ve Zorluklar, Burak Çeber, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.143-162, 2024
2024
2024Oyun Aynı, Oyuncular Farklı: Üretken Yapay Zekâ Çağında Dijital Reklamcılık
Özkök Şişman Ö.
Yapay Zeka Destekli Reklamcılık: Strateji, Yaratıcılık ve Medya Planlama, AKCAN BURÇE,GENÇYÜREK ERDOĞAN MERVE, Editör, Eğitim Yayınevi Grubu, Ankara, ss.21-31, 2024
2024
2024Dijital Reklamcılık Bağlamında Toplumsal Cinsiyet ve Femvertising
Özkök Şişman Ö.
Medya, İletişim ve Toplum, TEMELLİ COŞGUN ASENA,EKEN İHSAN, Editör, Çizgi Yayınevi, İstanbul, ss.121-136, 2024
2023
2023Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları IV
Baş B., Eren G., Dönmez M. S., Becan C., Levi E., Ülker Y., et al.
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2023
2023
2023Dijital Reklamcılık Bağlamında Yapay Zeka Reklamcılığı
Özkök Şişman Ö.
Görsel İletişim Çalışmaları: Tasarım ve Reklam Seçkisi, Yüksel Balaban, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.99-118, 2023
2023
2023Yansıma mı, Yanılsama mı? Sosyal Medya Reklamcılığında Greenwashing Etkisini Yeniden Düşünmek
ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö.
Dijital Evrenin Yeni İletişim Kodları IV, Bilgici Ceren, Editör, Nobel, Ankara, ss.99-114, 2023
2023
2023Metaverse ve Dı̇jı̇tal Reklamcılık Eksenı̇nde Hı̇per Kı̇şı̇selleştı̇rı̇lmı̇ş Reklamların Yükselı̇şı̇
ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö.
Metaverse-Yeni Gerçeklik Paradigmaları, Serdar Kuzey Yıldız, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, İstanbul, ss.147-156, 2023
2023
2023Pazarlama 4.0 Bağlamında Deneyimsel Pazarlama Pratiği ve Mekânın Hibrit Dönüşümü
ÖZKÖK ŞİŞMAN Ö.
Pazarlama ve Dijital Dönüşüm, Akyüz Ayşen, Editör, Alfa Yayınevi, İstanbul, ss.85-98, 2023
2020
2020Yaratıcı Reklam Stratejilerinde Yapay Zeka Kullanımı
Özkök Ö., Şişman O.
Dijital Düzlemde İletişim, Koç Rezal, Editör, Eğitim Yayınları, İstanbul, ss.297-318, 2020
2020
2020Postmodernizm Çerçevesinde Dijital Reklam Pratikleri: Oyunlaştırma (Gamefication)
ŞİŞMAN O., ÖZKÖK Ö.
Postmodernizmin İz Düşümleri, Ekin Volkan, Editör, Kriter Yayınevi, İstanbul, ss.217-230, 2020
Desteklenen Projeler
2023 - 2025
2023 - 2025Türkiye'de Yapay Zekânın Animasyon Sanatındaki Rolü: Sektörden Üniversiteye Bir Araştırma
TÜBİTAK Projesi
(Proje Özeti)
Bilgici C., Özkök Şişman Ö., Balaban Y.(Yürütücü), Özkoyuncu F.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Mayıs 2025
Mayıs 2025Moment Dergi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2025
Nisan 2025İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2025
Ocak 2025Malatya Turgut Özal Üniversitesi İşletme ve Yönetim Bilimleri Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ekim 2024
Ekim 2024Beykoz Akademi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2024
Eylül 2024Yeni Medya Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2024
Şubat 2024Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2024
Ocak 2024AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2023
Kasım 2023JOURNAL OF COMMUNICATION
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2023
Kasım 2023Yeni Medya Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Ağustos 2023
Ağustos 2023Yeni Medya Elektronik Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2021
Kasım 2021Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Etkinlik Organizasyonlarındaki Görevler
Mayıs 2025
Mayıs 2025İSTANBUL BEYKENT ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ II. ÖĞRENCİ SEMPOZYUMU: MEDYA VE İLETİŞİMDE YAPAY ZEKA PERSPEKTİFLERİ
Bilimsel Kongre / Sempozyum Organizasyonu
Özkök Şişman Ö.
İstanbul, Türkiye
Aralık 2024
Aralık 2024ANİMASYON EĞİTİMİNDE YAPAY ZEKÂ: UYGULAMALAR, YAKLAŞIMLAR VE ÇEKİNCELER
Çalıştay Organizasyonu
Özkök Şişman Ö., BİLGİCİ C.
İstanbul, Türkiye
Ekim 2024
Ekim 2024Animasyonda Yapay Zeka Kullanımı: Hayaller, Gerçekler, Korkular
Çalıştay Organizasyonu
Özkök Şişman Ö., Bilgici C.
İstanbul, Türkiye
Ödüller
Mayıs 2024
Mayıs 2024Best Paper Award
5Th International Media Studies Symposium (Ims 2024)
Ocak 2014
Ocak 2014AB Yolunda Genç İletişimciler Yarışması
Avrupa Birliği Bakanlığı
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
16 Kasım 2023 - 17 Kasım 2023
16 Kasım 2023 - 17 Kasım 2023Yeni Medya Çalışmaları VI.
Katılımcı
Eskişehir-Türkiye
31 Ekim 2023 - 02 Kasım 2023
31 Ekim 2023 - 02 Kasım 2023STS Türkiye & Metu Applied Ethics Research Center Joint Conference 2023
Katılımcı
Ankara-Türkiye
09 Temmuz 2023 - 13 Temmuz 2023
09 Temmuz 2023 - 13 Temmuz 2023International Association for Media and Communication Research (IAMCR)
Katılımcı
Lyon-Fransa
16 Mayıs 2023 - 17 Mayıs 2023
16 Mayıs 2023 - 17 Mayıs 202310. Uluslararası İletişim Günleri Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
15 Mayıs 2023 - 17 Mayıs 2023
15 Mayıs 2023 - 17 Mayıs 2023Symposium of Artificial Intelligence and Social Equity
Katılımcı
Bordeaux-Fransa
01 Şubat 2023 - 03 Şubat 2023
01 Şubat 2023 - 03 Şubat 202317. Ulusal Sosyal Bilimler Kongresi
Katılımcı
Ankara-Türkiye
14 Ocak 2023 - 15 Ocak 2023
14 Ocak 2023 - 15 Ocak 2023The International Symposium on Communication and Technology with its Philosophical Dimensions
Katılımcı
İstanbul-Türkiye
Jüri Üyelikleri
Mart-2025
Mart 2025