Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Maarif Modelinin Politik Söylemi: Okul Öncesi Eğitim Programı Bağlamında Bir Değerlendirme

XII International Conference on Critical Education, Ankara, Türkiye, 3 - 06 Temmuz 2024, ss.237-238

“Who we are?” The Childhood Experiences of the Turks of Bulgaria

Early Childhood Pedagogy and Practice Beyond the Iron Curtain: Past, Present and Future, Debrecen, Macaristan, 20 - 21 Ekim 2021 Creative Commons License Sürdürülebilir Kalkınma

Çocukluğun PR Aracı Olarak İnşası: Yılsonu Gösterileri

6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Kars, Türkiye, 2 - 05 Ekim 2019

Okul Öncesi Eğitimde Aile Katılımı: Okul Öncesi Öğretmenlerinin Görüşlerinin Değerlendirilmesi

Uluslararası IV. Çocuk Gelişimi Kongresi’xx, Ankara, Türkiye, 22 - 24 Ekim 2018, ss.316-317

Okul Öncesi Dönemde Yabancı Dil Farkındalığı Yaratmak Üzerine Bir Eylem Araştırması

13. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018

Okul öncesi öğretmenlerinin profesyonelleşmesine yönelik bir model önerisi: Üniversitede öğretmen modeli

5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.411-412

Dream vs Reality: Voices of Preschool Teachers on the Process of Professionalization in Turkey

69th OMEP World Assembly and International Conference, Split, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Özyeterliklerinin İncelenmesi KKTC Örneği

25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.514-515

Sürdürülebilir Anaokulları Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Değerlendirilmesi

Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.12-13

Critical Discourse Analysis of Childhood in Development Plans

3rd The International Conference on Critical Education, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2013

Critical Discourse Analysis of Education Phenomenon in Government Plans

3rd The International Conference on Critical Education, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2013

Examining Effects of Montessori Approach on Children Concept Acquisition

3rd International Early Childhood Education Congress, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, ss.82-83

Çocuk işçiliği ile Eğitim Yolu ile Mücadele Çocuktan Çocuğa Yaklaşımı Projesi

II. Uluslar arası Katılımlı Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi: Sağlık, Gelişim ve Eğitimde Çocuk, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009

Montessori yaklaşımın çocukların kavram edinimi üzerindeki etkisinin incelenmesi

3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2012

A Review of The Children s Rights in Printed Media

OMEP XXVI. World Congress, Gothenburg, İsveç, 11 - 13 Ağustos 2010

Farklı Sosyo-kültürel düzeylere sahip annelerin çocuklarını kabul ve reddetme davranışlarının incelenmesi

1th International Pre-School Education Conference, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004

Kitap & Kitap Bölümleri

Politics and practices of the new normal: What are preschool teachers' experiences during the COVID-19 pandemic in Turkey?

Early Childhood Education and Care in a Global Pandemic, Linda Henderson,Katherine Bussey,Hasina Banu Ebrahim, Editör, Routledge, London/New York , Ottawa, ss.170-180, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

The Construction of Childhood as a Political and Educational Category in Modern Turkey

Childhood in Turkey: Educational, Sociological, and Psychological Perspectives, ŞEN HILAL H.,SELIN HELAINE, Editör, Springer, London/Berlin , London, ss.45-53, 2022 Sürdürülebilir Kalkınma

Beyin Gelişiminde Erken Çocukluk Eğitiminin Rolü

Beyin Gelişimi, KIZBES MERAL KILIÇ, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.387-403, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

Okul Öncesi Eğitimde Olumlu Sınıf ve Öğrenme İkliminin Oluşturulması

Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, NAİM ÜNVER,MUAMMER ERGÜN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.260-279, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı: Planlama, Uygulama ve Değerlendirme

Okul Öncesi Eğitimde Program: Temel Bileşenler ve Uygulamalar, TORAN MEHMET, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-52, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Erken Çocukluk Eğitimi İçin Sürdürülebilir Kalkınmaya Yeniden Bakmak

Erken Çocuklukta Güncel Konular, Ertan Görgü,Türker Sezer, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-18, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

Çocukluktan Yurttaşlığa: Erken Çocukluk Eğitiminde Çocuk Katılımı

Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, İLKAY ULUTAŞ SERAP DEMİRİZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.179-200, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Edimsel Koşullanma: B.F. Skinner’in Perspektifi

Gelişim Kuramları, Özcan Doğan, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.149-159, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Steiner Pedagojisi ve Waldorf Okulları

Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Zeynep Fulya Temel, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.13-38, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Montessori Eğitim Yöntemi

Erken Çocukluk Döneminde Yaklaşımlar ve Programlar, Zeynep Fulya Temel, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.141-190, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Türkiye’de Erken Müdahale Çalışmaları: Tarihçe, Yasal Düzenlemeler ve Uygulamalar

Erken Müdahale, Pınar Bayhan, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.153-163, 2018 Sürdürülebilir Kalkınma

Çocukluğun ve Erken Çocukluk Eğitiminin Tarihi ve Kuramsal Temelleri

Okul Öncesi Eğitime Giriş, Neslihan Avcı,Mehmet Toran, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-19, 2015 Sürdürülebilir Kalkınma

Early Childhood Education in Turkey: A Critical Overview

Neoliberal Transformation of Education in Turkey, Kemal İnal,Güliz Akkaymak, Editör, Macmillan/Palgrave Press, London , New York, ss.191-204, 2012 Sürdürülebilir Kalkınma

Yoksul Çocukların Kaderi: Çalışmak!

Türkiye de Çocuk Emeği, Kemal İnal, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.290-312, 2010 Sürdürülebilir Kalkınma

Metrikler

Yayın

88

Atıf (WoS)

92

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

101

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (TrDizin)

336

H-İndeks (TrDizin)

12

Proje

2

Tez Danışmanlığı

7

Açık Erişim

9
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları