SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The examination of demographics influences on the digital parenting awareness of parents with 3-6 years old children
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.550-570, 2023 (Hakemli Dergi)

Yeni Normalde Erken Çocukluk Eğitimi ve Bakımı: Eleştirel Bir Değerlendirme
Eleştirel Pedagoji
, sa.68, ss.80-84, 2021 (Hakemsiz Dergi)
Investigation of the Parents' Perceptions towards Children with Special Needs
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.15-30, 2017 (Hakemli Dergi)

SÜRDÜRÜLEBİLİR ANAOKULLARI: OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.1035-1046, 2016 (Hakemli Dergi)


Sürdürülebilir Anaokulları Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Değerlendirilmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.1035-1046, 2016 (Hakemli Dergi)

Montessori Yaklaşımın Çocukların Kavram Edinimi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.13, sa.1, ss.223-231, 2014 (Scopus)
Eğitimde ergonomi ve Maria Montessori nin rolü
Eğitimci Dergisi
, sa.23, ss.15-20, 2013 (Hakemsiz Dergi)

Çocuk işçiliği ile eğitim yolu ile mücadele Çocuktan çocuğa yaklaşımı
Eğitimci Dergisi
, sa.12, ss.22-25, 2012 (Hakemsiz Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Okul Öncesi Dönemde Yabancı Dil Farkındalığı Yaratmak Üzerine Bir Eylem Araştırması
13. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Okul öncesi öğretmenlerinin profesyonelleşmesine yönelik bir model önerisi: Üniversitede öğretmen modeli
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.411-412, (Özet Bildiri)
Dream vs Reality: Voices of Preschool Teachers on the Process of Professionalization in Turkey
69th OMEP World Assembly and International Conference, Split, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017, (Özet Bildiri)
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Özyeterliklerinin İncelenmesi KKTC Örneği
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.514-515, (Özet Bildiri)
Sürdürülebilir Anaokulları Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Değerlendirilmesi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.12-13, (Özet Bildiri)
Critical Discourse Analysis of Childhood in Development Plans
3rd The International Conference on Critical Education, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2013, (Özet Bildiri)
Examining Effects of Montessori Approach on Children Concept Acquisition
3rd International Early Childhood Education Congress, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, ss.82-83, (Özet Bildiri)
Çocuk işçiliği ile Eğitim Yolu ile Mücadele Çocuktan Çocuğa Yaklaşımı Projesi
II. Uluslar arası Katılımlı Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi: Sağlık, Gelişim ve Eğitimde Çocuk, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
Montessori yaklaşımın çocukların kavram edinimi üzerindeki etkisinin incelenmesi
3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2012, (Tam Metin Bildiri)
A Review of The Children s Rights in Printed Media
OMEP XXVI. World Congress, Gothenburg, İsveç, 11 - 13 Ağustos 2010, (Özet Bildiri)
Turkish Children’s Perceptions on Sustainable Development
OMEP XXVI. World Congress, Gothenburg, İsveç, 11 - 13 Ağustos 2010, (Özet Bildiri)
An Evaluation of Convention on The Rights of The Child in The System of Turkish Preschool Education
OMEP XXVI. World Congress, Gothenburg, İsveç, 11 - 13 Ağustos 2010, (Özet Bildiri)
Farklı Sosyo-kültürel düzeylere sahip annelerin çocuklarını kabul ve reddetme davranışlarının incelenmesi
1th International Pre-School Education Conference, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004, (Özet Bildiri)
Kitaplar
16.Ulusal Okul Öncesi Öğretmenliği Öğrenci Kongresi Bildiri Özet Kitabı
İstanbul Kültür Üniversitesi, İstanbul, 2024
Okul Öncesi Eğitimde Olumlu Sınıf ve Öğrenme İkliminin Oluşturulması
Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, NAİM ÜNVER,MUAMMER ERGÜN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.260-279, 2021

MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı: Planlama, Uygulama ve Değerlendirme
Okul Öncesi Eğitimde Program: Temel Bileşenler ve Uygulamalar, TORAN MEHMET, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-52, 2020

Erken Çocukluk Eğitimi İçin Sürdürülebilir Kalkınmaya Yeniden Bakmak
Erken Çocuklukta Güncel Konular, Ertan Görgü,Türker Sezer, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-18, 2020

Türkiye’de Erken Müdahale Çalışmaları: Tarihçe, Yasal Düzenlemeler ve Uygulamalar
Erken Müdahale, Pınar Bayhan, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.153-163, 2018

Steiner Pedagojisi ve Waldorf Okulları
Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Zeynep Fulya Temel, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.13-38, 2018

Edimsel Koşullanma: B.F. Skinner’in Perspektifi
Gelişim Kuramları, Özcan Doğan, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.149-159, 2018

Montessori Eğitim Yöntemi
Erken Çocukluk Döneminde Yaklaşımlar ve Programlar, Zeynep Fulya Temel, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.141-190, 2018

Çocukluktan Yurttaşlığa: Erken Çocukluk Eğitiminde Çocuk Katılımı
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, İLKAY ULUTAŞ SERAP DEMİRİZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.179-200, 2018

Çocukluğun ve Erken Çocukluk Eğitiminin Tarihi ve Kuramsal Temelleri
Okul Öncesi Eğitime Giriş, Neslihan Avcı,Mehmet Toran, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-19, 2015

Erken Çocuklukta Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim
Hedef Yayıncılık, Ankara, 2014

Yoksul Çocukların Kaderi: Çalışmak!
Türkiye de Çocuk Emeği, Kemal İnal, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.290-312, 2010
