SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The examination of demographics influences on the digital parenting awareness of parents with 3-6 years old children
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.550-570, 2023 (Hakemli Dergi)
Yeni Normalde Erken Çocukluk Eğitimi ve Bakımı: Eleştirel Bir Değerlendirme
Eleştirel Pedagoji
, sa.68, ss.80-84, 2021 (Hakemsiz Dergi)
Çocuğun Katılım Hakkı: Nedir, Nasıl uygulanmalı?
Hedef Çocuk Online
, sa.6, ss.8-10, 2018 (Hakemsiz Dergi)
Investigation of the Parents' Perceptions towards Children with Special Needs
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.3, ss.15-30, 2017 (Hakemli Dergi)
SÜRDÜRÜLEBİLİR ANAOKULLARI: OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KURUMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.1035-1046, 2016 (Hakemli Dergi)
Sürdürülebilir Anaokulları Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Değerlendirilmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, sa.3, ss.1035-1046, 2016 (Hakemli Dergi)
Montessori Yaklaşımın Çocukların Kavram Edinimi Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
ELEMENTARY EDUCATION ONLINE
, cilt.13, sa.1, ss.223-231, 2014 (Scopus)
Eğitimde ergonomi ve Maria Montessori nin rolü
Eğitimci Dergisi
, sa.23, ss.15-20, 2013 (Hakemsiz Dergi)
Çocuk işçiliği ile eğitim yolu ile mücadele Çocuktan çocuğa yaklaşımı
Eğitimci Dergisi
, sa.12, ss.22-25, 2012 (Hakemsiz Dergi)
Okul öncesi eğitimde bir alternatif: Montessori Pedagojisi
Eleştirel Pedagoji
, sa.16, ss.37-41, 2011 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Okul Öncesi Dönemde Yabancı Dil Farkındalığı Yaratmak Üzerine Bir Eylem Araştırması
13. Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2018
Okul öncesi öğretmenlerinin profesyonelleşmesine yönelik bir model önerisi: Üniversitede öğretmen modeli
5.Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.411-412
Dream vs Reality: Voices of Preschool Teachers on the Process of Professionalization in Turkey
69th OMEP World Assembly and International Conference, Split, Hırvatistan, 19 - 24 Haziran 2017
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Özyeterliklerinin İncelenmesi KKTC Örneği
25. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016, ss.514-515
Sürdürülebilir Anaokulları Okul Öncesi Eğitim Kurumlarının Değerlendirilmesi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 18 - 20 Mart 2016, ss.12-13
Critical Discourse Analysis of Childhood in Development Plans
3rd The International Conference on Critical Education, Ankara, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2013
Examining Effects of Montessori Approach on Children Concept Acquisition
3rd International Early Childhood Education Congress, Adana, Türkiye, 12 - 15 Eylül 2012, ss.82-83
Çocuk işçiliği ile Eğitim Yolu ile Mücadele Çocuktan Çocuğa Yaklaşımı Projesi
II. Uluslar arası Katılımlı Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Kongresi: Sağlık, Gelişim ve Eğitimde Çocuk, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009
Montessori yaklaşımın çocukların kavram edinimi üzerindeki etkisinin incelenmesi
3. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 1 - 03 Ocak 2012
Turkish Children’s Perceptions on Sustainable Development
OMEP XXVI. World Congress, Gothenburg, İsveç, 11 - 13 Ağustos 2010
An Evaluation of Convention on The Rights of The Child in The System of Turkish Preschool Education
OMEP XXVI. World Congress, Gothenburg, İsveç, 11 - 13 Ağustos 2010
A Review of The Children s Rights in Printed Media
OMEP XXVI. World Congress, Gothenburg, İsveç, 11 - 13 Ağustos 2010
Farklı Sosyo-kültürel düzeylere sahip annelerin çocuklarını kabul ve reddetme davranışlarının incelenmesi
1th International Pre-School Education Conference, İstanbul, Türkiye, 30 Haziran - 03 Temmuz 2004
Kitap & Kitap Bölümleri
Okul Öncesi Eğitimde Olumlu Sınıf ve Öğrenme İkliminin Oluşturulması
Erken Çocukluk Eğitiminde Sınıf Yönetimi, NAİM ÜNVER,MUAMMER ERGÜN, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.260-279, 2021
MEB 2013 Okul Öncesi Eğitim Programı: Planlama, Uygulama ve Değerlendirme
Okul Öncesi Eğitimde Program: Temel Bileşenler ve Uygulamalar, TORAN MEHMET, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.33-52, 2020
Erken Çocukluk Eğitimi İçin Sürdürülebilir Kalkınmaya Yeniden Bakmak
Erken Çocuklukta Güncel Konular, Ertan Görgü,Türker Sezer, Editör, Nobel Yayınevi, Ankara, ss.1-18, 2020
Çocukluktan Yurttaşlığa: Erken Çocukluk Eğitiminde Çocuk Katılımı
Erken Çocukluk Eğitimine Giriş, İLKAY ULUTAŞ SERAP DEMİRİZ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.179-200, 2018
Edimsel Koşullanma: B.F. Skinner’in Perspektifi
Gelişim Kuramları, Özcan Doğan, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.149-159, 2018
Steiner Pedagojisi ve Waldorf Okulları
Okul Öncesi Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, Zeynep Fulya Temel, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.13-38, 2018
Montessori Eğitim Yöntemi
Erken Çocukluk Döneminde Yaklaşımlar ve Programlar, Zeynep Fulya Temel, Editör, Vize Yayıncılık, Ankara, ss.141-190, 2018
Türkiye’de Erken Müdahale Çalışmaları: Tarihçe, Yasal Düzenlemeler ve Uygulamalar
Erken Müdahale, Pınar Bayhan, Editör, Hedef Yayıncılık, Ankara, ss.153-163, 2018
Çocukluğun ve Erken Çocukluk Eğitiminin Tarihi ve Kuramsal Temelleri
Okul Öncesi Eğitime Giriş, Neslihan Avcı,Mehmet Toran, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.1-19, 2015
Erken Çocuklukta Sürdürülebilir Kalkınma İçin Eğitim
Hedef Yayıncılık, Ankara, 2014
Yoksul Çocukların Kaderi: Çalışmak!
Türkiye de Çocuk Emeği, Kemal İnal, Editör, Ütopya Yayınevi, Ankara, ss.290-312, 2010